تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب : ۴۶۲۶۳۴
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: لیست مدیران ناکارآمد در اختیار نهاد ریاست جمهوری قرار گرفت و در حال رایزنی با وزارتخانه‌ها برای تغییر هستند / تفکری داشتم که استان را به لحاظ نیروی انسانی توانمند کنیم / مدیران غیربومی زیادی داشتیم که وقتی از استان خارج شدند تجربه‌ای به کهگیلویه و بویراحمد منتقل نکردند / دیوان محاسبات در مبارزه با فساد کوتاه نیاید

۲۹
۱
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: لیست مدیران ناکارآمد در اختیار نهاد ریاست جمهوری قرار گرفت و در حال رایزنی با وزارتخانه‌ها برای تغییر هستند / تفکری داشتم که استان را به لحاظ نیروی انسانی توانمند کنیم / مدیران غیربومی زیادی داشتیم که وقتی از استان خارج شدند تجربه‌ای به کهگیلویه و بویراحمد منتقل نکردند  / دیوان محاسبات در مبارزه با فساد کوتاه نیاید
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: از دیوان محاسبات استان انتظار داریم در پیشگیری، کنترل و مبارزه با فساد اداری کوتاه نیاید.
به گزارش کبنا نیوز، سید علی احمدزاده صبح امروز (دوشنبه  در بازدید از دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌های نظارتی از جمله دیوان محاسبات وظایف خاصی در مقابله با فساد ستیزی دارند و نقش به سزایی در پیشگیری، کنترل و مقابله با فساد مالی و اداری ایفا کرده اند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: گاهی ممکن است دستگاه‌ اجرایی از ریل و مسیر قانونی خارج شود که دستگاه‌های نظارتی از جمله دیوان محاسبات وظیفه نظارتی و بازگشت آنها را به راه و مسیر قانونی برعهده دارد.
وی در خصوص استفاده از نیروهای بومی استان در پست‌های مدیریتی گفت: تفکری داشتم که استان را به لحاظ نیروی انسانی توانمند کنیم چرا که طی این سال ها مدیران غیربومی زیادی داشتیم و وقتی از استان خارج شدند تجربه ای به استان منتقل نکردند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: تلاش کردیم از نیروهای بومی استفاده کنیم و فرصت دهیم که توانمند شوند که خیلی از آنها به وضع مورد نظر رسیدند اما برخی نرسیدند که لیست آنها در اختیار نهاد ریاست جمهوری قرار گرفت و در حال رایزنی با وزارتخانه ها برای تغییر هستند.
احمدزاده بیان کرد: علی‌رغم اینکه برای مسئولیت از بیرون دستگاه‌ها هم نیرو معرفی شده است اما تاکید ما انتخاب و استفاده از نیروی کارآمد همان دستگاه ها بود که اغلب نیروها از درون همان مجموعه هستند.
استاندار در خصوص دغدغه‌ها در خصوص وضعیت جاده های استان گفت: جاده‌های استان پرخطر هستند و هر جایی که جلسه برگزار می شود مطالبه‌گر جاده های استان هستیم.
وی با اشاره به اینکه برخی محورهای استان دوبانده می شود، گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه‌خیز اعتبار گذاشتیم.
احمدزاده ادامه داد: سال گذشته در جاهای حادثه آفرین ۴۸ کیلومتر نیوجرسی کار شد، اما بالا بودن هزینه ها و ناکافی بودن اعتبارات موجب شده تحول عظیمی در جاده های استان را شاهد نباشیم.

احمدزاده با بیان اینکه دراستان با تنش آبی مواجه هستیم، گفت: در برخی از نقاط استان از جمله بهمئی، کهگیلویه، یاسوج و برخی از مناطق بویراحمد علی رغم اینکه رودخانه جاری است با تنش آبی مواجه هستیم چرا که در گذشته در زمینه انتقال آب کار خاصی صورت نگرفته است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از محل سفر اعتبارات رئیس جمهور ۳۲۰ میلیارد تومان برای هدر رفت آب در شهر یاسوج اختصاص داده شد که تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافت تا جلوی ۴۰ درصد هدر رفت آب گرفته شود.
وی با اشاره به فرسودگی شبکه برق استان گفت: پنج هزار کیلومتر شبکه برق در کهگیلویه و بویراحمد کاملا فرسوده است و با هر باد و برفی قطع می‌شود که این مورد را به وزیر منتقل کردیم‌.
احمدزاده بیان کرد: در گذشته برای اجرای زیرساخت های استان کار جدی صورت نگرفت و اعتبارات هم پاسخ‌گوی حجم بالایی از کمبودها و مشکلات نیست.
وی با اشاره به وجود ضعف در بدنه کارشناسی برخی دستگاه‌های اجرایی گفت: بدنه کارشناسی در استان باید توانمند شود و نیاز است آموزش های تخصصی ادارات کل در دستور کار قرار گیر و باید کمک کنیم تا این وضعیت در درون استان تغییر کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وظایف مهم دیوان محاسبات گفت: انتظاری که از دیوان محاسبات داریم اینکه در خصوص فساد کوتاه نیاید.
وی بیان کرد: دیوان محاسبات فساد سیستمی را جدی بگیرید و اگر بدانم مدیری در فساد نقش دارد سریع تغییر خواهم داد که تاکید می‌کنم در رابطه با فساد مالی ادارات کوتاه نیاید و گذشت نکنید.
احمدزاده عنوان کرد: گاهی عده‌ای در ادارات از سر عدم آگاهی منحرف می شوند که می‌شود کمک کرد اما فساد را تحت هیچ شرایطی کوتاه نیاید.
وی در خصوص ساخت و ساز حریم جاده‌ها که مورد اشاره ذی حسابان دستگاه ها بود، گفت: در خصوص ساخت و ساز حریم جاده ها تاکنون اطلاعات درستی به من داده نشده است که باید حریم تصرف شده آزاد شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انتقاد از وضعیت برخی شهرداری‌ها گفت: شهرداری‌ها تابع نظر شوراهای شهر هستند اما مواردی که مربوط به ترک فعل‌ها باشد را در صورتی که به من گزارش دهند برخورد می کنم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دولت اعتبارات ارزش افزوده در اختیار شهرداری‌های مشکل دار استان قرار می‌دهند، در خصوص روشنایی پارک‌ها گفت: طبق نامه وزارت نیرو ۵۰ درصد روشنایی پارک ها باید کمتر شود.

احمدزاده در خصوص انتقادات از وضعیت آسفالت معابر به خصوص در شهر یاسوج گفت: یاسوج پیشانی استان است و از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور برای پل های بشار اعتبار اختصاص داده شده اما برای آسفالت معابر اعتبارات ارزش افزوده مستقیم به حساب شهرداری ها واریز می شود.
وی در خصوص نبود مکان های فرهنگی و سینما در شهر یاسوج گفت: مجتمع ارشاد اسلامی از قدیم نیمه کارها رها شده بود اما سرمایه گذاری با آورده ۳۰۰ میلیاردی برای پروژه انتخاب شده است که با احداث این مجتمع استان دارای سینما و مجتمع فرهنگی می شود.
استاندار به نبود پاسگاه در جاده میمند اشاره کرد و گفت: شاهد قاچاق انسان، مواد مخدر و کالا از جاده‌های استان کهگیویه و بویراحمد هستیم که می طلبد پاسگاه میمند احداث شود.
احمدزاده تصریح کرد: از محل متمم سفر اعتبار خوبی برای احداث پاسگاه اختصاص یافته و پاسگاه احداث خواهد شد تا پدیده شوم قاچاق کالا از بین برود.
وی بیان کرد: پروژه های عظیمی در استان در دست احداث داریم و برای بیش از هفت هزار نفر شغل ایجاد می شود.
وی در خصوص آخرین وضعیت دو پروژه ورزشی هتل ورزش و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج گفت: با وجود دغدغه‌های کاری اما از حوزه ورزش استان غافل نشدم.

احمدزاده عنوان کرد: هتل ورزش و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری را همین امسال بازدید کردم، این پروژه ها با اعتبارات استانی به نتیجه نمی رسند و بنا داریم در سفر دولت اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان بگیریم تا دوباره پویایی و شور و شوق به ورزش استان بازگردد.
وی از برگزاری انتخابات هیات فوتبال در روز شنبه آینده خبر داد و گفت: با حضور رئیس فدراسیون فوتبال انتخابات هیات فوتبال برگزار می شود که امیدواریم با برگزاری این انتخابات شاهد توسعه در این ورزش باشیم.
احمدزاده خاطرنشان کرد: بنا داریم نهایت استفاده را از حضور رئیس فدراسیون فوتبال ببریم و پیشنهاد دهیم که استان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور صاحب تیمی شود.
وی با بیان اینکه اعتبارات ورزشی کم و پاسخ گوی ورزش استان نیست، گفت: خلاء نبود حامی در حوزه ورزش استان کاملا احساس می شود.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی دیوان محاسبات فساد فساد اداری
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بدون‌اجازه نماینده آب هم‌نمیتونی بخوری
Iran, Islamic Republic of
فقط حرف و توصیه .کمی عمل هم لازم است ..استاندار افاضه فیض میکند سایت کبنا هم منتشر به به خوش به حال مردم استان !
حسینی
Iran, Islamic Republic of
اسم خودتو هم رد کردی؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اگر عدالتی باشد باید شخص استاندار اولین نفر لیست باشد چرا که وقتی فرمانده ضیف ونا کار آمد باشد و تاکتیک نداشته باشد هرچه هم مدیر قوی باشد به دلیل ضعف مدیر ارشد هیچ کاری از او بر نمی آید .
Iran, Islamic Republic of
کشورهای پیشرفته دنیا دنبال جذب بهترین استعدادها و نخبگان از سرتاسر دنیا هستند.شرکتهای بزرگ اروپایی و آمریکایی پر از نخبگان ایرانی و هندی و چینی و...هست.شهردار لندن پاکستانیه و هزاران مورد دیگر.اونوقت در یک کشور جهان سوم و یکی از محرومترین استانهاش استاندار هنوز افتخارش اینه مدیران ش بومی هستن و غیربومی راه نداده🤣🤣🤣بومی هاش م که همش هم طایفه ای نماینده🤣🤣
باشت
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار دست از نگاه منطقه ای بردارید ، شهین اسدی را معاونت هزینه برمیدارند سفارش مجدد میکنید بزاره یه معاونت دیگه و...
گچساران
Iran, Islamic Republic of
شهین اسدی خزانه معین چرا تا حالا حمایت کردین ؟ حق ذیحسابان توانمند و انقلابی را کی باید بگیره؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
این دولت از صدر تا ذیل باید عوض بشه
United Kingdom
اگر اسم شخص خودت را جز مدیران ناکار آمد فرستاده ای می توان گفت ادم شجاع و مومنی هستی ناتوانی و ناکارآمدی شما عمدی نبوده ولی اگر اسم خودت نیست که حساب با کرام الکاتبین است
Romania
انتظار جدیت و قاطعیت در کارها داریم.
وضعیت علوم پزشکی خوشایند نیست.
دولت ضمن احترام به نمایندگان اما با استقلال در بکار گیری مدیران اقدام کند. ضعف بزرگی برای یک استاندار است که نیروی ادارات را دیگران تعیین نمایند.
کمال
Iran, Islamic Republic of
حضرتعالی میدونی این آزمون وخطاها همش ضرروزیان است برای توسعه استان؟چراروزاول افراد شایسته انتخاب نمیشن؟عاقبت لابی وسفارش بهترازاین نمیشه...همون بهترازخارج استان بیارن بومی به دردنمیخوره...
Iran, Islamic Republic of
اولین کسی که باید اسمش داده می شد خود استاندار است
Iran, Islamic Republic of
استاندار انقلابی /نماینده نظرش را بر خلاف نظر استاندار تحمیل میکند و اون هم تسلیم بالاخص در اداره دارایی
Iran, Islamic Republic of
این استاندار اول باید خودش بره و در مرحله لعد مدیران نا لایقش در ضمن این مدیران که انتخاب خودش بوده تازه فهمیده که همشون اشتباهی اومدن حیف از این استان
Iran, Islamic Republic of
طوری میگه نا کارامد که مثل اینه که خودش خیلی کارامده اول خودش باید تغییر کنه
Romania
دیوان محاسبات هیچ کاری نمیکنه شهرداری از ۲۰۰نیروبه ۱۴۰۰نیرو رسیده همش فامیل گرایی و از فامیل شوراهستنو ورشکست شده پس چرا کسی نظارت نمیکنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جریان اهدای کارت خودرو فرمانداری به برخی کارکنان چیه؟
زندگی
Iran, Islamic Republic of
تمام نیروهای نخبه و دلسوز استان رو فراری دادید ، از چه کسانی میخواهید استفاده کنید ؟؟؟؟؟ تا دیر نشده برید از بچه های خوب استان دلجویی کنید و ازشون بخوایید برای استان خود خدمت کنند
احسان
Iran, Islamic Republic of
شهین اسدی چون باشتی هست برش نمی دارند .
Iran, Islamic Republic of
قطار توسعه
محمد
Iran, Islamic Republic of
استاندار باید عسکری معاون اقتصادی خودش را بردارد. دوم تیم ضعیف اقتصادی باید تعویض بشوند.اقتصاد ودارایی :عسکری.هاشمی سیاسی .اسدی خزانه. بانک ملی . جهاد کشاورزی این ها باید فوری عوض شوند.
دارایی
Iran, Islamic Republic of
شریف پور اقتصاد و دارایی و خانم اسدی خزانه و عسکری معاون اقتصادی و واعظی کار امور اجتماعی باید عوض شوند.
حسین زاده
Iran, Islamic Republic of
تیم اقتصادی را عوض کنید واقعا ضعیف هستند.عسکری .دانش آموز .واعظی .شریف پور .خانم اسدی .معتمدی جهاد اینها باید تغییر کنند.
موسوی
Iran, Islamic Republic of
رشد اقتصادی استان منفی 25 است مرکز آمار کشور و بانک مرکزی ماهانه آمار اقتصادی استانها را می دهد .شما ببینید جایگاه استان ما را . خوب تحلیل کنید ببینید کی باید عوض شود. عسکری معاون اقتصادی. شاهینی سازمان مدیریت . بانک های استان . شریف پور اقتصاد و دارایی . کار. جهاد
برنامه
Iran, Islamic Republic of
مدیرانی که یابانفوذ سیاسی امدهاندیا بالابی گری هیچ تخصصی.درحوزه کاری ندارندواستان رادرحوزه اشتغال،سرمایه گزاری،ورونق اقتصادی نابودکردندومردم راکا رتن و لاستیک جمع کن کردندبه اعتقاد بنده باید تغییر کنند.
تدبیر
Iran, Islamic Republic of
استاندار واقعا تیم اقتصادیش ضعیفه،تاسف برای این استان با این چینش مدیریتیش،اسدی شش ماه ذیحساب بود با لابی و پا گذاشتن تاج گردون روی خیلی از مهره های خوب از جمله مرحوم گرامی،قلم فرسا،موسوی شیرازی،ووووووووووو ونهایتا تسلیم شدن آرام اسدی معاون شد و الان هم با فشار استاندار به قولا انقلابی به شریف پور داریوش حکیم جایگزین اسدی و اسدی به جای قلم فرسا ماندنی شد البته در حد حرف و حدیث هر چند همه این تغیرات از ناحیه مدیر دفتر استاندار شکل گرفته ولی در یک کلام باید گفت فاتحه مع الصلوات
خانم امیری صنعت معدن تجارت
Poland
اگه در استان یک مدیر توانمند باسواد پاک دست بدون گرایش سیاسی وجود داشته باشد اونم سرکار خانم دکتر شهین اسدی هستن که مورد تایید اکثریت ذیحسابان و مدیران دستگاه‌های اجرایی میباشد
چون نماینده گچساران و باشت بی تفاوت هستند
استاندار نباید اجازه دهد که حق چنین مدیر توانمندی ضایع گردد
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اسم خودتو تو سر لیست رد کردی .
روز اول که شما استاندار شدی میدونستیم چه پایان نا میمونی در انتظار استان هست
سرزده
Iran, Islamic Republic of
تو کل کشور تورم استان ما اول هست اونوقت خودت اسامی مدیران ناکارامد میدی رییس جمهور.
چه رویی داری خدایی.
شانتاژ رسانه ای. جمع کن بساطتت را.
تو بگی و کبنا هم تایید کنه و برات خبر بزنه. خخخخخ خنده داره
موسسه خیریه آموزشی و فرهنگی زنده یاد دکتر ابوالفضل نیکروز افتتاح شد

موسسه خیریه آموزشی و فرهنگی زنده یاد دکتر ابوالفضل نیکروز افتتاح شد

افتتاحیه موسسه خیریه آموزشی و فرهنگی زنده یاد دکتر ابوالفضل نیکروز، عصر روز پنج‌شنبه(1402/03/04) ...
بن‌بست ارز دستوری؛ رمزگشایی از نامه قالیباف به رئیسی

بن‌بست ارز دستوری؛ رمزگشایی از نامه قالیباف به رئیسی

بررسی‌ها حاکی از آن است که ارز دستوری با نرخ ۲۸هزار و ۵۰۰تومانی، واکنش‌های سیاسی و کارشناسی ...
نوشیدنی انرژی‌زا؛ مد جدید دهه هشتادی‌ها

نوشیدنی انرژی‌زا؛ مد جدید دهه هشتادی‌ها

این واقعیتی است که همه والدین باید آن را بدانند: «نوشیدنی های انرژی‌زا هیچ فایده‌ای برای ...
1