تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۴۶۲۵۶۲
در جمع روابط عمومی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: خدمات را بیان کنید، اما نه با دروغ / سعی نکنیم با دروغ دولت را بزرگ کنیم

۱۰
۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: خدمات را بیان کنید، اما نه با دروغ /  سعی نکنیم با دروغ دولت را بزرگ کنیم
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمات را بیان کنید، اما نه با دروغ. هیچکس حق ندارند در دولت به مردم دروغ بگوید و این تاکید رئیس جمهور است و حقایق را به مردم بیان کنید. مطالبه مردم از ما بیان حقایق است.
سید علی احمدزاده صبح امروز (یکشنبه 31 اردیبهشت ماه 1402) در جمع روابط عمومی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد با تبریک روز دختر، اظهار داشت: ارتباط‌تان را با مردم حفظ کنید و تا می‌توانید، خدمات دولت را تبیین کنید.
وی افزود: روابط عمومی‌ها زبان گویای دولت و حاکمیت هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استاندار جوابگو و پاسخگو تمام مسائل است، افزود:همانطوری که استاندار کهگیلویه و بویراحمد باید پاسخگوی تمام مسائل باشد و به فرموده مقام معظم رهبری استانداران حاکمیت و دولت هستند. مدیران هم باید پاسخگو باشند.
وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید جلوی دروغ پردازی و انحرافات را بگیرند، بیان کرد: روابط عمومی‌ها به یک انسجام نیازمند هستند. روابط عمومی‌ها باید ارتباط‌شان را با رسانه‌ها حفظ کنند و بدون ارتباط با رسانه‌ها کاری به جایی نمی‌برد. لازم است که رسانه‌ها تقویت شود.
وی تاکید کرد: از ظرفیت رسانه‌ها برای تبیین خدمات نظام بهره بگیرید.
وی در ادامه به مدیران توصیه کرد که روابط عمومی‌ها را حمایت کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: روابط عمومی‌ها گلایه نکنند که نزد فلان معاون ننشستند، بلکه سعی کنید که خودتان به روابط عمومی‌ها ارزش و جایگاه دهید.
احمدزاده در ادامه با تاکید بر بیان خدمات، اظهار داشت: خدمات را بیان کنید، اما نه با دروغ. هیچکس حق ندارند در دولت به مردم دروغ بگوید و این تاکید رئیس جمهور است و حقایق را به مردم بیان کنید. مطالبه مردم از ما بیان حقایق است.
وی در ادامه یادی از سردار سلیمانی کرد و گفت: روابط عمومی و کارمندی میدان خدمت، جهاد و انسان سازی است. اگر شماها دراین مسیر برای خداوند کار کردید و برای نظام اسلامی قدم برداشتید، همانند سردار سلیمانی می‌شوید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از روابط عمومی‌ها خواست که پای کار باشند و جانانه تلاش کنند و گفت: با باور و اعتقاد کار و تمرین کنید برای دولت کریمه، دولت آقا امام زمان(عج)؛ چرا که این دولت مقدمه دولت امام زمان (ع) است.
احمدزاده در بخش دیگری از صحبت‌هایش تاکید کرد: میدان جهاد آنقدر مهم و با اهمیت است که هر کسی که در این میدان کشته شود پاداش و اجر شهید را دارد لذا توصیه می‌کنم مدیران روابط عمومی قدر می‌دانی که در آن هستند را بدانند و حفظ کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه‌ها امکانات مورد نیاز روابط عمومی‌ها را تهیه و در اختیار آن‌ها قرار دهند، گفت: مدیران حتماً به روابط عمومی‌ها توجه کنند.
وی با بیان اینکه جلسات شورای روابط عمومی که برگزار می‌شود خروجی داشته باشد، گفت: مصوبات این جلسه ارائه شود تا برای اجرا به مدیران ابلاغ گردد.
دکتر احمدزاده با بیان اینکه سازمانی شدن روابط عمومی‌ها در دست استان نیست، عنوان کرد: این موضوع را از رئیس جمهور مطالبه خواهیم کرد که سازمان امور استخدامی پست‌های مناسب در روابط عمومی ایجاد و روابط عمومی‌ها جایگاه دار شود.
وی تاکبد کرد: مدیران مکلف هستند بودجه لازم برای انجام کار روابط عمومی را تأمین و در اختیار آن‌ها قرار دهند.
استاندار با اشاره به اینکه دانش بنیان کردن روابط عمومی‌ها مهم است، گفت: اینکه روابط عمومی در زمره مشاغل سخت قرار گیرد را مطالبه خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه سازمان امور استخدامی تلاش کند تا جایگاه روابط عمومی‌ها ارتقا یابند، گفت: روابط عمومی‌ها زبان گویای حاکمیت هستند و به عنوان نماینده حاکمیت باید عملکرد نظام را تبیین کنند.
احمدزاده روابط عمومی‌ها را بر ایجاد ارتباط با رسانه‌ها و صدا و سیمای مرکز استان توصیه کرد و با بیان اینکه بدون ارتباط با رسانه‌ها روابط عمومی‌ها موفق نخواهند شد، گفت: اگر رسانه‌های استان تقویت شوند استان قوی می‌شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: روابط عمومی‌ها نقد منصفانه از رسانه‌ها را بپذیرند و اصلاح کنند، اگر رسانه‌ای به تخریب مدیر دستگاهی پرداخت روابط عمومی نباید تخریبی برخورد کند بلکه به سمتی برود که نقد سازنده باشد.
به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد روابط عمومی‌ها حق ندارند هیچ کسی را حتی آن‌هایی که علیه مدیری مطلبی می‌زنند تخریب کنند.
وی با بیان اینکه سعی نکنیم با دروغ دولت را بزرگ کنیم بلکه به گفتن حقایق بپردازیم، گفت: اگر دروغ بگویم مردم کار واقعی را هم دروغ می‌پندارند.
احمدزاده خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها جلوی جوسازی و خلاف واقع را بگیرند اگر مدیرکلی از شما خواست مطلبی را به دروغ منتشر نمایید شما نپذیرید.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
یه سوزن به خود بزن یه جوالدوز به دیگران
ولمو کن جناب استاندار
یه سر به واحد شهرسازی شهرداری بزن اما ناشناس

یه ساعت همونجا بشین و نگاه کن تا بن مایه ادارات ما بیاد دستت
پشت میز فایده نداره
Iran, Islamic Republic of
برای خداوند کار کردید !
خداوند گفته فقط افرادی که بستگان نزدیک شما و نمایندگان بویراحمد و کهگیلویه اند،مستحق مدیریتند؟!!!
حداقل به شعور مردم احترام بگذارید
این مردم به خاطر عملکرد استاندار امید در وحودشان خشک شده آن وقت حرف از کار برای خدا می زنید؟!!!!!!!
خخخ
Iran, Islamic Republic of
تورم نشانه ِآخرزمان است
چرابااسم امام زمان براحتی صحبت می کنید..درسته این دولت یکی ازنشانه های ظهوراست..
خدمات !!!
شوخی قشنگی بود
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد هم می گفت دولتم مقدمه ی دولت امام زمان است
این دولت اخر دولت احمدی نژاد است
فتح
Iran, Islamic Republic of
استادومادرتولیدآمارهای نادرست آموزش و پرورش استان است بخصوص ......
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
سلام‌جناب‌استاندار‌محترم‌ ریس‌تربیت‌بدنی‌شهرستان‌بویراحمد‌ میگوید‌‌تربیت‌بدنی‌ یه‌بازدید‌داشته‌‌
باشید‌‌می‌گوید‌غیر‌از‌خودم‌هیچ‌کس‌نیست
Iran, Islamic Republic of
استاندار بهتره که اول خودش امار و ارقام درست بده بعد به مدیران فوق شایسته استان تذکر بده همین امار استان و به این وضع انداخته
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
خدمات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ای داد بیداد برای استانمون
زیرتل
Iran, Islamic Republic of
راستی اصلا هیچ خبری در هیچ رسانه ای از تربیت بدنی شهرستان بویراحمد و مدیریتش و عملکردش تا حالا جایی دیده نشده مگه به رسانه ها کارت هدیه داده که هیچ انتقادی ازش نیست؟
پروژه حذف قالیباف؟

پروژه حذف قالیباف؟

مجادله جریان اصلی در مجلس به رهبری قالیباف با جریان پایداری در هفته‌های اخیر به شکل بی‌سابقه‌ای ...
(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت ...
قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفی که شبانه با اره موتوری ۱۵ اصله ...
1