تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۶
کد مطلب : ۴۶۲۵۵۱
مدیرکل آموزش و پرورش استان:

فردا؛ شروع امتحانات نهایی دانش آموزان دوازدهمی کهگیلویه و بویراحمد / توصیه های فنی به دانش آموزان

۱
۰
فردا؛ شروع امتحانات نهایی دانش آموزان دوازدهمی کهگیلویه و بویراحمد / توصیه های فنی به دانش آموزان
کبنا ؛از ۳۱ اردیبهشت ماه بیش از ۱۵ هزار نفر دانش‌آموز کهگیلویه وبویراحمدی در ۹۳ حوزه در امتحانات نهایی شرکت خواهند کرد.
به گزارش کبنا نیوز، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از بسیج امکانات و تجهیزات برای برگزاری هر چه بهتر امتحانات نهایی خبرداد.
حسنعلی عزت خواه در جلسه هماهنگی برگزاری امتحانات نهایی با تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت معصومه (ع) و روز دختر گفت: امتحانات ویترین آموزش و پرورش محسوب می‌شود و از همه ظرفیت‌ها و امکانات برای برگزاری موفق و مطلوب آزمون‌ها استفاده خواهیم کرد.
وی افزود: خردادماه فصل مهمی برای ثمره دستاورد‌های آموزشی در آموزش وپرورش است که باید با برنامه‌ریزی دقیق، ثمره این تلاش‌ها و زحمات به بار بشیند و هیچ حقی تضییع نشود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه آزمون نهایی پایه دوازدهم از ۳۱ اردیبهشت ماه شروع و تا ۲۵ خردادماه ادامه دارد گفت: رؤسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان با استفاده از بسیج امکانات فرآیند آزمون‌ها را به نحو احسن برنامه‌ریزی و مدیریت نمایند.
وی افزود: در آزمون سراسری سوابق تحصیلی سهم ۴۰ درصدی دارد که ۲۶ درصد مربوط به دروس عمومی و ۱۴ درصد ویژه دروس اختصاصی است و این سهم در آزمون سراسری لحاظ می‌شود.
عزت خواه به جزئیات برگزاری آزمون امتحانات نهایی اشاره کرد و گفت: فرایند آزمون بطور کامل ضبط خواهد شد، تصحیح امتحانات هم به صورت الکترونیکی است و پاسخنامه‌های امتحانات بعد از اسکن و بارگذاری در سامانه، توسط معلمان استان‌های دیگر تصحیح خواهند شد.
وی از آمادگی کامل برای برگزاری امتحانات در سطح استان خبر داد و گفت: با تشکیل ستاد امتحانات در استان و شهرستان‌ها و پیگیری و تلاش‌های شبانه روزی همکاران اسکنر و چاپگر‌های پرسرعت برای حوزه‌های تصحیح خریداری و تأمین شده است و همچنین در حوزه‌های امتحانی تجهیزات لازم از جمله سیگنال یاب، موبایل یاب و دوربین هم تهیه شده است.
عزت خواه تأکید کرد: با تمهیدات‌اندیشیده شده دانش‌آموزان و اولیاء هیچ گونه دغدغه و نگرانی نداشته باشند و امتحانات به نحو مطلوب و در کمال صحت و سلامت برگزارخواهد شد.

توصیه های فنی به دانش آموزان
رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: دانش‌آموزان پایه دوازدهم امسال نسبت به سال گذشته ۵۴ درصد افزایش یافته و از ۳۱ اردیبهشت ماه بیش از ۱۵ هزار نفر دانش‌آموز کهگیلویه وبویراحمدی در ۹۳حوزه در امتحانات نهایی شرکت خواهند کرد.
یونس محمود‌زاده به دانش‌آموزان توصیه کرد: پاسخگویی به سؤالات را در پاسخ برگ‌ها و جا‌های مشخص شده انجام دهند، چون پاسخ برگ‌ها شخصی‌سازی شده است و در صورت مغایرت اطلاعات به مراقب امتحان اطلاع دهند، پشت پاسخ برگ چیزی ننویسند در صورت نیاز به برگه اضافی به مراقب مراجعه کنند.
وی بیان کرد: دانش‌آموزان با خودکار مشکی پررنگ به سؤالات پاسخ دهند چون در زمان اسکن بهتر دیده می‌شود و کار تصحیح راحت تر است، روی سربرگ پاسخنامه چیزی ننویسند.
از لاک غلط گیر استفاده نکنند، از تاکردن ومچاله کردن وخیس کردن پاسخ برگ اجتناب کنند و شماره داوطلبی صندلی خود را با پاسخ برگ تطبق دهند.
محمود‌زاده تصریح کرد: شروع آزمون‌ها ۷ و ۳۰ دقیقه صبح است، از آنجایی که احراز هویت دانش‌آموزان بصورت الکترونیکی انجام می‌شود و فرآیند طول می‌کشد لذا دانش‌آموزان حتماً یک ساعت زودتر در حوزه امتحانی خود حضور داشته باشند.
وی در پایان تأکید کرد: داشنن هرگونه وسایل الکترونیکی همراه دانش‌آموزان تخلف محسوب می‌شود وبرابر مقرارت محروم خواهند شد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شباب
Iran, Islamic Republic of
پارسال هم همین حرفهارازدید ، دیگه حرف زدن ممنوع
پروژه حذف قالیباف؟

پروژه حذف قالیباف؟

مجادله جریان اصلی در مجلس به رهبری قالیباف با جریان پایداری در هفته‌های اخیر به شکل بی‌سابقه‌ای ...
(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت ...
قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفی که شبانه با اره موتوری ۱۵ اصله ...
1