تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۶
کد مطلب : ۴۶۲۴۰۵
فرماندار کهگیلویه در بازدید از مراکز خرید تضمینی گندم؛

مطالبات کشاورزان به موقع پرداخت شود

۰
مطالبات کشاورزان به موقع پرداخت شود
کبنا ؛موسوی با تاکید بر تسهیل دستگاه‌های اجرایی متولی در روند خرید تضمینی گندم تصریح کرد: تاخیر در پرداخت مطالبات معیشت کشاورزان را به مخاطره می اندازد و دست دلالان را به خرید باز می کند و این ضربه مهلکی به کشاورز و بحث امنیت غذایی است.
به گزارش کبنا، فرماندار کهگیلویه صبح امروز در بازدید از مراکز خرید گندم این شهرستان با تاکید بر ضرورت همکاری‌ دستگاه‌های ذیربط در چارچوب وظایف تعریف شده تصریح کرد: به منظور جلوگیری از بروز تبعات اجتماعی موارد پرداخت به موقع بها گندم خریداری شده کشاورزان و آماده‌سازی مراکز خرید از نظر استانداردسازی باسکول‌ موازین بهداشتی و تجهیز مراکز مورد توجه جدی قرار گیرد 
موسوی با اشاره به اهمیت گندم به عنوان یک محصول راهبردی و امنیت غذایی، عنوان کرد: حضور مدیران ادارات کل مرتبط در راستای بررسی مشکلات و نارسایی ها ی امر امیدوار کننده است.
وی با بیان اینکه کهگیلویه شهرستان اول در بحث تولید گندم استان است خاطر نشان کرد :پرداخت سریع و به موقع پول گندمکاران جنبه تشویقی و مدیریتی بحث برداشت است که باید رعایت شود.
وی افزود: باتوجه به اینکه با برداشت گندم کشاورزان به دنبال کشت دوم هستند تاخیر در پرداخت مطالبات معیشت کشاورزان را به مخاطره می اندازد و دست دلالان را به خرید باز می کند که این امر ضربه مهلکی به کشاورز و بحث امنیت غذایی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

پروژه حذف قالیباف؟

پروژه حذف قالیباف؟

مجادله جریان اصلی در مجلس به رهبری قالیباف با جریان پایداری در هفته‌های اخیر به شکل بی‌سابقه‌ای ...
(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت ...
قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفی که شبانه با اره موتوری ۱۵ اصله ...
1