تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : ۴۶۲۳۶۳
با ارسال متنی مطرح شد؛

جوابیه جواد هادی اصل؛ خاله‌زنکی‌ها و شانتاژ رسانه‌ای محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد

۱۵
۲
جوابیه جواد هادی اصل؛ خاله‌زنکی‌ها و شانتاژ رسانه‌ای محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛جوادی هادی اصل از مستندسازان کهگیلویه و بویراحمدی در یادداشتی، پاسخ محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد را داد. متن ارسالی هادی اصل عیناً (بدون ویرایش) در زیر منتشر می‌شود.
اگر ریگی به کفش ندارید و توان گفتگو ندارید به جای حرافی بروید شکایت کنید تا در محاکم  قضایی طبق مستنداتی که دارم محکومتان کنم بعد در رسانه ها شانتاژ دهید!
جلوی آقای دکتر سلاجقه ریاست محترم سازمان محیط زیست رسوایتان کردم دهان باز نکردید، در رسانه ها لات کوچه خلوت شده اید؟
هرچند ارزش و شخصیت خودم را در حد افراد فاقد حداقل‌های ادب و نزاکت و دانش نمیدانم ولی از آنجا که برخی رسانه‌ها به خاطر قدرت دولتی شما همراهتان هستند و هر زیاده‌گویی بی ادبانه ای را که با سواستفاده از قدرت بیت المال بخواهید منتشر می کنند اینجا جواب تان را می دهم و اگر رفتار کودکانه تان را مثل یک فرد حقوقی در چهارچوب ادب و قانون مملکت اصلاح نکنید در محافل قضایی  تکلیفتان را روشن خواهم کرد.
هنوز چند روز از فساد  همکاران بالا دستی شما در سازمان محیط زیست کشور نگذشته که آبروی مملکت و دولت انقلابی! و سازمان محیط زیست را بردند که حالا شما سازمانتان  را پاک و بری از خطا نشان می دهید!
جناب هادی سینایی روابط عمومی محترم محیط زیست استان شما که در حوزه تخصصی خودت فاقد استعداد و سواد کافی هستید و فرق گربه معمولی و جنگلی که هیچ ،فرق جوجه تیغی و چوله را نمی دانید و بارها بنده با تماس یا پیام که هنوز موجود هستند یادآور می شدم و این ندانم کاری ها را گوش زد می کردم که اصلاح کنید و آبروی یک سازمان را با این نابلدی هایتان نبرید! که بعد از گوشزد نمودن های ما به خاطر عدم استعداد لازم دریادگیری باز هم غلط اصلاح می کردید،
الان برای ما در تمییز و  تشخیص هنرمند و غیر هنرمند صاحب نظر شده اید؟ چه گستاخی ها؟

بیشتر بخوانید؛

پاسخ محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد به جواد هادی‌اصل؛ به شما یک هفته مهلت داده می‌شود که ادعاهای خود را اثبات کنید

این هنرمند به قول شما  عکاس در جلسه استانداری به دعوت سازمان های متولی هنر، اداره کل ارشاد و حوزه هنری با افتخار دعوت شده بود. این هنرمند و به قول شما عکاس چهره هنری برتر کشور در سال ۹۷ انتخاب شده و صدها اثر هنری فاخرتولید و در جشنواره های مختلف ملی و بین المللی برگزیده شده است.
شما چاره ای برای خود بیاندیشید که در کار خودتان از تشخیص فرق رد پای گرگ و پلنگ ناتوان و درمانده اید! ‌و با افتخار از تریبون خبرگزاری ها در بوق و کرنا کوبیدید که رد پلنگ دردنای شرقی ثبت شد و بعد عکس رد پای گرگ را منتشر می کردید! چطور رویتان می شود درباره بنده حرف بزنید؟
اینکه شما از چه می سوزید مشخص و هویداست ، اکنون به جهت روشن شدن افکار عمومی می‌گویم، بروید شکایت کنید و آنگاه با اسناد و ادله در محاکم به سراغتان خواهم آمد تا حساب کار را نشانتان دهم، فکر کرده اید ما بدون ادله خط و نشان قانونی می کشیم؟ شما و برخی همکاران تان از سلامت و پاک بودن و البته زحمات و توانایی های من می سوزید، از این سوخته اید که از من باج می خواستند و من نان حلال خورده بودم و باج نمی دادم.
 و جناب سید اسدالله هاشمی مدیرکل سابق از اینکه فردسالم و توانمندی مثل بنده در این حوزه فعالیت می کرد استقبال می کردو بارها برخی همکارانتان را
از سنگ اندازی های مغرضانه منع کرده بود و حمایت معنوی داشت تا ما بتوانیم بدون دغدغه فعالیت کنیم.
 بگذارید باز هم بگویم شما از چه می سوزید.
از روزی که جلوی آقای سلاجقه تشت رسوایی بر عملکردتان نهادم از جمله خبرکشته شدن پلنگ تنگ مهریان که توسط شما منتشر شده بود را خلاف واقع عنوان کردم و گفتم شما مخفی کاری کردید و داستان ساختگی برای رسانه ها نوشتید، و هرچه رسانه ها و فعالین محیط زیست تلاش کردند هیچ عکسی برای تایید گفتارتان منتشر نکردید، دردتان گرفت و جرات دفاع را آنجا نداشتید و الان در رسانه ها لات کوچه خلوت شده اید و از آن به بعد سنگ اندازی هایتان افزایش پیدا کرد. (پیام های شخص شما آقای سینایی هنوز موجود است و اگر نیاز دارید به انتشار سند و مدرک در رسانه ها اجازه دهید همین پیام های تان را منتشر کنم که چگونه تا یک روز فیلم بازی می کردید منکر وجود اصل داستان پلنگ مهریان بودید و بعد از اطلاع رسانی یک خبرنگار اقرارکردید که خودتان در صحنه بودید و سعی بر پنهان کاری داشتید و حتی  خود و همکاران تان را بی جرات عنوان کردید.)
 پس از آن رسوایی در مقابل دکتر سلاجقه آثار هنری بنده که در دوره آقای هاشمی به پیشنهاد ایشان طبق قرارداد قانونی و نه خلاف قانون تحویل داده شده بود را سرقت هنری کردید ما هیچ پیگیری نکردیم. اجازه حضور در مناطق حفاظت شده را ندادید در حالی که مجوز ما هنوز زمان داشت و برایش باج خواهی کردید که در بیانیه قبلی خود با بی ادبی اقرار کردید که عکس و فیلم هایت را به ما (باج)نمی‌دهید !
بگذارید باز هم بگویم از چه می سوزید ، از عملکرد های بی نظیر بنده که بدون حقوق با هزینه شخصی انجام می گیرد، جدا از محیط بانان خوب دنا که بنده با تعداد انگشت شماری ارتباط داشته و بارها از تلاش های این عزیزان در فضای مجازی و رسانه ای قدردانی نموده ام  باید عرض کنم برای ثبت تصاویرم به جز موارد بسیار محدود هرگز هیچ محیط بانی مرا همراهی نکرد‌و هرگز هیچ کمک مالی به من نشد. هرگز هیچ محیط بانی از تجهیزات ما حراست نکرد ، تیرت به سنگ خورد آن حراست مربوط به فرد دیگری بود .
 علی رغم وظیفه ذاتی و سازمانی محیط بانان در شش سال فعالیت من به جز چند مورد انگشت شمار هیچ یاری به من نشد ، البته به سایر هنرمندان شده بود.
 تمام تصاویری که حضوری ثبت کرده ام به تنهایی یا با همراهی دوستانم بوده و هرگز هیچ محیط بانی در پیدا کردن و مسیریابی هیچ پلنگی مرا همراهی نکرد و به جز چند مورد اطلاع رسانی مختصر هیچ مسیری را برای من نشان ندادند که اگر چنین بود سایر مستندسازان باید بیشتر از بنده ثبت داشتن. شما یک پلنگ ناقص و بیچاره و ناتوان مشهور به پلنگ «پا شلو» در سی سخت را با آن همه نیرو و  تجهیزات بعد از چند هفته نتوانستید پیدا کنید برای من پلنگ پیدا کن شده اید؟ آن هم صدها بار و صدها عکس و فیلم؟
 صدها مسیر تردد پلنگ را شناسایی کردم که شما و کل سازمانتان روحشان خبردار نبود. همین الان هم با وجود اینکه اکثر مناطق را مستند با ارسال نقطه یو تی ام برای مسئولین سازمان مشخص کرده ام باز توان پیدا کردن همان مسیر را هم ندارید. این دانش پر هزینه را در قالب کتابی همراه با اساتید دانشگاه یاسوج در دوره مدیریت آقای هاشمی به ثبت رساندیم و من هیچ پولی از سازمانتان دریافت نکردم .
برای این مهم به لطف امنیت مناطق حفاظت شده چند دوربین تله ای بنده به سرقت رفت که آخرین آن ها سال گذشته در منطقه حفاظت شده خائیز بود و هیچوقت پیدا نشد و هیچگونه حمایت مالی هم نشدم.
 با این وجود حساب زحمات برخی محیط بانان با کادر اداری شما جداست آن را به خود ربط ندهید .
اینکه در دولت قبل و مدیریت قبل قرارداد قانونی برای ساخت یک مستند بسته شده که البته ما فقط همکار بودیم و با شرکت دیگری بسته شده ! به پیشنهاد خود مدیر وقت بود جهت ساخت یک مستند و جبران خسارت صد میلیونی که سازمان محیط زیست در بحث حیات وحش به بنده زده بود ، آن هم در قالب تولید مستند
که آن‌هم یک‌کار قانونی بود مگر شما در دنیای دیگری زندگی می کنید که تولید فیلم برایتان چیز عجیبی ست؟
که البته تا قبل از آن هیچگونه همکاری مالی وجود نداشت و طرح این موضوع تنها به خاطر جبران خسارات صد میلیونی بود که در سرشماری همان سال به گروه ما وارد شده بود و هرگز جبران هم نشد
 طبق قرارداد نسخه اصل و مادر را بر روی هارد شخص شما تحویل داده و امضای شما و مدیران وقت جهت تایید تحویل نسخه و پرداخت حق الزحمه وجود دارد که اگر چنین نبود شما تخلف کرده اید و اینجا ساده لوحانه اقرار بر تخلفتان می کنید.
و از آن طرف نیز شما اخیرا همان مستند را در یک عمل غیراخلاقی کپی کرده یا سرقت هنری نمودیدکه اسناد آن هم موجود است و به حکم ادب و اخلاق پیگیری قضایی نکردم که در این مورد تجدید نظر خواهم کرد.
جرات حرف زدن در مجالس رسمی را ندارید و لال می شوید حالا با پر رویی تمام زبان به گزافه گویی باز کرده اید؟
از همین تریبون می‌خواهم شانتاژ بازی رسانه ای را کنار بگذارید و عذرخواهی کنید وگرنه ما مردش هستیم در مقابل مسئولین حرف می‌زنیم ترسی هم نداریم شما که جرات گفتن حرف حق را ندارید و در مسئله سد خرسون پشت عناوین دیگری پنهان شدید و جرات یک بیانیه رسمی را نداشتید بهتر است سکوت کنید یا در افق محو شوید که آبروی نظام و انقلاب را شماها برده آید.
بروید در محاکم قضایی شکایت کنید و بعد از محکومیتتان یک روز مهلت دارید در همین رسانه عذرخواهی کنید
در غیر این صورت با همان مستندات خودم در محافل قضایی سراغتان خواهم آمد.





نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشت
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید جواد هادی اصل
Iran, Islamic Republic of
درووووود
Iran, Islamic Republic of
هادی اصل بی محابا حرف ایزنه
دنا
Iran, Islamic Republic of
جونم من نفس مرد گرون،شمارتوبزار تو نظرات
دنا
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت حلالت
بانو
Iran, Islamic Republic of
ما دوستداران محیط زیست منتظر جوابیه محیط زیست هستیم اگر راست میگویید دفاع کنید بزارید ما هم از متن شما مثل این متن صریح و بی باکانه لذت ببریم
سجاد
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر سید جواد تمام توان حمایتت میکنیم و از مسئولین بی کفایت بیزاریم . راحت ادامه دار باشد انشالله
گلی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
با دلیل و منطق صحبت کردن نشان از مهارت و دانش بالای شما دارد.ه/. کسی که در حوزه محیط زیست و فعالیت های خودجوش و داوطلبانه شما اطلاعات کافی را داشته باشد به راحتی می فهمد که هیچ شخص دیگری مثل شما از پیچ و خم کوه و کمر این استان و تک به تک جانداران آن شناخت و اطلاعات علمی کافی را ندارد.
حق نگهدارتان 🌺🍃
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم
Iran, Islamic Republic of
بنازمت برجکشونه زی
احمد
Iran, Islamic Republic of
ازمنطقه بزن بیرون برو همون منطقه خت
اکبری
Iran, Islamic Republic of
میان دوکس جنگ چون آتش است
سخن چین بدبخت هیزم کش است
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا اینا فرق جوجه تیغی و چوله رو نمیدونم!!؟
البته کسی که نمیدونه عکاس هم هنرمند هست جای تعجب نداره
محیط بان
Iran, Islamic Republic of
تهمت هم به مدیران سازمان نزن اگه کوری چشات را باز کن امروز مجلس خلاف مدیران سازمان را رد کرد
محسن
Iran, Islamic Republic of
تمام ادارات ما پر از افراد و پیشنهادات همه جا هست،همینکه‌محیط زیست ادعای پاکی می کنه خودش نشون میده .، دیگه کیه ندونه
درود بر این هنرمند
پروژه حذف قالیباف؟

پروژه حذف قالیباف؟

مجادله جریان اصلی در مجلس به رهبری قالیباف با جریان پایداری در هفته‌های اخیر به شکل بی‌سابقه‌ای ...
(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت ...
قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفی که شبانه با اره موتوری ۱۵ اصله ...
1