تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۴۶۱۹۴۵
رسولی‌نژاد، نماینده دماوند:

۴ وزیر دیگر در نوبت استیضاح هستند / به دولت اعلام کردیم یا عزل شوند یا خودشان استعفا دهند

۰
۴ وزیر دیگر در نوبت استیضاح هستند / به دولت اعلام کردیم یا عزل شوند یا خودشان استعفا دهند
کبنا ؛سیداحمد رسولی‌نژاد، نماینده دماوند و فیروزکوه در آئین گرامیداشت مقام معلم که به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مطهری و هفته گرامیداشت مقام معلم با حضور، محمد فروتن، سرپرست آموزش و پرورش، سرهنگ بیگی جانشین فرماندهی انتظامی، سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر، خانواده معظم شهدا، مدیران مدارس، معلمان نمونه و سرآمد و معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش دماوند در اردوگاه مصطفی خمینی برگزار شد اظهار داشت: مجلس و دولت یک مجموعه هستیم، اما بدین معنا نیست که پیگیر مطالبات و خواسته‌های مردم نباشیم.
به گزارش کبنا به نقل از مهر، وی با بیان اینکه چهار وزیر در نوبت استیضاح قرار دارند، گفت: به رئیس‌جمهور اعلام شده که این چهار وزیر عزل شوند یا استعفا دهند، در غیر این صورت مجلس به وظیفه خود عمل خواهد کرد.
نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس با اشاره به اینکه اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان نارضایتی‌هایی ایجاد کرد، عنوان داشت: طرح رتبه‌بندی معلمان باید به طور دقیق اجرا شود و نباید بین دریافتی شاغلین و بازنشستگان فاصله وجود داشته باشد.
رسولی‌نژاد با تاکید بر اینکه باید روند معرفی و انتخاب وزیر آموزش و پرورش تسریع شود، بیان کرد: توجه به فرهنگیان و مقام معلم نباید در حد شعار باشد. وی تاکید کرد: رئیس جمهور در خصوص انتخاب وزیر اشتباهات گذشته را تکرار نکند، چراکه امروز میدان افراد کارآزموده و توانمند است.
نام شما

آدرس ايميل شما

برنده بازار خودرو کارکرده چه کسی است؟

برنده بازار خودرو کارکرده چه کسی است؟

نمایندگان مجلس یک روز بعد از استیضاح فاطمی‌امین، وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت به لایحه ...
شوخی با ماشه

شوخی با ماشه

در حالی بیشتر تحلیلگران از سیاست دولت بایدن ناظر بر «نه توافق، نه بحران» می‌گویند که ...
50 نفر در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شوند

50 نفر در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شوند

مجوز استخدام 50 نفر نیروی انسانی در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد اخذ شد.
1