تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۵۱
کد مطلب : ۴۶۱۷۴۱
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد

افتتاح بیمارستان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بهمئی در آینده نزدیک

۰
افتتاح بیمارستان بهمئی در آینده نزدیک
کبنا ؛سرپرست دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه وبویراحمد از افتتاح و بهره‌برداری بیمارستان شهرستان بهمئی در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر جاودان سیرت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان و برخی مدیران شهرستانی از بخش های مختلف بیمارستان دردست افتتاح سردارشهید حاج قاسم بهمئی بازدیدکردند.
در این بازدید دکتر جاودان سیرت از افتتاح این بیمارستان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: بیمارستان ۳۲ تخت خوابی بهمئی (لیکک) با زیربنای حدود ۵هزار متر مربع درسال ۹۳کلنگ زنی شد، و عملیات اجرایی این طرح درسال ۹۶ شروع شد که هم اکنون با حمایت های وزیر محترم بهداشت و باتلاش های مجموعه‌ی علوم پزشکی یاسوج این بیمارستان تکمیل و آماده‌ی بهره‌برداری می باشد.
وی تصریح کرد: بیمارستان بهمئی یکی از نیازهای ضروری و مطالبات مردم شریف این شهرستان بوده که باتلاش‌های وزیر محترم بهداشت طی سفر استانی خود، مبلغ ۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل آن مصوب شد؛ ۲۰میلیاردآن تخصیص داده شد و هم اکنون ۳۵ میلیاردآن بدهی معوق به پیمانکار می باشد، که درصورت تامین اعتبار این مطالبات پرداخت می شود.
دکترجاودان سیرت درپایان افزود: افتتاح وبهره برداری این پروژه مهم بیمارستانی یکی از خدمات مهم نظام جمهوری اسلامی به مردم شهیدپرور این شهرستان می باشد، که ازانتقال ومراجعه بیماران به شهرستان های همجوار جلوگیری می کند. امید است با افتتاح هرچه سریعتر این پروژه شاهد چشیدن طعم خدمت بیشتر در حوزه سلامت به مردم عزیز بهمئی باشیم.





نام شما

آدرس ايميل شما

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
1