تاریخ انتشار
شنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۴۶۱۷۱۲
کبنا گزارش می‌دهد

عزل مدیران کهگیلویه و بویراحمدی در سفر رئیس جمهور؛ از گمانه تا واقعیت / معاون رئیس‌جمهور: تاکید استاندار هم بر تغییر و بکارگیری نیروهای تازه‌نفس و انقلابی است

۸۷
۲
عزل مدیران کهگیلویه و بویراحمدی در سفر رئیس جمهور؛ از گمانه تا واقعیت / معاون رئیس‌جمهور: تاکید استاندار هم بر تغییر و بکارگیری نیروهای تازه‌نفس و انقلابی است
کبنا ؛سفر سید ابراهیم رئیسی به استان خوزستان و خبر عزل ۱۵ تن از مدیران کل این استان از زبان معاون اجرایی رئیس جمهور حالا همچون شمشیر داموکلس هر لحظه مدیران شهرستانی را تهدید می‌کند. در یک تحلیل سیاسی می‌توان این رفتار را نوعی عزل درمانی نام نهاد و آن را مرهمی مقطعی یا ترفندی برای فرافکنی دانست هر چند دولتی‌ها آن را در راستای مدیریت صحیح دولت عنوان می‌کنند.  اما اینکه در عمل چنین رفتاری تا چه اندازه می‌تواند به حل مشکلات و بحران‌های اقتصادی و اداری کشور و استان‌ها کمک کند جای تردید و سؤال دارد و اینکه در یک شبکه گسترده که بخش برگی از کار و بودجه در تهران متمرکز است یک مدیر شهرستانی چقدر در شکل‌گیری مشکلات و بویژه مشکلات اقتصادی نقش دارد پیشاپیش روشن و مشخص است. بنظر می‌رسد این حرکت بخشی از تعریف جدید و یک سازوکار اجرایی در سفر‌های رئیس جمهوری باشد و  تصمیم گیرندگان قصد رفع تقصیر از خود و قربانی کردن چند مدیر جز برای آرام کردن مقطعی مطالبات و انتقادات را دارند. پس خواه و ناخواه و با این اوصاف باید منتظر عزل تعدادی از مدیران استان در سفر آینده رئیس جمهور به استان باشیم که همزمان با سفر منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور به استان و تدارک مقدمات سفر در آستانه قریب الوقوع این سفر قرار داریم. از آن جا که تغییرات حتمی و در راستای برنامه‌های توجیهی دولت ضروری بنظر می‌رسد یقیناً مدیران دم دست و کمتر وابسته بهترین گزینه‌ها برای معرفی به تیم ضربتی دولت برای عزل خواهند بود. در اینکه وضعیت مدیریتی در کهگیلویه و بویراحمد اصلاً قابل قبول نیست شکی وجود ندارد؛ ولی کیست که نداند اگر قرار بر پیدا کردن مقصر و مدیران ضعیف باشد تمام مدیران در استان باید پاسخگو باشند و کیست که نداند عامل و حامی اصلی این مدیران نمایندگان هستند که بعد از این نیز دخالت‌هایشان ادامه خواهد داشت.  بویژه که در سال منتهی به انتخابات قرار داریم. اما ناگفته پیداست عزل از بالای برخی مدیران می‌تواند برای نمایندگان نیز هزینه‌زا باشد و برخی از مدیران وابسته به نمایندگان کنار گذاشته شوند. به همین علت مدتهاست گمانه زنی‌هایی از مدیران در معرض عزل در استان به میان آمده است و صحبت از تغییر برخی از مدیران ارشد و معاونین استاندار می‌کنند و فشار‌هایی که از مدت‌ها قبل برای اقناع دولت به این تغییر در کار بوده است که البته در این سفر کمی سخت می‌نماید جز اینکه فرصت اعتراضات سازماندهی شده‌ای پیش بیاید و رئیس جمهور قانع به عزل شود. ولی در این مقطع  بیشتر صحبت‌ها حول تغییر یکی از معاونین استاندار و چند مدیرکل دیگر به گوش می‌رسد که باید منتظر سفر ماند و دید کدام یک از مدیران استان قربانی این سیاست جدید دولت خواهد شد.

در این رابطه معاون اجرایی رئیس‌جمهور در سفرش به کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از اهداف سفر‌های استانی رئیس جمهور در کنار رسیدگی به مشکلات مردم و همچنین بازدید از روند پروژه‌های عمرانی و افتتاح و بهره‌برداری از آن‌ها ارزیابی عملکرد مدیران و دستگاه‌های مختلف است.
وی گفت: پیش از سفر جلسات کارشناسی را برای این موضوع برگزار می‌کنیم از ۵ مسیر عملکرد‌های مدیران مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرند و سپس آن را با استاندار به اشتراک گذاشتیم.
معاون اجرایی رئیس جمهور در ادامه گفت: سپس با دستگاه‌های نظارتی و همچنین معتمدین و متنفذین و کسانی که برای دولت قابل احترام باشند موضوع را در میان گذاشته و جمع‌بندی در خصوص عملکرد مدیران داشتیم.
منصوری گفت: تأکید استاندار همین است که نیرو‌های تازه‌نفس و انقلابی بیش از قبل به کار گرفته شود تا بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری را به مردم ارائه دهیم.
وی افزود: جمع‌بندی‌ها در حوزه‌های مختلف اعم از حوزه ستادی استانداری و فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی صورت‌گرفته و تغییراتی هم در راه است تا جابه‌جایی‌ها صورت گیرد.
این معاون رئیس جمهور با بیان اینکه اقدامات خوبی در سطح استان شکل خواهد گرفت افزود: بعد از فرمایشات رئیس جمهور موضوع را به دستگاه‌ها ابلاغ کردیم این جابجایی‌ها انجام خواهد گرفت  تا خدمت‌رسانی بهتر از گذشته شود مدت زمان جابجایی هم طولانی نخواهد بود و در اولین فرصت این کار انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه با تدبیر رئیس جمهور پیگیری برنامه‌های مهم اعم از عمرانی و اقتصادی را در استان‌های مختلف خواهیم داشت گفت: سفر‌های نظارتی هم در استان‌ها خواهیم داشت بعد خوزستان امروز به استان کهگیلویه و بویراحمد آمدیم و کار را از گچساران شروع کردیم.
این معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه در اولین اقدام مسکن مهر را مورد بررسی قرار دادیم گفت: اقدامات خوبی انجام شده وعده رئیس جمهور مبنی بر اینکه باید یک میلیون مسکن در کشور ساخته شود با جدیت دنبال خواهد شد امروز بازدید از سایت‌های مسکن داشتیم مشکلاتی هم وجود دارد که تصمیم‌گیری برای آن‌ها خواهیم داشت.
وی گفت: پروژه مهم دیگر که به صورت جهادی و انقلابی در استان کهگیلویه و بویراحمد کار شده پتروشیمی گچساران است جالب است که ۱۷ سال تنها ۳۰ تا ۴۰ درصد پیشرفت داشته و در یک و نیم سال گذشته این پیشرفت به ۹۷ درصد رسیده حجم سرمایه‌گذاری در آن یک و سه دهم میلیارد دلار است همچنین پروژه‌های دیگر را در حوزه راه و کشاورزی مورد بررسی قرار دادیم
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باید اولیش مقدم شهردار بو
Romania
ایکاش می شد نماینده را هم عزل کرد
Iran, Islamic Republic of
انشاالله جاودان سیرت هم نیومده خواهد رفت.
صد یاد دکتر غلامنژاد
اوضاع علوم پزشکی اسفبارتر از همیشه شده و تا دیر نشده باید تغییرات اساسی صورت بگیره
Iran, Islamic Republic of
انشاالله تغییر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی در اولویت باشه و تا تبدیل به رئیس نشده بهتره ابلاغش لغو بشه که اوضاع را از این بدتر نکنه.
Iran, Islamic Republic of
اولین نفری که عزل میشه
امید صالحی هست با اختلاف ضعیف ترین مدیر آبفا
9روز از اردیبهشت گذشته حقوق کارکنان هنوز پرداخت نشده
آقای استاندار به جدت قسم ایشون اصلا در حد و اندازه مدیر نیست.
لطفا قسمتون میدهم هر کسی با استاندار و معاون رئیس جمهور دسترسی دارد به گوش ایشان برساند.
توروخدا ثبت کن کبنا
نام آشنا
Iran, Islamic Republic of
آبفا نیروی خبره و توانمندی همچون برخه و پاسره را می خواهد که در نابودی آبفا تک بودن و شرکت را به چنین روزی انداختند.
Iran, Islamic Republic of
از جمله مهمترین سرمایه‌های این استان که می‌توانند نقش بسیار موثری در توسعه و پیشرفت چه در کوتاه مدت و چه در دراز مدت داشته باشد سرمایه‌های طبیعی یعنی همان جنگلها و مراتع این استان می باشد یا حفاظت و توسعه پایدار و برنامه ریزی مناسب جهت توسعه و پیشرفت منابع طبیعی در این استان نیازمند مدیریت کارآمد و علمی و با نگاه توسعه‌ای باشد متاسفانه در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون مدیریتی با شاخص های مناسب در راس این سازمان مهم قرار نگرفته بخصوص در دوره اخیر .
بنابراین �کسانی که دل برای این استان می سوزانند می بایست در اسرع وقت نسبت به تغییر مدیریت منابع طبیعی که واقعاً مدیریت بسیار ضعیف است چاره اندیشی کنند ایسان چون بازنشسته هستند انگیزه ای برای ادامه کار و برنامه ریزی کناسب ندارند مدیرکل منابع طبیعی استان تاکنون نتوانسته تغییرات حتی جزئی در سطح شهرستان‌ها را به خوبی انجام داد و از نیروهای دولت قبل استفاده می کند اعتبارات بسیار مناسبی برای حفاظت و صیانت و مبارزه با آفت ها و مبارزه با خشکیدگی بلوط ها مهمترین که مهم ترین سرماه های استان است در نظر گرفته اما قدرت جذب کردن این اعتبارات وجود نداشته و اعتبارات برگشت داده شده و برای سایر پروژه ها که می بایست که سالانه بیش از ده‌ها میلیارد اعتبار برای آنها هزینه می‌شد در سال‌های اخیر به تعطیلی کشانده شده اند امیدوارم انشالله که در سفر آتی رئیس جمهور یکی از مهمترین برنامه ها توجه ویژه به منابع طبیعی استان باشد و اولین مدیری که عزل شود و از نیروهای علمی و متخصص و با انگیزه استفاده شود منابع طبیعی باشد
Iran, Islamic Republic of
مورد اعتماد دولت هدایت خواه منظورشه
Romania
نه خیر نه حتما منظورشه😂😂😂
منوچهر
Romania
مدیران ارشد آموزش و پرورش باید عزل شوند و از نیروهای تازه نفس استفاده شود
Iran, Islamic Republic of
اوالین فردی که باید عزل شود شیخ مرادعلی پیوند است
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
چرا حرفتان باعملتان یکی نیست...
ترس از برداشته شدن خودتان دارید که اینچنین از نیروهای انقلابی هزینه می کنید....
آقایان جمال فرد و امیری در علوم پزشکی یاسوج مگر نیروهای جوان مومن انقلابی نبودند که با بی رحمی توسط دکتر جاودان سیرت برداشته شدند.
چرا اونموقع دفاع نکردید
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
مگر خود شما نبودید که با عقده تمام دکتر دهراب پور رو برداشتید.
متاسفم برای تان وقتی دفاع از منافع می شود پای نیروهای انقلابی رو وسط می کشید.وقتی هم خطر از بیخ گوشتان می گذرد.دوباره همان آش و همان کاسه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مدیر کل آموزش و پ با معاون پشتیبانی برکنار
جانشین جمالی معاون اموزش
فرماندار بویراحمد و دو تا معاون سیاسی و عمران رفتنی
مدیر کل اداره کار رفتنی
مدیرکل کتابخانه رفتنی
مدیر کل پست و ..رفتنی
Iran, Islamic Republic of
شهامت و راستا و بهادر و درخشان زاده باید غزل خداحافظی را بخوانند
Iran, Islamic Republic of
شهامت بارها استعفا داده اما پذیرفته نشد.
Iran, Islamic Republic of
اولین کسی که باید برو شخص استاندار هست
تنها حامی ایشان سایت کبنانیوز و شخص آقای کمایی هست
Hami
Iran, Islamic Republic of
بخصوص راستا باید برداشته بشه .واقعا بدون عمل کرد مثبت بوده تا الان
دنا
Iran, Islamic Republic of
خودش زحمت بکشد و جایش را به یک انقاابی تازه نفس ، کاربلد ، مقتدر ، غیرمعامله گر ، مخالف با قبیله گرایی و نزاد پرستی بدهد . از بابت زحمات بی نتیجه ایشان که تاکنون متحمل شده اند سپاسگزاریم
Iran, Islamic Republic of
مدیر ضعیف تامین اجتماعی رو عوض کنید
مطالبه
Romania
نهاد های نظارتی باید مشاوره لازم را جهت عزل مدیرانی که انتصابات طایفه ای داشتند همچون عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش را به هییت ریاست جمهوری ارائه دهند
دنا
Romania
مدیران کل : صمت، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی ،فرماندار دنا و معاون سیاسی امنیتی باید تغییر کنند چون در راستای برنامه های دولت هیچ گامی بر نداشتند
......
Iran, Islamic Republic of
حوزه ضعیف اقتصادی استانداری....
تامرادی
Romania
مدیر اموزش پرورش ////که از نیروهای دولت روحانیه را فقط برای تبلیغات انتخابات برای روشنفکر تا الان نگه داشته اند
Iran, Islamic Republic of
اساس مشکل خود استاندار است که باعث و بانی این همه مشکلات و به کارگیری مدیران ضعیف و سفارشی نمایندگان است
Iran, Islamic Republic of
استان را وارد هرج و مرج بی سابقه ای کرده است.
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین و سرسپرده ترین باید کنار برود
Iran, Islamic Republic of
اخروج
Iran, Islamic Republic of
استاندار و معاونین،فرمانداران و معاونین،مدیرکل آموزش و پرورش ،رئیس اصلاح طلب و فامیل نماینده ی بویراحمدِ آموزش و پرورش شهرستان بویراحمدو معاونین و رئیس دانشگاه آزاد باید فوری و فوتی کنار گذاشته شوند.
Iran, Islamic Republic of
شورای شهر باید منحل و شهردار یاسوج برکنار شود
Iran, Islamic Republic of
دخالت نمایندگان در امور اجرایی استان صدای نماینده ی ولی فقیه در استان را هم درآورد.
نماینده ی ولی فقیه به عدم کارآیی شورای شهر و شهرداری هم اشاره داشتند.
استاندار ناتوان از مدیریت است.
تغییرات اساسی در حوزه ی مدیریت عالی استان باید صورت پذیرد.
دنا
Iran, Islamic Republic of
لطفا لطفا لطفا تا دیر نشده فرماندار دنا را برکنار کنید
دانای روزگار
Iran, Islamic Republic of
مدیر کل مخابرات
مدیر کل منابع طبیعی
مدیر کل آموزش و پرورش
مدیر کل کار و امور اجتماعی
مدیر کل نوسازی مدارس
مدیر کل ورزش و جوانان
شهردار یاسوج
رییس دانشگاه یاسوج
دانای روزگار
Iran, Islamic Republic of
مدیر کل مخابرات
مدیر کل منابع طبیعی
مدیر کل آموزش و پرورش
مدیر کل کار و امور اجتماعی
مدیر کل نوسازی مدارس
مدیر کل ورزش و جوانان
شهردار یاسوج
رییس دانشگاه یاسوج
بسیج دانشجویی
Iran, Islamic Republic of
تمام مدیران جامانده از دولت قبل باید برکنار شوند
United Kingdom
مشغول گماشتن بستگان خود و نمایندگان به مدیریت ها بود و طرح اصلی دولت یعنی مسکن ملی در یاسوج فقط در بایگانی راه و شهرسازی خاک می خورد؛
United Kingdom
/ مبنی بر عدم دخالت نمایندگان و تسلیم و سرسپردگی محض نمایندگان و فامیلگرایی به نفع خود و نمایندگان باید در سریعترین زمان ممکن هم عزل شود و هم به خاطر عمیق تر کردن شکاف و گسل ها و رو در رو قرار دادن مردم و انشقاق بین نیروهای انقلاب و حامیان دولت و به کارگیری مدیران مساله دار ...
محسنی
Iran, Islamic Republic of
سلام مدیرکل کانون پرورش فکری راهم اضافه کنیدازنیروهای اصلاح طلب که همچنان می تازد
Iran, Islamic Republic of
فقط یه کلام
مردم می خواهند از سر استان کم شود چون امنیت استان را در معرض تهدید جدی قرار داده است.والسلام
Iran, Islamic Republic of
رئیس دانشگاه آزاد واحد یاسوج به خاطر بی توجهی به نیروهای انقلابی و جذب های بی ضابطه و هزینه کردن شهریه های دانشجویان که در این اوضاع بدِ معیشتی با هزار زحمت و مشقت و بدبختی پرداخت کزده اند و او صرف منافع سیاسی احدی از نمایندگان کرده است،در کوتاهترین زمان ممکن و به فوریت باید لغو ابلاغ شود.
Iran, Islamic Republic of
آقای ضعیف ترین و ناتوان ترین
فکر می کنی با تعویض یکی دو مدیر ناتوان که به درستی به جایی وصل نیستند،می توانی از این هرج و مرجی که در استان به نفع خودت و نمایندگان ایجاد کرده ای،از عزلت خواهی گریخت؟ زهی خیال باطل
اول از همه باید خودت بروی آن هم چه رفتنی!
اصناف
Iran, Islamic Republic of
انشالا عزل روزبهان قطعی قطعی قطعی است
یه نیروی جوان انقلابی باید بیاد
آوری
Iran, Islamic Republic of
سال ۱۴۰۱ ما تمام بانکها را سرکشی کردیم سلام علیکی داشتم اما توفیق دریافت یک فقره وام نشد که نشد ،این وام‌ها به کی داده می‌شود،
در سال گذشته حرکت قابل قبولی در سطح استان شکل نگرفت ،تمام اعتبارات ما یه گوشه پل شیراز یا اصفهان نمی‌شود، دل ما را خوش کردند به چند متر جاده و چند تا سد که آبش هم برای دیگران است،
.باید در حرکت انقلابی و رفع محرومیت ۱۰ درصد درآمد نفت و گاز بمدت سه سال به این استان اختصاص یابد،،
تا گرد محرومیت از چهره آن پاک شود این حق استان است،
و دیگر مشکل استان بحث مدیریتهاست،
مناطقی مثل این استان ،حتما باید نیروی جهادی پای کار باشد ،
اگر به ده تا بسیجی پست بدهند ،
،بهتر است تا به ده تا کت و شلواری کارنابلد،
مدیریت حلقه مفقوده است سالها در استان ،
بلید هر سال مدی آن این استان ارزیابی شوند
مدیران استان بعضا " فعلو" هستند یعنی کارنکن،
کارکردن همش که اعتبار نیست ،
مدیر باید بتواند از کمترین اعتبار،،
بیشترین کارایی را داشته باشد ،
اگر یک میلیارد اعتبار دولت داد ،
استان باید بتواند هم افزایی کند ۵۰۰ میلیون هم آورده داشته باشد ،
مدیران این استان فقط منتظر مرکز هستند ،
مرکز هم خودش گرفتار است ،
خود مدیر چند مرده حلاجه ،،،این مهم است در مدیریت
وگرنا پول باشه ،امکانات هم باشه ،نیاز به مدیر نداره
یک کارمندی هم راحت پولها را هزینه میکند و گزارش می‌دهد
،مدیر توانمند ،خلاق ،اثر گذار ،شجاع، تحول گرا ،،
نظر بلند ،نیاز فوری و ضروری و اورژانسی این استان است ،
پارسا
Iran, Islamic Republic of
به نظر من اگه دولت آقای رییسی بخواهد در استان ک ب تغییری انجام دهد باید اولین گزینه باشد چون واقعا استان کامل بدون در و پیکر است مرغ شده ۸۵ هزار کجای کارید با این وضع نصف مردم از گرسنگی میمیرند
جهاد کشاورزی
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی و ادارات کل تابعه آن باید صفر تا صد عوض شوند
این افراد هیچ کاری برای مردم استان انجام نمیدهند و فقط به دنبال عکس گرفتن با مسئولین کشوری هستند
Iran, Islamic Republic of
دقیقا...و جذب افراد قوم و فامیل خودشون در اداره ج/استان...مستند دارم
Iran, Islamic Republic of
در جهاد کشاورزی جذب افراد قومی و قبیله ای بیداد میکند
اقتصاد دارایی
Iran, Islamic Republic of
اسدی خزانه معین اولین نفری که باید بره.، لیاقت این پست هم نداره
خزانه معین
Iran, Islamic Republic of
شهین اسدی باید تا یک هفته دیگه نباشه ،
دارایی
Iran, Islamic Republic of
۳ سال از عمر دولت اصولگرا میگذرد هنوز مدیران اصلاح طلب حاکم هستند.
شهین اسدی معاون اقتصاد دارایی و رئیس خزانه که مدرکش شیمی هست و تاجگردون گذاشت اینجا
محمدی راهداری
کارمند علوم پزشکی
Iran, Islamic Republic of
ای خوا وی دولت نخو .
مگه شهین اسدی هنوز سرجاشه.
مدیرکل دارایی و نمایندگان
باشت
Iran, Islamic Republic of
فاتحه دولت را باید خوند.
دست نشانده تاجگردونه هنوز سر خزانه دولت رئیسی خوابیده .
گچساران
Iran, Islamic Republic of
فاتحه دولت را باید خوند.
بنازم استانداره و سی ناصره که عاملان وضع موجود را هنوز در پست معاونت دارایی نگه داشتند. اسدی باید برود.
این چه دولت انقلابیه.
اصلاح طلب محض چه میخواهد تو دولت اصولگرا.
Iran, Islamic Republic of
آقای کمایی چرا اسمِ( استاندار) را از پیام ها حذف می کنی و پیام ها را گزینشی منتشر می کنی؟
Iran, Islamic Republic of
باز هم گزینشی پخش کردی
علت العلل هرج و مرج بی سابقه در استان استاندار ناتوان و ضعیف است.
United States
دقیقا کمایی زرنگ شده
از وقتی تطمیع شد ، صدتا کامنت حق میذاری پخش نمیکنه
بعد کافیه یکی بنویسی چرا کامنت ها رو پخش نمیکنی همین رو میذاره که بگه من میذارم حتی نظرات مخالفم رو
طرفدار پر و پا قرص استاندار شده نمیدونم چرا
جهادی
Iran, Islamic Republic of
اولین مدیر کل ضعیف سازمان جهاد کشاورزی جناب ددددکتتتر معتمدی
دومین مدیر کل اداره کل کار
کارگر
Iran, Islamic Republic of
واعظی اداره کار ،
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
شهین اسدی خزانه معین ، معتمدی بای بای
ذی حساب
Iran, Islamic Republic of
چطور هنوز در دولت اصول گرا یه اصلاح طلب مدیر یعنی جایگزین برای خانم اسدی وجود نداره دربین اصول گرایان
Iran, Islamic Republic of
ریشه ی این همه هرج و مرج و فامیل بازی و ناتوان گماری استاندار است؛ اول از همه باید ایشان کنار گذاشته شود و بعد برای سایر بخش ها مدیر در تراز انقلاب نصب شود.
Iran, Islamic Republic of
احمدزاده استان را وارد بازی خطرناکی کرده است.
باید فورتی و فوتی عزل شود.
افضل
Iran, Islamic Republic of
مسئولین استانی همه ناتوانندبا دولت ..همه به فکرخودشانن بابا گرانی وفقیری کمرمردم راشکسته کجایین ...جوانان نمیتوانن خانه بسازن تشکیل خانواده بدن شغلی ندارن.....کدام مسئول دراستان کارخانه ساخته تا جوانان مشغول شون ......
United Kingdom
متاسفانه سالهاست خانمی برمنصبی در اداره دارایی بدون هیچ تخصصی واما نمیدانیم پشت پرده چه میباشد که اینطور جولان میدهد
صیادی
Iran, Islamic Republic of
فرماندار دنا ضعیف ترین
حسن پور
Belgium
جای تعجب هست که اسدی خزانه معین هنوز هست وجالبتر اینکه اگه شایسته سالاری باشه کارشناس ساده هم نباید باشه والبته شریف پور مدیرکل دارایی هم دست کمی از اسدی نیاره
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
آقایان مراد علی پیوند معاون استاندار، و شهرام مهدوی مطللق فرماندار بویر احمد باید حتما عزل شوند.
اقای پیوند و مهدوی تنها به دنبال انتصاب فاامیل های خودشان هستند

ضرر این افراد برای این انقلای بیشتر. از اپوزوسیون هست
بی طرف
United States
تو رو خدا کارفرمایان و کارگران را از دست این مدیر تعاون کار و رفاه اجتماعی نجات دهید
ذ
.....
United States
شهین اسدی خزانه معین باید برکنار بشه
نیروی ک تخصص نداره ورشتش شیمی هست
نیروی ضعیف و ناکارآمد هست
دنا
Iran, Islamic Republic of
اول استاندار باید عزل بشه چون تا الان عملکرد مثبتی نداشته
دکترمعارفی
Iran, Islamic Republic of
بنظربنده اگه نماینده استان رو استیضاح کنن با مدیرانی که بحسب طایفه گرایی انتخاب کردن وهیچ کدوم سواد وارتباط اجتماعی خوبی با مردم شهرستان ندارن همه چی حل مبشه
وقتی نماینده سواد کافی نداشته باشه به تبعش مدیران نالایقی سکان اداره ها رو بدست میگیرن راندمان کاری پائین میاد
وسلام
دنا
Iran, Islamic Republic of
استاندار باید عزل بشه
پیمان
Iran, Islamic Republic of
خود استاندار باید عزل بشه نه مدیران
رستا
Iran, Islamic Republic of
استاندار ضعیف عزل بشه کافیه
رضارستار
Iran, Islamic Republic of
بنده داخل آزمون نیروهای شرکتی قبول شدم دعوت به مصاحبه شدم ا// که مجری امتهان بودن ۸شب زنگ زدن گفتن اشتباه شده حق خوری توروز روشن
سجادی
Iran, Islamic Republic of
بله دولت فقط منتظر نظرات شما بود برای عزل😂😂😂
علی
Iran, Islamic Republic of
به نظر من اول خود استاندار باید عزل بشه
Iran, Islamic Republic of
صد مدیر هم قربانی مدیریت ارشد استان شود مسئله حل نمیشود . راه حل چیز دیگری است
Iran, Islamic Republic of
نمی فهمید اصلاح طلب و اصولگرا یکینند خلایق هرچی لایق
باران
Iran, Islamic Republic of
اداره دارایی که شهین اسدی پست مدیریتی گرفته رشته ایشون شیمی می باشد این رشته چه ربطی به پست این خانم داره
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
دکتر اسدی دکترای اقتصاد دانشگاه شیراز دارند ...
مز مزه کن حرفت بعد بنداز بیرون عقده ای
کارمند علوم پزشکی
Romania
ضعیف ترین مدیری که تاحالا علوم پزشکی به خودش دیده جاودان سیرته....
Iran, Islamic Republic of
الان درست میشه اوضاع مملکت با این جابه جایی ها تمومه کارتون.نه امروز فردا و فرداها،دیگه گذشت اون زمان
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اولین اقدام برکناری خود استاندار باید باشه...البته اینکارو نمیکنن چدن خودشون گذاشتن اونجا
گرامی گچساران
Iran, Islamic Republic of
ماشاالله استان غیور ما چقدر در زیرآب زنی هم شهری های خود تبحر داریم.خواهشا دم از غیور بودن و مردانگی نزنید که با خواندن نظراتتون حالم از کهگیلویه و بویراحمدی بودن بد شد.جماعت هم نوع فروش از فقر فرهنگی و عقده کمبود میاد
Iran, Islamic Republic of
دوتا از برکناری ها باید مسلم حسینی نیک مدیر بیمارستان بی بی حکیمه باشد
ما لک
Romania
داماد نماینده با لیسانس برق چه ربطی به اداره راهداری داره که ایشون شده رئیس اداره آمار تصادفات جاده ای را در بیارید ببینم چه بر سر این ملت اومده
دعوای دنباله‌دار بر سر فیلترشکن‌ها

دعوای دنباله‌دار بر سر فیلترشکن‌ها

اختلاف‌نظرها میان موافقان و مخالفان محدودیت‌های اینترنتی ادامه دارد. وزیر ارتباطات و ...
آذری‌جهرمی؛ وزیر دیروز، هوادار امروز

آذری‌جهرمی؛ وزیر دیروز، هوادار امروز

محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات دولت حسن روحانی، چهره متمایزی است. از او بارها به‌عنوان ...
پایانِ فاطمی امین در وزارت صنعت، معدن و تجارت

پایانِ فاطمی امین در وزارت صنعت، معدن و تجارت

در جریان استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت جلسه علنی امروز مجلس یازدهم با نطق‌هایی در مخالفت ...
1