تاریخ انتشار
شنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب : ۴۶۱۶۵۱
کبنا گزارش می دهد؛

چاله چوله‌های دهدشت؛ زخم کهنه‌ای که هر روز عمیق‌تر می‌شوند / آقایان مسئول کفش وصله خورده از همان نقطه پاره خواهد شد

۲
۱
چاله چوله‌های دهدشت؛ زخم کهنه‌ای که هر روز عمیق‌تر می‌شوند / آقایان مسئول کفش وصله خورده از همان نقطه پاره خواهد شد
کبنا ؛چاله چوله‌های شهر دهدشت، زخم کهنه‌ای که روز به روز بر پیکر این شهر عمیق‌تر شده و مشکلات فراوانی برای عبور و مرور شهروندان ایجاد کرده است.
به گزارش کبنا، نبود مدیریت یکپارچه شهری یکی از علت‌های اساسی تمامی مسائل و مشکلات می‌باشد، حال یکی از این معضل‌ها چاله چوله‌های کهنه و آسفالت‌های فرسوده شهر دهدشت است.
بیشتر خیابان‌های شهر دهدشت پر از چاله چوله‌هایی کهن با کنده کاری دستگاه‌های خدمات‌رسان است که پس از انجام کار فراموش می‌کنند که این محل نیاز به آسفالت دارد و آن را به حال خود ر‌ها می‌کنند.
کنده کاری‌های ر‌ها شده مانند زخم کهنه‌ای روز به روز بر پیکر شهر دهدشت عمیق‌تر شده و مشکلات فراوانی برای عبور و مرور شهروندان ایجاد کرده است.  
در صورتی که جلال داورپناه رئیس شورای شهر در نشست خبری با موضوعیت چرایی عزل شهردار سابق دهدشت گفت: یک هزار و ۵۶۰ تن قیر رایگان از منابع مختلف به شهرداری ابلاغ شده و شهرداری دهدشت در این مدت هیچ برنامه‌ای برای اجرای پروژه‌های عمرانی و ساماندهی خیابان‌ها و چاله چوله‌های شهری برای استفاده قیر نداشته است.
خیابان‌هایی که به علت کم کاری مسئولان تبدیل به چاله چوله شدند، چاله‌هایی که راننده خودرو‌ها دردش را به خوبی می‌فهمند.


چند روز پیش در فضای مجازی خبری در راستای لکه‌گیری و ترمیم برخی از آسفالت‌های معابر شهر دهدشت از سوی شهرداری این شهرستان انعکاس داده شد، اما این لکه‌گیری و ترمیم‌ها هیچ زخمی را التیام نمی‌بخشد، آقایان مسئول کفش وصله خورده باز هم از همان نقطه پاره خواهد شد.
چاله چوله‌های دائمی و آسفالت‌های فرسوده شهر دهدشت موجب رنجش و گلایه‌مندی شهروندان شده است، شهرداری باید فکری به حال این وضع کند و این معابر ناهموار را به حال خود ر‌ها نکند.  
جای تأسف است که مدیریت شهری در شهرستانی با ۱۳۲ هزار نفر جمعیت که دومین شهرستان در استان کهگیلویه و بویراحمد است از حداقل‌ترین حق شهروندی که برخورداری از آسفالتی یک دست است را از شهروندانش دریغ کرده است.  
یکی از اقشاری که درد این معضل خاطر آن‌ها را آزرده کرده است راننده تاکسی‌ها هستند یکی از این راننده تاکسی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا گفت: وجود چاله چوله‌های کهنه و آسفالت‌های فرسوده شهر دهدشت به ماشین‌ها خسارت‌های زیادی وارد کرده است، اما به علت هزینه‌های سنگین و درآمد کم قادر به تعمیر ماشین خود نیستیم و ناچاریم با چنین شرایطی کار کنیم.
یکی دیگر از شهروندان دهدشتی با انتقاد از مسئولان گفت: مسئولان از محل کار تا منزل خود یا با خطوط هوایی مسیر را طی می‌کنند یا خودرویی که از آن استفاده می‌کنند مال خودشان نیست که چاله چوله‌های شهر را ببینند.
انتظار می‌رود که مسئولان فکری به حال وضعیت اسف‌بار معابر کهگیلویه کنند و توجه جدی نسبت به رعایت حقوق شهروندی داشته باشند.



​​​​​​








​​​
نام شما

آدرس ايميل شما

خان
Iran, Islamic Republic of
شهر بی صاحب یعنی دهدشت
Iran, Islamic Republic of
مدیران کهگیلویه ابروی مدیریت رابردند.
پایانِ فاطمی امین در وزارت صنعت، معدن و تجارت

پایانِ فاطمی امین در وزارت صنعت، معدن و تجارت

در جریان استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت جلسه علنی امروز مجلس یازدهم با نطق‌هایی در مخالفت ...
سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
1