تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : ۴۶۱۵۶۱
کبنا گزارش می دهد؛

صعود تیم نفت و گاز گچساران یا تیم مناطق نفت خیز جنوب (خوزستان)؟ / آقای غلامی شما امتیاز چه تیمی را گرفتید؟

۳
۳
صعود تیم نفت و گاز گچساران یا تیم مناطق نفت خیز جنوب (خوزستان)؟ / آقای غلامی شما امتیاز چه تیمی را گرفتید؟
کبنا ؛
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران پیش از اتمام بازی های لیگ، مقتدرانه به لیگ دسته اول (آزادگان) صعود کرد، با این حال هنوز ابهاماتی در خصوص این تیم وجود دارد.
به گزارش کبنا نیوز، گفته ها حاکی از آن است که کل امور تیم نفت و گاز گچساران متعلق به استان خوزستان است، تمام قراردادهای تیم در خوزستان نوشته می شود و همه امتیاز صعود و ... تیم نیز به خوزستان می رسد، با این تفاوت که این تیم از حمایت های شرکت نفت و گاز گچساران نیز بهره مند است و از باشگاه این شرکت استفاده می کند. هر چند که تعدادی از بازیکنان تیم گچسارانی هستند و این برای مردم گچساران انگیزه ایجاد می کند، ولی انگیزه ایجاد کردن دلیل کافی نیست.
چندی پیش نیز نامه رسمی بازی تیم نفت و گاز به نام تیم مناطق نفت خیز جنوب در رسانه ها منتشر شد که موجب تعجب و ناراحتی افکار عمومی گشت.
پیگیری ها حاکی از آن است که تیم نفت و گاز گچساران هیچ سِمتی در استان ندارد، و هیچ مزایایی برای گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد ندارد، این تیم متعلق به استان خوزستان و از باقی مانده های تیم ملی حفاری است و گویا امتیاز تیم ملی حفاری اهوار از دو سال پیش به تیم مناطق نفت خیز جنوب(نفت و گاز گچساران) انتقال داده شده است. در واقع اسم رسمی تیم مناطق نفت خیز جنوب است و اسم رسانه ای شدۀ این تیم نفت و گاز گچساران است. فقط بازی ها در گچساران انجام می شود و این تیم از حمایت های شرکت نفت گچساران بهره مند شده است.
آقایان نماینده ها تاجگردون و سیدناصر حسینی پور و دیگران اگر می دانید که چنین واقعیتی وجود داشت چطور هیچ تلاشی برای انتقال تیم به استان نکردید؟ سر زنی نمایندگان در طول سال به این تیم چه معنا و مفهومی دارد؟
آقای ابوالحسن غلامی داستانی که در روز معارفه آقای داریوش یزدی به برای رسانه ها بازگو کردید چه معنایی داشت؟ منظور شما از اینکه گفتید «مدیر خوزستانی راضی نمی شد امتیاز را به گچساران انتقال دهد چه بود»، عین کلام شما این چنین بود: «به اهواز رفتم و در کنار غروب دل انگیز کارون، به یاد دفاع مقدس در کنار مرد بزرگی قرار گرفتم، بعد از این روز، 19 امضای لازم را با 2 عزیز گرفتیم، فقط یک امضا مانده بود. گفتند اگر این یک نفر امضا نکند، آن 19 امضاء فایده ای ندارد. به دفتر این شخص رفتیم، گفته بود امکان نداره اجازه بدهم این امتیاز از استان خوزستان خارج شود، 55 دقیقه با این شخص صحبت کردیم، راضی نشد. بعد از این 55 دقیقه، حرف هایی در خصوص مجروحیت های جنگی و افرادی که در این جلسه بودند پیش آمد و اتفاقاتی افتاد که شخص مورد نظر بدون هیچ واسطه ای راضی به این موضوع شد، در 20 ثانیه همه چیز عوض شد ولی بعد از آن سفته های زیادی را بخاطر این امتیاز امضا کردم.  این امانتی است که به دست من سپرده شده و متعلق به مردم است.»
شما واقعیت را بطور کامل بیان نکردید. آن مدیر کذایی که فرمودید، امتیازی به تیم گچسارانِ کهگیلویه و بویراحمد نداد، از همان ابتدا هم این تیم متعلق به خوزستان بوده و هست.  باید واقعیت بیان می شد و پس از آن با پیگیری مسوولان کهگیلویه و بویراحمد با خوزستان، امتیاز تیم گرفته می شد، ولی متأسفانه این چنین نشده است.
اینکه فوتبال در استان پیشرفت داشته باشد خوب است ولی در صورتی که تیم متعلق به استان باشد، نه اینکه تیمی از امکانات استان استفاده کند ولی امتیاز آن متعلق به دیگری باشد.
حالا که این تیم در گچساران و با مدیریت این منطقه صعود کرده، انتظار مردم هم این است که تیم را بطور کامل به کهگیلویه و بویراحمد انتقال دهید و این مطالبه را تا زمانی که نتیجه بگیرد ادامه دهید.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران عشقه
Iran, Islamic Republic of
جناب اقایان مهندس آیت علی پور و مهندس رحمت محمدی و ابوالحسن غلامی مدیران توانمند و با درایت واستاد داریوش خان یزدی خسته نباااااشید کار بزرگ و ماندگاری انجام دادید اول حاشیه هارو جمع و مدیریت کردید و بعد صعود افررررین بر شما ادامه ی کار را با همین تیم ادمه دهید تیم برنده رو هیچ کجای دنیا تغییر نمیدهند شماها هم مواظب حاشیه ها باشید
Iran, Islamic Republic of
اگه شهرستان گچساران روبه خوزستان بدن همه چی حله....هم نفت خیره وهم چسبیده به خوزستان
Aaaa
Iran, Islamic Republic of
با این نظرت
سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
1