تاریخ انتشار
جمعه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۶۱۳۵۵
از مهر تا اسفند ماه سال ۱۴۰۱ انجام گرفت؛

بازدید و ارزیابی 90 درصد مدارس کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
بازدید و ارزیابی 90 درصد مدارس کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛رئیس اداره  ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از بازدید 90 درصد مدارس مستقل شهرستانها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی جاری در سطح  استان خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز، محمد دانشی نسب با اعلام این خبر گفت: با همکاری مدیرکل، معاونت‌ها و بخشهای مختلف اداری آموزش و پرورش استان، ۹۰ درصد مدارس مستقل استان از مهر تا اسفند ماه سال ۱۴۰۱ مورد ارزیابی کارشناسان اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه این بازدیدها با اعزام تیم‌های تخصصی و بر اساس شاخص‌های ارزیابی عملکرد منطبق بر اسناد بالادستی از جمله سند تحول بنیادین، برنامه درس ملی، سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، شیوه نامه‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی وزارت متبوع انجام شد گفت: هدف از این بازدیدها تحقق هر چه بهتر اهداف نظام تعلیم و تربیت، ارتقای سطح کیفی عملکرد، شناسایی نقاط ضعف، قوت و قابل بهبود و افزایش سطح رضایت مندی اولیا و دانش‌آموزان است.
دانشی نسب افزود: بر اساس سند تحول بنیادین، مدرسه، محور نظام تعلیم و تربیت و معلم، رکن اصلی تمام فعالیت هاست که تمام فعالیتهای آموزشی و پرورشی مدارس بر اساس شاخصهای تعیین شده مورد ارزیابی قرار گرفته است.
وی در ادامه از بازدیدهای نظارتی از مدارس شبانه‌روزی نیز خبر داد و گفت: مدارس شبانه روزی نقش مهمی در ارتقای کیفی فعالیت‌های آموزشی و تربیتی دارند که توجه به آنها در راستای خدمات دهی بهتر به دانش آموزان یک ضرورت است.  
دانشی نسب افزود: در این بازدیدها مشکلات و نواقص احتمالی احصا و جهت رفع آنها راهکارهای لازم ارایه خواهد شد.
وی با بیان اینکه قریب به ۳ هزار و ۶۰۰ نفر دانش آموز در مدارس شبانه‌روزی  استان مشغول به تحصیل هستند گفت: بازدید از مدارس شبانه‌روزی با هدف بررسی فعالیتهای آموزشی، پرورشی و مالی انجام می گیرد.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان در پایان گفت: سامانه پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش به آدرس shekayat.medu.ir  قابل دسترس برای همه مخاطبان و ذی نفعان تعلیم و تربیت است که همه افراد می توانند شکایات خود را در این سامانه ثبت کنند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام در شهرستان کهگیلویه دهدشت و توابع آن هیچ گونه امکاناتی بخصوص مناطق روستایی نیست گرما فرا رسید وسائل گرمایش نیست اگر باشد در مرکز شهر ستان فرسوده هستند بجز مدارس شاهد
سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
1