کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از مهر تا اسفند ماه سال ۱۴۰۱ انجام گرفت؛

بازدید و ارزیابی 90 درصد مدارس کهگیلویه و بویراحمد

1 ارديبهشت 1402 ساعت 14:00

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از بازدید 90 درصد مدارس مستقل شهرستانها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی جاری در سطح استان خبر داد.


رئیس اداره  ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از بازدید 90 درصد مدارس مستقل شهرستانها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی جاری در سطح  استان خبر داد.
به گزارش کبنانیوز، محمد دانشی نسب با اعلام این خبر گفت: با همکاری مدیرکل، معاونت‌ها و بخشهای مختلف اداری آموزش و پرورش استان، ۹۰ درصد مدارس مستقل استان از مهر تا اسفند ماه سال ۱۴۰۱ مورد ارزیابی کارشناسان اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه این بازدیدها با اعزام تیم‌های تخصصی و بر اساس شاخص‌های ارزیابی عملکرد منطبق بر اسناد بالادستی از جمله سند تحول بنیادین، برنامه درس ملی، سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، شیوه نامه‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی وزارت متبوع انجام شد گفت: هدف از این بازدیدها تحقق هر چه بهتر اهداف نظام تعلیم و تربیت، ارتقای سطح کیفی عملکرد، شناسایی نقاط ضعف، قوت و قابل بهبود و افزایش سطح رضایت مندی اولیا و دانش‌آموزان است.
دانشی نسب افزود: بر اساس سند تحول بنیادین، مدرسه، محور نظام تعلیم و تربیت و معلم، رکن اصلی تمام فعالیت هاست که تمام فعالیتهای آموزشی و پرورشی مدارس بر اساس شاخصهای تعیین شده مورد ارزیابی قرار گرفته است.
وی در ادامه از بازدیدهای نظارتی از مدارس شبانه‌روزی نیز خبر داد و گفت: مدارس شبانه روزی نقش مهمی در ارتقای کیفی فعالیت‌های آموزشی و تربیتی دارند که توجه به آنها در راستای خدمات دهی بهتر به دانش آموزان یک ضرورت است.  
دانشی نسب افزود: در این بازدیدها مشکلات و نواقص احتمالی احصا و جهت رفع آنها راهکارهای لازم ارایه خواهد شد.
وی با بیان اینکه قریب به ۳ هزار و ۶۰۰ نفر دانش آموز در مدارس شبانه‌روزی  استان مشغول به تحصیل هستند گفت: بازدید از مدارس شبانه‌روزی با هدف بررسی فعالیتهای آموزشی، پرورشی و مالی انجام می گیرد.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان در پایان گفت: سامانه پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش به آدرس shekayat.medu.ir  قابل دسترس برای همه مخاطبان و ذی نفعان تعلیم و تربیت است که همه افراد می توانند شکایات خود را در این سامانه ثبت کنند.

 


کد مطلب: 461355

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/461355/بازدید-ارزیابی-90-درصد-مدارس-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1