تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۱۴
کد مطلب : ۴۶۱۱۰۶
لیگ دسته دوم کشور؛

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران یک گام مانده تا صعود

۴
۱
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران یک گام مانده تا صعود
کبنا ؛تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که پس از ۲۲ بازی در لیگ دسته دوم کشور و کسب ۴۹امتیاز در رده نخست جدول رده بندی لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار گرفته در صورت بازی مقابل حریف تهرانی به لیگ دسته اول صعود می کند.
نفت و گاز گچساران در حالی ساعت ۱۹.۳۰ دقیقه دوشنبه شب بیست و هشتم فروردین ماه امسال پای به زمین مسابقه با نیروی زمینی تهران می گذارد که با ۱۰ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم تنها به یک پیروزی و سه امتیاز تا دستیابی به رویای صعود به لیگ دسته اول و قهرمانی در گروه خودش فاصله دارد.
این تیم در صورت کسب سه امتیاز در بازی خانگی با نیروی زمینی تهران که با توجه به موقعیت حریف در جدول چندان هم دور از دسترس نیست به عنوان قهرمان این گروه به لیگ دسته اول صعود می کند.
نیروی زمینی تهران هم اکنون با کسب ۶ پیروزی،پنج تساوی،۱۱ باخت و تفاضل گل منفی ۱۲ در رده نهم جدول رده بندی این رقابت ها در گروه دوم قرار دارد.
نفت و گاز گچساران سال ۱۳۹۲ با سکانداری داریوش یزدی مربی امسالش توانسته بود برای نخستین بار به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کند اما همان سال دوباره به لیگ دسته دوم سقوط کرد.
تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دسته دوم فوتبال کشور در صورت کسب این برد خانگی برای دومین بار پای به این مسابقات می گذارد.
نفت و گاز گچساران یک گام مانده تا صعود به لیگ دسته اول فوتبال
این تیم در حالی که چهار بازی تا پایان مسابقات این فصل باقی مانده نه تنها با اختلاف ۱۰ امتیاز با تیم دوم جدول رده بندی خیالش تا حدودی از صعود به لیگ دسته اول آسوده است بلکه تا پایان هفته بیست و دوم این رقابت ها هم از نظر تفاضل گل و هم از نقطه نظر شمار گل های زده و گل های زده وضعیت بهتری نسبت به سایر تیم های حریف دارد.
نفت و گاز تیم در همه شاخص ها شایسته
نفت و گاز گچساران با ۳۴ گل زده بهترین خط حمله گروه دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور را در اختیار دارد و تیم رده چهارمی شهرداری بوشهر با ۲۵ گل زده دومین خط حمله قوی این گروه را به خود اختصاص داده است.
این تیم هم با ۱۰ گل خورده در طول ۲۲ بازی بهترین خط دفاع این مسابقات را نیز در اختیار دارد و تیم های داماش گیلان و شهرداری بم نیز با یازدهم گل خورده دیگر خطوط دفاعی خوب گروه دوم این رقابت ها را به خود اختصاص داده اند.
نفت و گاز گچساران همچنین با تفاضل گل ۲۴موقعیت خوبی از این نظر هم دارد به طوری که تیم داماش گیلان با تفاضل گل ۱۳ در رده بعدی بهترین تفاضل گل این گروه قرار دارد.
نفت و گاز گچساران در حالی مسابقات فوتبال امسال را آغاز کرد که با میدان دادن به بازیکنان جوان و بومی سرمایه گذاری چندانی برای مسابقات امسال انجام نداده بود به طوری که ۷۰درصد از بازیکنانش بومی بوده اند اما بکارگیری یک سرمربی با تجربه چون داریوش یزدی در کنار انگیزه جوانی توانست نتایج خیره کننده ای کسب کند.
این تیم که امسال با تیم های شاهین شهرداری بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهید قندی یزد، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندرماهشهر، نیروی زمینی تهران، مس نوین کرمان، پیام توس خراسان، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، داماش گیلان، آریوبام اسلامشهر همگروه است با ۱۵ برد،چهار تساوی و تنها سه باخت موفق شده 49امتیاز کسب کند و با ۱۰ امتیاز بیشتر نسبت به تیم داماش گیلان جدی ترین تعقیب کننده اش در یک قدمی صعود قرار گیرد.
نفت و گاز گچساران امیدوار به قهرمانی
سرمربی تیم نفت و گاز گچساران با اشاره به اینکه ۱۰ امتیاز با تیم رده دوم جدول رده بندی لیگ دسته دوم فاصله داریم تاکید کرد: امیدوار به قهرمانی در این فصل هستیم.
داریوش یزدی اظهار داشت: بازیکنان نفت و گاز گچساران در شرایط آمادگی خوبی قرار دارند و امیدواریم با کسب سه امتیاز مقابل نیروی زمین تهران یا سه بازی باقی مانده جشن قهرمانی را در استادیوم نفت و گاز گچساران برپا کنیم.
وی با اشاره به اینکه قهرمان ۲ گروه لیگ دسته دوم فوتبال کشور به صورت مستقیم و همچنین برنده ۲ تیم رده دومی گروه های اول و دوم در دیدار پلی اف به لیگ یک صعود می کند گفت:راه نفت و گاز برای قهرمانی در گروه دوم و صعود مستقیم به لیگ دسته اول هموار است.
باشگاه نفت و گاز گچساران با قدمتی ۵۵ ساله یکی از باشگاه‌های فعال و پرطرفدار جنوب کشور است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود به غلامی کبیر که با بازگشتش پس از ده سال دقیقا در همان تاریخ تیم را به لیگ یک آوردن
بهت افتخار میکنیم مدیر ورزشی
علی
Iran, Islamic Republic of
نفت و گاز سال ۹۲ با یوسف نادریان صعود کرد
اشتباه نوشتین که با داریوش یزدی صعود کرد .لطفا اصلاح شود
هوادار
Iran, Islamic Republic of
شنیده میشه بهمن فراز مند تو لیگ یک سرمربی نفت و گاز گچساران بشه
چراغی گچساران
Iran, Islamic Republic of
نفت وگاز تو رده امید یه بازیکن حرفه ای جذب کرده، وحشتناک توپ هاش سنگینه و ردخور نداره سانترهاش شوتای کارلوس کجا این کجا، بازیش دیدم محشره،دوستانه چندروز پیش بازی کردن. اینو باید بیارن بزرگسالان بنیامین اسمش بود. به نفت امیدوار شدم.
نوشیدنی انرژی‌زا؛ مد جدید دهه هشتادی‌ها

نوشیدنی انرژی‌زا؛ مد جدید دهه هشتادی‌ها

این واقعیتی است که همه والدین باید آن را بدانند: «نوشیدنی های انرژی‌زا هیچ فایده‌ای برای ...
صدای این آژیر خطر آیا به گوش کسی خواهد رسید؟

صدای این آژیر خطر آیا به گوش کسی خواهد رسید؟

طی یک دهه آینده یعنی زمانی که دهه شصتی‌ها به سن بازنشستگی برسند، بحران یا حتی فاجعه‌ای ...
کم‌کاری رئیس راهداری شهرستان کهگیلویه مانع احداث پل روستای سرگچ

کم‌کاری رئیس راهداری شهرستان کهگیلویه مانع احداث پل روستای سرگچ

کم‌کاری رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهگیلویه مانع تسریع احداث پل روستای ...
1