تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۶
کد مطلب : ۴۶۰۹۲۸
کبنا گزارش می‌دهد:

سوت‌زنی؛ بوی تبعیض و فساد در ادارات

۳
۳
سوت‌زنی؛ بوی تبعیض و فساد در ادارات
کبنا ؛یکی از منش‌های این دولت مبارزه با فساد، تبعیض و بی‌عدالتی است؛ لذا مدیران باید توجه داشته باشند نه تنها پلی برای این قبیل کارها نباشند که با تمام وقوع از این اتفاقات جلوگیری کنند.
مدیران بهتر است به جای اینکه دوست، آشنا و همسایه را راضی نگه دارند حق مردم را رعایت کنند. مردمی که هنوز با وجود تمام اتفاقات، اعتراضات و شایعات راست و دروغ پشت این دولت و مدیرانش ایستادند. چشم امید مردم به این دولت و مدیرانش حقی است بر گردن تمام مسوولان و این حق باید ادا شود.
 متأسفانه گاهی بوی استخدام‌های فله‌ای و بی حساب و کتاب در برخی ادارات به مشام می‌رسد که این موضوع نیاز به بررسی دارد و این هشداری است به برخی مدیران استان که به زودی_طبق اسناد و مدارکی که در کبنا موجود است_ از آنها نام برده می‌شود چرا که استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل شرایطی که دارد باید حق مردم محرومیت دیده و بسیار سختی کشیده‌اش بر هرچیزی مقدم باشد تا این استان هم تراز دیگر استان‌ها شود. نه تنها مسوولان که مردم این استان نیز باید با تمام وجود از حق دفاع و با فساد مبارزه کنند. البته اگر مردم طایفه‌گرایی و درخواست‌های نابه‌جا از مدیران را تغییر دهند شاید مدیران راه درست را پیش گیرند البته یک مدیر باید آنقدر مدبر باشد که در مقابل این چنین درخواست‌هایی بایستد و تنها عدالت را در نظر داشته باشد. 
اگر یک مدیر سالم، پاکدست، متخصص و متعهد در جایگاهی منصوب شد؛ میزان فساد در آن مجموعه از سوی آن مدیر کنترل خواهد شد و تجربه ثابت کرده است هرگاه مدیر براساس شایستگی و کارآمدی انتخاب شود درصد خطاها در آن مجموعه کمتر بوده؛ اما هرکجایی مدیران براساس رابطه، رانت و... انتصاب شده‌اند ضربات جبران ناپذیری به استان وارد می‌شود. همانطور که مقام معظم رهبری بارها در بیانات خود به شایسته‌سالاری و مبارزه با فساد تأکید کرده‌اند و شایسته سالاری را یکی از راه‌های مبارزه با فساد دانسته‌اند.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
وقتی سازمان بازرسی و نهادهای نظارتی ورود نمی کنند این قبیل خبرها فقط خورد کردن اعصاب مردم
احسان
Iran, Islamic Republic of
از مدیران استان یکی به این موضوع اشاره کرد و جایزه اش اخراج از جلسه و مدیریت بود
بیکار
Iran, Islamic Republic of
این چیزها همه در حد حرف بیشتر نیست
اگر واقعا اینطور است چرا سازمان بازرسی و بازرسی استانداری به استخدام های بدون آزمون شرکت برق استان ورود نمیکنند.چرا جلوی این بی عدالتیها گرفته نمیشود
سایت محترم کبنا شما هم لطف کنید بررسی کنید و به این موضوع ورود کنید چرا ؟ گناه بقیه چیست؟ الان کارهای استخدامی 14نفر که بدون آزمون دارند جذب میشن تو مراحل آخره
سایت محترم کبنا شما هم لطف کنید بررسی کنید
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
میرکاظمی رفت

میرکاظمی رفت

خداحافظی مسعود میرکاظمی از سازمان برنامه و بودجه قطعی شده است؛ بااین‌حال، احتمال جابه‌جایی ...
(ویدئو) جایزه ۴۰ میلیارد تومانی عربستان به قاری ایرانی

(ویدئو) جایزه ۴۰ میلیارد تومانی عربستان به قاری ایرانی

شاهمرادی جایزه ۳ میلیون ریالی (۸۰۰ هزار دلاری) خود را از دستان «ترکی آل الشیخ» رییس کمیته ...
1