کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد:

سوت‌زنی؛ بوی تبعیض و فساد در ادارات

22 فروردين 1402 ساعت 21:16

یکی از منش‌های این دولت مبارزه با فساد، تبعیض و بی‌عدالتی است لذا مدیران باید توجه داشته باشند نه تنها پلی برای این قبیل کارها نباشند که با تمام وقوع از این اتفاقات جلوگیری کنند.


یکی از منش‌های این دولت مبارزه با فساد، تبعیض و بی‌عدالتی است؛ لذا مدیران باید توجه داشته باشند نه تنها پلی برای این قبیل کارها نباشند که با تمام وقوع از این اتفاقات جلوگیری کنند.
مدیران بهتر است به جای اینکه دوست، آشنا و همسایه را راضی نگه دارند حق مردم را رعایت کنند. مردمی که هنوز با وجود تمام اتفاقات، اعتراضات و شایعات راست و دروغ پشت این دولت و مدیرانش ایستادند. چشم امید مردم به این دولت و مدیرانش حقی است بر گردن تمام مسوولان و این حق باید ادا شود.
 متأسفانه گاهی بوی استخدام‌های فله‌ای و بی حساب و کتاب در برخی ادارات به مشام می‌رسد که این موضوع نیاز به بررسی دارد و این هشداری است به برخی مدیران استان که به زودی_طبق اسناد و مدارکی که در کبنا موجود است_ از آنها نام برده می‌شود چرا که استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل شرایطی که دارد باید حق مردم محرومیت دیده و بسیار سختی کشیده‌اش بر هرچیزی مقدم باشد تا این استان هم تراز دیگر استان‌ها شود. نه تنها مسوولان که مردم این استان نیز باید با تمام وجود از حق دفاع و با فساد مبارزه کنند. البته اگر مردم طایفه‌گرایی و درخواست‌های نابه‌جا از مدیران را تغییر دهند شاید مدیران راه درست را پیش گیرند البته یک مدیر باید آنقدر مدبر باشد که در مقابل این چنین درخواست‌هایی بایستد و تنها عدالت را در نظر داشته باشد. 
اگر یک مدیر سالم، پاکدست، متخصص و متعهد در جایگاهی منصوب شد؛ میزان فساد در آن مجموعه از سوی آن مدیر کنترل خواهد شد و تجربه ثابت کرده است هرگاه مدیر براساس شایستگی و کارآمدی انتخاب شود درصد خطاها در آن مجموعه کمتر بوده؛ اما هرکجایی مدیران براساس رابطه، رانت و... انتصاب شده‌اند ضربات جبران ناپذیری به استان وارد می‌شود. همانطور که مقام معظم رهبری بارها در بیانات خود به شایسته‌سالاری و مبارزه با فساد تأکید کرده‌اند و شایسته سالاری را یکی از راه‌های مبارزه با فساد دانسته‌اند.


 


کد مطلب: 460928

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/460928/سوت-زنی-بوی-تبعیض-فساد-ادارات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1