تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۴۶۰۸۹۸

(عکس) توئیت شبانه و جنجالی علیه فتح‌الله‌زاده

۰
(عکس) توئیت شبانه و جنجالی علیه فتح‌الله‌زاده
کبنا ؛ شرایط در باشگاه استقلال این روز‌ها چندان مساعد نیست. این تیم با وجود قهرمانی در فصل گذشته آنهم بدون شکست، از حضور در رقابت‌های فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته و هنوز ابهامات مالی زیادی در این زمینه وجود دارد.
به گزارش کبنا، یکی از این ابهامات مالی مربوط به ۵ میلیاردتومانی است که علی فتح الله زاده بعد از معرفی شدن به عنوان مدیرعامل از حساب باشگاه برداشته است. او مدعی شده در دوره مدیریت قبلی اش چک شخصی بابت بدهی باشگاه داده و حالا با تبدیل آن به نرخ روز، این پول را برداشته است. این اتفاق زمانی جنجالی شد که حسین قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی در تلویزیون دست به افشاگری زد و گفت که فتح الله زاده در اوایل دهه ۹۰ این رقم را از باشگاه برداشت کرده و برداشت دوباره آن تخلف است.
این موضوع تبدیل به چالشی جدی شد و حتی کار به جایی رسید که قربان زاده خبر داد اگر این تخلف ثابت نشود از کارش استعفا می‌دهد. فتح الله زاده هم عنوان کرد اگر چنین باشد از استقلال میرود. حالا، ولی نامه‌ای منتسب به علی فتح الله زاده منتشر شده که او رسما پذیرفته در این برداشت اشتباه کرده و وعده داده تا پایان فروردین این رقم ۵ میلیاردتومان را به باشگاه پس بدهد. موضوعی که سوژه یک توئیت شبانه برای حسین قربان زاده شد تا با انتشار این نامه با طعنه و کنایه خطاب به فتح الله زاده بنویسد «دوبار ثابت و اقرار شد». اشاره قربان زاده به دوبار، به همان برنامه تلویزیونی برمی گردد که او بار‌ها به فتح الله زاده گفت که شما دو بار بابت طلبتان از باشگاه برداشت کرده اید که فتح الله زاده چنین موضوعی را نمی‌پذیرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
میرکاظمی رفت

میرکاظمی رفت

خداحافظی مسعود میرکاظمی از سازمان برنامه و بودجه قطعی شده است؛ بااین‌حال، احتمال جابه‌جایی ...
(ویدئو) جایزه ۴۰ میلیارد تومانی عربستان به قاری ایرانی

(ویدئو) جایزه ۴۰ میلیارد تومانی عربستان به قاری ایرانی

شاهمرادی جایزه ۳ میلیون ریالی (۸۰۰ هزار دلاری) خود را از دستان «ترکی آل الشیخ» رییس کمیته ...
1