تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۳۱
کد مطلب : ۴۶۰۸۰۱
در نشست بررسی احداث پروژه پل معلق یاسوج مطرح شد

استاندار: طرح گردشگری یاسوج آماده کلنگ زنی در سفر دوم رئیس جمهور است

۱
استاندار: طرح گردشگری یاسوج آماده کلنگ زنی در سفر دوم رئیس جمهور است
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح گردشگری پل معلق یاسوج به عنوان یک کار فاخر و بزرگ ملی آماده کلنگ زنی در سفر دوم رئیس جمهور است.
به گزارش  کبنا، سید علی احمدزاده روز شنبه در نشست بررسی احداث پروژه پل معلق یاسوج، اظهار داشت: این طرح گردشگری در کنار شهر یاسوج پیش‌بینی شده است و راه‌اندازی آن، تحول عظیمی در مرکز استان ایجاد می‌کند.
وی بر همکاری همه دستگاه‌ها برای احداث این طرح فاخر گردشگری تاکید کرد و افزود: این طرح قرار است در سفر آینده دولت به استان کلنگ‌زنی و از تسهیلات سفر بهره‌مند شود بنابراین باید برای رفع موانع و مشکلات پیش‌روی آن تلاش کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اعتبار مورد نیاز این طرح ۴۰۰ میلیارد تومان است که بخشی از آن از طرف سرمایه‌گذار و بخشی دیگر در سفر دور دوم دولت تامین می‌شود.
احمدزاده عنوان کرد: همه پروژه‌هایی که در سفر دولت سیزدهم به کهگیلویه و بویراحمد کلنگ‌زنی می‌شود باید تا پایان عمر این دولت به بهره‌برداری برسد که طرح گردشگری پل معلق هم باید طی این مدت تکمیل و افتتاح شود.
وی با تاکید بر ضرورت حمایت از سرمایه‌گذار، گفت: تاکید رییس جمهور هم حمایت از سرمایه‌گذاران است بنابراین دستگاه‌ها همکاری لازم را برای حضور سرمایه گذاران در کهگیلویه و بویراحمد داشته باشند.
احمدزاده با بیان اینکه سیاست توسعه‌ را در سطح استان دنبال می‌کنیم، افزود: طرح‌های گردشگری اشتغال به دنبال دارند و با رونق بخش گردشگری می‌توانیم معضل بیکاری جوانان استان را رفع کنیم.
وی بر لزوم تدوین هر چه سریعتر طرح جامع گردشگری در استان تاکید کرد و ادامه داد: میراث فرهنگی هر چه سریعتر نسبت به تدوین طرح جامع گردشگری استان اقدام کند اما تا زمانی که این طرح به تصویب برسد نباید پروژه‌های گردشگری متوقف شود.
سعید طالبی پور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به تدوین طرح جامع گردشگری، گفت: طرح جامع گردشگری استان تدوین و برای تصویب در جلسه ای با حضور استاندار ارائه می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

(ویدئو) جایزه ۴۰ میلیارد تومانی عربستان به قاری ایرانی

(ویدئو) جایزه ۴۰ میلیارد تومانی عربستان به قاری ایرانی

شاهمرادی جایزه ۳ میلیون ریالی (۸۰۰ هزار دلاری) خود را از دستان «ترکی آل الشیخ» رییس کمیته ...
(عکس) سلنا گومز در مصلای امام خمینی!

(عکس) سلنا گومز در مصلای امام خمینی!

در بخش بین المللی نمایشگاه قرآن کریم که در مصلای امام خمینی برپا شده است نظر افراد مشهور ...
وزارتخانه یا مدرسه احزاب؟

وزارتخانه یا مدرسه احزاب؟

سیاسی بودن وزارت، در اولین روز‌های کاری بهار ۱۴۰۲، بار دیگر عرصه سیاست ایران را به خود ...
1