تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب : ۴۶۰۶۱۸
در نوروز ۱۴۰۲؛

تردد 4.5 میلیون خودرو در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد

۰
تردد 4.5 میلیون خودرو در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا چهاردهم فروردین ۱۴۰۲، چهار میلیون و ۶۰۸ هزار تردد در سطح استان ثبت شده است.
به گزارش کبنا نیوز، عابد محمدی اظهار کرد: از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ تا پایان وقت چهاردهم فروردین ماه ۱۴۰۲، چهار میلیون و ۶۰۸ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت شده که این تعداد تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۵ درصدی داشته است.
وی افزود: طی این مدت ۷۲۶ هزار وسیله نقلیه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده است و همچنین در این مدت ۷۰۵ هزار خودرو نیز از این استان خارج شده اند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ تا چهارده فروردین ماه ۱۴۰۲ بطور میانگین بیشترین تردد روزانه در محور ارتباطی «یاسوج به اصفهان» با ۳۱ هزار خودرو بوده است، خاطرنشان کرد: همچنین محور «گچساران به بابامیدان» با ۲۸ هزار تردد، محور «یاسوج به بابامیدان» با ۲۳هزار تردد و کمربندی یاسوج با ۱۸ هزار تردد در رده های بعدی قرار گرفتند.
ثبت ۴ میلیون و ۶۰۸ هزار تردد در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد طی نوروز ۱۴۰۲
محمدی با اشاره به بیشترین تردد خوردوها با پلاک دیگر استان‌ها طی ۲۰ روز ایام نوروز ۱۴۰۲ در محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پس از خودروهای پلاک خود استان، خودروهای با پلاک فارس ۱۴.۵ درصد، خودروهای با پلاک اصفهان ۱۳ درصد، خودروهای با پلاک خوزستان ۷ درصد، خودروهای با پلاک تهران ۷ درصد و خودروهای با پلاک چهارمحال بختیاری ۵ درصد ترددهای استان کهگیلویه وب ویراحمدر ا به خود اختصاص داده اند.
وی ادامه داد: ۱۵ درصد وسایل نقلیه یک تا سه روز، ۱۱ درصد سه تا هفت روز و ۶ درصد یک هفته تا دو هفته طی این مدت از ایام نوروز ۱۴۰۲ در استان کهگیلویه و بویراحمد ماندگار بوده اند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۵۰ اکیپ راهداری با ۱۵۰ نفر راهدار و گشت نظارتی طی ایام نوروز ۱۴۰۲ در سطح راه‌های این استان مستقر و فعالیت داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما

راز کشته شدن یک زن در کردستان

راز کشته شدن یک زن در کردستان

متهم به قتل در اعترافات خود گفته که در ابتدا زن را خفه کرده و سپس او را به سنگ بزرگی ...
روایت «المانیتور» از تشدید «جنگ در سایه» تل آویو با تهران

روایت «المانیتور» از تشدید «جنگ در سایه» تل آویو با تهران

درگیری اخیرا اسرائیل با ایران و نیروهای نیابتی آن در سوریه هفته گذشته تشدید شد. اسرائیل ...
پیشنهاد دولت بایدن به ایران: توافق موقت

پیشنهاد دولت بایدن به ایران: توافق موقت

به گفته ۱۰ مقام اسرائیلی، دیپلمات‌های غربی و کارشناسان آمریکایی، دولت بایدن در هفته‌های ...
1