تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۴۶۰۴۴۳
بنری که حاشیه ساز شد

(عکس) جنجال تصویر یک نماینده مجلس با لودر

۰
(عکس) جنجال تصویر نماینده مجلس با لودر؛ بنری که حاشیه ساز شد
کبنا ؛احمد مرادی درباره عکسی که با لودر در یک شهرداری از او منتشر شده بود، گفت: لودری به ارزش ۵ میلیارد تومان با ارتباطات صورت گرفته و بدون هزینه‌ای از سوی شهرداری خمیر به مردمان این دیار هدیه شد که به درخواست خود شهرداری و اعضای شورای شهر بنده رفته و مشاهده کردم.
به گزارش کبنا به نقل از فرارو، احمد مرادی نماینده مردم مرکز هرمزگان، در گفت و گویی رسانه‌ای در واکنش به انتشار یک عکس از وی با یک لودر و یک بنر در بندرخمیر که با واکنش‌هایی در فضای مجازی همراه بود، اظهار کرد: لودری به ارزش ۵ میلیارد تومان با ارتباطات صورت گرفته و بدون هزینه‌ای از سوی شهرداری خمیر به مردمان این دیار هدیه شد که به درخواست خود شهرداری و اعضای شورای شهر بنده رفته و مشاهده کردم بنری نصب و عکسی به یادگار گرفته شد که اطلاعی از انتشارش نداشتم.
وی افزود: معتقدم مردم باید مطلع شوند یک مسئول یا نماینده چه می‌کند و چه اقداماتی در جهت رفع مشکلاتشان انجام می‌دهند، بنده به مردم قول دادم که خدمت کنم و در دسترسشان باشم و تلاش کرده ام بتوانم ذره‌ای مشکلات مردم را برطرف کنم و کار‌های کوچک و بزرگ در کنار هم باید انجام شود تا بتوانیم مشکلی را کاهش دهیم.

به گفته احمد مرادی، برای خمیر نیز وجود لودر یک درخواست چند ساله بود و نیاز مبرم پس نمی‌توان این موضوع را کار کوچکی قلمداد کرد.
نماینده مردم مرکز هرمزگان همچنین عنوان کرد: به هیچ وجه از خدمت به مردم دلسرد نشده و نخواهم شد، حق مردم هرمزگان جایگاه بالاتری است و تمامی تلاش خود را می‌کنم تا قدرشناس محبت‌هایشان باشم و همواره پاسخگو بوده و خواهم بود.
مرادی درباره شایعه پیشنهاد مسؤولیت استانداری هرمزگان به وی نیز عنوان کرد: دوستی استانداری توانمند بوده و به فعالیتش ادامه می‌دهد و مجمع نمایندگان در کنار استاندار برای آبادانی هرمزگان تلاش می‌کند و بنده قصدی برای نشستن بر صندلی استانداری هرمزگان ندارم و در جایگاه نمایندگی به طور حتم می‌توانم مفیدتر باشم.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت ...
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
1