تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۴۶۰۰۷۹
با حضور فرمانده قرارگاه پشتیبانی نیروی قدس سپاه پاسداران برگزار شد

سخنان جعفری در یادواره شهدای دیل

۰
سخنان جعفری در یادواره شهدای دیل
کبنا ؛
یادواره 27 شهید روستای «دیل» در گچساران با حضور سردار باقرزاده فرمانده قرارگاه پشتیبانی نیروی قدس سپاه پاسداران و جمعی از مسوولان شهرستانی و بزرگان و ریش سفیدان برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، بخشی از سخنرانی علیمراد جعفری نماینده ادوار گذشته گچساران به شرح زیر است:
سلام و درود به روح پرفتوح بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)، شهیدان و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خداوند در قرآن کریم میفرمایند: "وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ" "(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند،مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند."
خداوند بزرگ میفرماید: در محاسبات فردی و اجتماعی، مادی و معنوی، شهیدان را حَی و حاضر بدانید که روح طیبه آنها ناظر بر اعمال ماست. به فرمایش شهید بزرگوار علمدار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی؛ خانواده شهدا باید سربلند باشند و با افتخار پرچم شهید را بر بالای خانه و منازل خود برافرازند و بدانند انتقام خون شهیدان ادامه دارد هم چنانکه انتقام خون شهیدان کربلا، نابودی خاندان بنی امیه نبود بلکه تا ابد علیه ظلم و ستم ادامه داشت و خون شهیدان هم اینگونه است.

هویت مردم شهید پرور دیل با ۲۷ شهید مشخص می‌شود. شهدایی که زیارتگاه آزادگان و احرار است. شهدایی که چراغ راه آینده اند. مردم متواضع و مخلص دیل، دِین خود را به انقلاب اسلامی به خوبی ادا کردند. در ابتدای انقلاب بصورت گروهی و مردمی به کردستان رفته و از مرزها و کشور ایران دفاع کردند.
الگوهایی مانند نبی زاده (رحمة الله علیه) و آیت الله شیخ جعفری و آیت الله تقوی را داشته و دهها جانباز و آزاده تقدیم انقلاب نموده‌اند. همین شهیدانی که در کنارشان و در محضرشان هستیم، پایه گذار سپاه قدس شدند. اگر نبودند، سپاه قدس نبود. اگر سپاه قدس نبود، داعش الان بر بسیاری از کشورهای خاورمیانه حاکم شده بود و معلوم نبود که چه بلایی سر مردم می‌آوردند.
اگر سپاه قدس نبود، محور مقاومت هم نبود و این حاج قاسم سلیمانی و یارانش و جبهه مقاومت اسلامی بود که باعث شدند نقشه های استعمار خنثی شود و امروز آرامش حاکم گردد. در پایان از مردم شریف و بزرگوار دیل، روستاهای همجوار و همه میهمانان عزیزی که از راه های دور و نزدیک در این محفل نورانی شرف حضور پیدا کردند صمیمانه سپاسگزارم.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت ...
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
1