تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۱۸
کد مطلب : ۴۶۰۰۰۱
سامانه فروش اینترنتی کالا‌های اساسی؛

بازرگام؛ حذف واسطه‌ها در کهگیلویه وبویراحمد

۱
۰
بازرگام؛ حذف واسطه‌ها در کهگیلویه وبویراحمد
کبنا ؛سامانه فروش کالا‌های اساسی به صورت هوشمند از طریق سامانه بازرگام یاسوج با هدف خدمات‌رسانی به مردم و به‌منظور توزیع کالا‌ها و نظارت بر نحوه توزیع، جلوگیری از گرانفروشی وحذف واسطه‌ها، طی تفاهم‌نامه‌ای با سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ایجاد شده و روز به روز بر تعداد مشترکان آن افزوده می‌شود.
به گزارش کبنا، طرح فروش هوشمند با کنار گذاشتن روش‌های سنتی، سعی در پخش منظم‌تر محصولات با روش‌های آنلاین دارد، خدمات آن از طریق سایت بازرگام به نشانی bazargam.com انجام می‌شود.
متقاضیان می‌توانند اپلیکیشن بازرگام را نصب و اقلام درخواستی خود را ثبت کنند و این اقلام هم به صورت رایگان در درب منزل تحویل آنان می‌شود.
در سایت بازرگام علاوه بر عرضه اقلام تنظیم بازار دولتی، انواع میوه‌جات، صیفی‌جات، خشک‌بار، نوشیدنی‌ها، اقلام سوپرمارکنی و حتی ماسک به صورت آنلاین به فروش می‌رسد.
بازرگام یک سایت خرده‌فروشی آنلاین همانند دیگر وب‌سایت‌های فروشگاهی آنلاینی است که سراغ داریم و شهروندان باید در این وب‌سایت ثبت‌نام کرده و اقلام مورد نیاز خود را انتخاب و آنلاین پرداخت کنند که اقلام خریداری شده حداکثر ظرف ۲۴ ساعت به دست شهروندان خواهد رسید البته، قابلیت انتخاب بازه زمانی تحویل کالا را هم وجود دارد.
مدیرعامل شرکت پست پیشگامان یاسوج گفت: سامانه بازرگام با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، مبادرت به توزیع اقلام اساسی مردم از قبیل گوشت، مرغ، روغن، تخم مرغ، شکر و غیره خواهد کرد.
سلیمان لعل‌زاری افزود: در ابتدا بازرگام تنها در یاسوج و بهمئی خدمات ارائه می‌داد، اما در حال حاضر گستردگی آن به شهرستان‌های دهدشت و گچساران نیز کشیده شده است و در حال خدمات دهی به مردم کهگیلویه و بویراحمد است.
وی بیان کرد: تمام سفارشات مردمی روزانه طی سه بازه زمانی متفاوت به صورت رایگان درب منزل متقاضیان توزیع خواهد شد.
لعل‌زاری ابراز کرد: در حال حاضر برخی از اقلام همچون گوشت تنظیم بازاری، مرغ منجمد دولتی، و برنج دولتی در این سامانه موجود است اما از پنجم فروردین، شکر هم اضافه می‌شود.
مدیرعامل شرکت پست پیشگامان یاسوج ادامه داد: از فردا صبح هم هشت قلم روغن به قیمت کارخانه به سامانه اضافه خواهد شد.
وی با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان، گفت: با توجه به ایام عید و شروع ماه مبارک رمضان سعی کردیم تعداد اقلام دولتی را در این سامانه افزایش دهیم.
لعل‌زاری تصریح کرد: مردم با نصب سامانه بازرگام می‌توانند در این برنامه ثبت نام و سفارشات مورد نظر خود را ثبت، هزینه را پرداخت و در نهایت بازه زمانی دریافت کالای مورد نظر خود را انتخاب کنند.
یکی از مهمترین چالش‌های این سامانه در کهگیلویه و بویراحمد عدم همکاری دستگاه‌های مربوطه در معرفی این سامانه و کم رنگ شدن همکاری تعاون روستایی استان بوده است.
سامانه فروش کالا‌های اساسی به صورت هوشمند با تمدید قرارداد مجدد حمایت می‌شود
مدیرکل تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا ماه گذشته سامانه سامانه فروش کالا‌های اساسی به صورت هوشمند (بازرگام) در استان حمایت شد اما چون قرارداد آن تمام شده فعلا همکاری با آن قطع شده است.
علی بخش شجاعی افزود: ما تابع سیاست‌های سازمان مرکزی هستیم و باید به طور مجدد به تهران رفته و با سازمان مرکزی ما قرارداد ببندند و پس از ابلاغ با آن‌ها همکاری خواهیم داشت.
بازرگام به عنوان یک اپلیکیشن می‌تواند باعث صرفه‌جویی در زمان، کاهش هزینه رفت و آمد برای خرید و جلوگیری از صف‌های طولانیِ خرید می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
فروشگاهی که محصولاتش عمدتا تاریخ مصرفشان رو به اتمام است!!!!
چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت ...
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
1