تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۴۵۹۸۲۸
در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری مطرح شد؛

کارشکنی در احداث بازارچه دائمی بانوان کهگیلویه و بویراحمد / مصوبه احداث بازارچه دائمی بانوان پس از سالها هنوز روی زمین مانده

۱
کارشکنی در احداث بازارچه دائمی بانوان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری نسبت به عدم توجه دستگاه های متولی به بازارچه دائمی فروش محصولات بانوان انتقاد کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (24 اسفندماه 1401) در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان عاطفه مدبرنژاد اظهار کرد: در استان زنان زیادی داریم که مشغول به فعالیت و کار هستند، بسیاری از زنان نیاز به حمایت از طریق جاگذاری آنان در بازارچه فروش هستند.
مدبرنژاد بیان کرد: این زنان که عمدتا سرپرست خانوار هستند مخارج زندگی خود را از طریق فروش محصولات دست ساز تأمین می کنند.
وی افزود: انتظار داریم علاوه بر حمایت و احداث بازارچه دائمی، امور بانوان استانداری به عنوان یکی از اعضای کمیته ایجاد و ساماندهی نمایشگاه یاسوج حضور داشته باشند.
مدبرنژاد بیان کرد: انتظار داریم در نمایشگاه های فصلی استان کهگیلویه و بویراحمد زنان نیز بطور ویژه دیده شوند و غرفه هایی برای بانوان درنظر گرفته شود.
در این جلسه شاهینی رئیس سازمان برنامه ریزی و مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار توجه ویژه به این موضوع شد.
مدبرنژاد در گفت و گو با خبرنگار کبنا گفت: زنان نیمی از جمعیت استان را تشکیل می دهند و لازم است توجه ویژه تری به زنان شود.
وی افزود: در سطح استان و در شهرستان های مختلف از جمله یاسوج و گچساران و دیگر شهرستان ها نیاز به بازارچه هایی داریم که زنان بتوانند فروش محصولات خود را داشته باشند.
وی بیان کرد: ایجاد بازارچه های دائمی بانوان سالهای سال مطرح است ولی به دلیل کارشکنی هایی که صورت گرفت هنوز برای احداث آن تعلل صورت می گیرد.
به گزارش کبنا نیوز، یکی از دغدغه های بانوان سرپرست خانوار در سالهای اخیر نبود جا و مکانی مناسب برای فروش محصولات خود بوده است، با این حال هنوز این بازارچه ها که با هزینه های اندک نیز احداث می شوند، هنوز با تعلل و بلاتکلیفی مواجه اند. چند دستگاه اجرایی از جمله شهرداری ها، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و ... در روند احداث بازارچه بانوان باید همکاری داشته باشند که این اتفاق هنوز نیفتاده است.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت ...
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
1