تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۴۵۹۷۴۷
کبنا گزارش می دهد؛

همایش بصیرتی شبکه نظارت شورای نگهبان کهگیلویه برگزار شد (+ تصاویر)

۱
کبنا ؛همایش بصیرتی شبکه نظارت شورای نگهبان کهگیلویه با حضور امام جمعه موقت گچساران و سرپرست دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان در حسینیه سپاه این شهرستان برگزار شد.
به گزارش کبنا، طاعت پور سرپرست دفتر نظارت شورای نگهبان کهگیلویه با بیان اینکه خداوند را شاکریم که بار دیگر ما را در امتحانی سخت قرار داده تا از آرمان های نظام و انقلاب دفاع کنیم گفت: در شورای نگهبان همه برای رضای خداوند آمدند و وقتی رضایت او در کار باشد همه مشکلات حل خواهد شد. 
طاعت پور با اشاره به اینکه حفظ نظام جمهوری اسلامی از اهم واجبات است افزود: همانند سنوات گذشته با خدمتی بی منت در خدمت شورای نگهبان و نظام اسلامی باشیم‌. 
 وی فرمایش رهبر معظم انقلاب «همه مجریان و ناظران باید پایبندی خود را به قانون نشان دهند» را یادآور شد و افزود: قاطعیت و قانون مداری از وظایف شورای نگهبان است.
 سرپرست دفتر نظارت کهگیلویه با بیان اینکه باید بدور از هر گونه گرایشی تابع قانون بود گفت: چیزی که همه ما مکلف بر اجرای آن هستیم.
با بیان اینکه  ناظران باید در انتخاباتی که پیش رو است بصیرت خود را افزایش دهند گفت: به هیچ عنوان نباید به طرفداری از کاندیدایی اقدام شود.
طاعت پور از خدا باوری، خودباوری و مردم باوری به عنوان سه مظهر انتخابات نام برد و انتخابات را یک تزریق خونی در کالبد زمان دانست و افزود: وقتی انتخابات برگزار می‌شود یعنی تزریق خون جدید در بدن نظام اسلامی است. 
وی از آگاهی محوری، باور محوری، بصیرت محوری به عنوان برخی از ویژگی های شناختی ناظران نام برد و گفت: همه ما برای دفاع و حفاظت از این نظام باید تلاش کنیم.
حجت‌الاسلام محمدسعید رشیدی‌کیا امام جمعه موقت گچساران در این همایش به حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: کسی که بیشتر از همه مورد آماج دشمن قرار گرفت مقام معظم رهبری بود چون نفس، گویش، رفتار، کردار و عملش باعث روحیه و رشد در انقلاب است.
حجت الاسلام رشیدی تصریح کرد: بصیرت آن است که ببینیم دشمن کجا را هدف قرار داده است و بدانیم همانجا حق است.
امام جمعه موقت گچساران به انتخابات سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: ما مأمور به پاسداشت قطره‌قطره خون شهیدان هستیم و این جمله بر صندوق‌های رأی در یادمان بماند.











نام شما

آدرس ايميل شما

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
ایران و عربستان؛ پایان نقش تندروها

ایران و عربستان؛ پایان نقش تندروها

چینی‌ها در سیاست خارجی خود اصلی را تحت عنوان توسعه مسالمت‌آمیز به عنوان راهبرد اصلی چهل ...
1