تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : ۴۵۹۶۹۹
در هفته اول طرح ملی تشدید نظارت های دامپزشکی در کهگیلویه وبویراحمد محقق گردید:

انجام بیش از 930 مورد بازرسی از مراکز عرضه فرآورده‌های دامی استان

۰
کبنا ؛رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی استان گفت: در اولین هفته طرح تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی بیش از 930 مورد بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های دامی انجام شده است.
به گزارش کبنا نیوز، دکتر سید خدارحم موسوی نژاد، رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد با اعلام این خبر افزود: طرح تشدید نظارت بر فرآورده‌های خام دامی از ۱۳ اسفند ماه همزمان در سراسر کشور در استان  نیز آغاز شده و تا پنجم اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در اولین هفته طرح تشدید نظارت 938  مورد بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های دامی انجام شده است.
موسوی نژادافزود: در این راستا دو هزار و 194 کیلوگرم فرآورده غیر بهداشتی  شناسایی ، ضبط، معدوم و از چرخه مصرف خارج و تعداد 441 مورد غیربهداشتی تشخیص داده شد.
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان از استقرار ناظرین عالی بخش دولتی در کشتارگاه های طیور استان بصورت هر شب خبر داد و گفت : این طرح بمنظور ایجاد اطمینان بخشی به مصرف کنندگان در خصوص محصولات استحصالی از کشتارگاه ها بوده و این روند تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت.
وی از کشتار تعداد 6 هزار و 751 راس دام سبک و سنگین به وزن تقریبی 29 هزار و 185 کیلوگرم و تعداد 133 هزارو 450 قطعه طیور صنعتی به وزن تقریبی 207 هزارو 470 کیلوگرم در کشتارگاه های دام و طیور استان طی هفته گذشته خبر داد و گفت : در کنار نظارا های بهداشتی و شرعی دامپزشکی در کشتارگاه های استان ، نظارت بر محموله های گوشت و مرغ منجمد وارداتی نیز در دستور کار قرار داشته که هماهنگی های بسیار خوبی با مجموعه همکاران پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی برقرار است.
وی عنوان کرد: سامانه ۱۵۱۲  ارتباط مردمی دامپزشکی بصورت ویژه و شبانه روزی آماده دریافت شکایات ، انتقادات ، پیشنهاد و گزارش موارد تخلف بوده  تا کارشناسان دامپزشکی در کمترین زمان ممکن موارد مطرح شده را پیگیری کنند

 
نام شما

آدرس ايميل شما

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
ایران و عربستان؛ پایان نقش تندروها

ایران و عربستان؛ پایان نقش تندروها

چینی‌ها در سیاست خارجی خود اصلی را تحت عنوان توسعه مسالمت‌آمیز به عنوان راهبرد اصلی چهل ...
ایران قرارداد خرید سوخو-۳۵ از روسیه را نهایی کرد

ایران قرارداد خرید سوخو-۳۵ از روسیه را نهایی کرد

نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل اعلام کرد، ایران قرارداد خرید هواپیمای سوخو-۳۵ از روسیه ...
1