تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۳۴
کد مطلب : ۴۵۹۴۴۲
ولی شکوهی، رئیس شورای شهر مادوان:

تلاش‌های مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد در پرداخت سهم شهرداری‌ها قابل تقدیر است

۱
۱
تلاش‌های مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد در پرداخت سهم شهرداری‌ها قابل تقدیر است
کبنا ؛رئیس شورای شهر مادوان ضمن ابراز خرسندی از دیدگاه مثبت مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد در پرداخت سهم شهرداری‌ از محل مالیات بر ارزش افزوده، تصریح کرد: دیدگاه مدیریت عالی استان نسبت به این مسئله شفاف و به نفع مردم است اما تلاش‌های مدیرکل امور مالیاتی در دریافت بدهی‌های معوق حوزه مالیات و پرداخت سهم شهرداری‌ از این محل قابل تقدیر است.
به گزارش کبنا، ولی شکوهی، رئیس شورای اسلامی شهر مادوان اظهار داشت: درآمدهای شهرداری مادوان از محل پنج بخش اصلی شامل درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش افزوده، پرداخت‌های عمومی، درآمدهای غیرنقدی، کمیسیون‌های ماده 100 و ماده 77 و همچنین پروانه ساختمانی تامین می‌شود.
وی با حمایت مدیرکل امور مالیاتی استان مبنی بر پرداخت مبلغی از محل مالیات بر ارزش افزوده، افزود: بودجه سال جاری شهرداری مادوان و درامدهای داخلی نسبت به هزینه ها ناچیز بود که با پرداخت مبلغی از سوی اداره کل امور مالیاتی استان، توانستیم حقوق و اضافه کار پرسنل شهرداری را پرداخت نمایم.
وی افزود: با انتخاب مهندس جهانبخش شهردار مادوان پروژهای خوبی در دستور کار قرار گرفت وبرنامه‌ریزی بسیار خوبی در راستای تامین بودجه مورد نیاز شهرداری از محل سایر کدهای درآمدی صورت گرفته و در راستای تقویت این محل‌های تامین درآمد، اقدامات قابل توجهی صورت می‌گیرد.
ولی شکوهی ضمن ابراز خرسندی از دیدگاه مثبت مدیرکل امور مالیاتی استان در پرداخت سهم شهرداری‌ از محل مالیات بر ارزش افزوده، تصریح کرد: دیدگاه مدیریت عالی استان نسبت به این مسئله شفاف و به نفع مردم است اما تلاش‌های مدیرکل امور مالیاتی در دریافت بدهی‌های معوق حوزه مالیات و پرداخت سهم شهرداری‌ از این محل قابل تقدیر است.  
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هر اندازه درآمد‌های شهرداری افزایش یابد، میزان خدمات و انجام پروژه‌های عمرانی نیز افزایش می‌یابد که نتیجه آن رضایتمندی شهروندان است.
نام شما

آدرس ايميل شما

نادر
United States
شکوهی در تمام زمینه ها فعال و پیگیر است
یاعلی
کمتر از ۱۰ درصد بچه‌ها واقعا با یک ماده محرک مواجه شدند؛ بقیه اضطراب بوده

کمتر از ۱۰ درصد بچه‌ها واقعا با یک ماده محرک مواجه شدند؛ بقیه اضطراب بوده

معاون درمان وزارت بهداشت نتایج بررسی‌ها و جمع‌بندی کمیته علمی وزارت بهداشت در زمینه بروز ...
متهمی که کنار نمی‌کشد

متهمی که کنار نمی‌کشد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا روز شنبه گفت که اگر در یکی از چندین تحقیقاتی که ...
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
1