تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۵۹۳۲۳
در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

انتقاد تند یک جانباز از مدیران کهگیلویه و بویراحمد

۲
۰
انتقاد تند یک جانباز از مدیران کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
محمدرضا نوذری جانباز، آزاده و مدیرکل اسبق بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:   سال ۶۷ برخی افراد در جنگ ان‌قلت آوردند، حضرت امام در بیانیه‌ای دستاورد‌های جنگ تحمیلی را بیان کردند، مهمترین دستاورد‌های جنگ را دمیدن روح در اسلام انقلابی دانستند.
نوذری شامگاه شنبه (۱۳ اسفندماه ۱۴۰۱) در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از رویه‌های موجود و فاصله گرفتن از اسلام انقلابی سال‌های گذشته گفت: در مقابل اسلام انقلابی اسلام آمریکایی است.
نوذری با بیان اینکه مبارزه با فساد یکی از ویژگی‌های اسلام انقلابی است، افزود: وصیت نامه شهدا در چند قالب است، شهدا می‌گویند روحمان را به خدا و شهدا سپردیم و راهمان را به آیندگان سپردیم، راه شهدا در چه تجلی پیدا می‌کند؟ راه شهدا در عملکرد مدیران در چه قالبی خود را نشان می‌دهد؟
این جانباز دوره دفاع مقدس گفت: بر اساس گفته‌های مؤسسه شفافیت بین‌المللی کشور ما رتبه صدوپنجاهم در فساد اداری را دارد، در حالی که منادی اسلام انقلابی نیز هستیم.
وی گفت: در یک سالی که دولت انقلابی تشکیل شد اقدامات بارزی انجام شد و رتبه ما ۳ درجه ارتقا پیدا کرد و از ۱۵۰ به ۱۴۷ رسیدیم.
وی گفت: سه درجه میزان فساد اداری را کاهش دادیم. اما دست ما بسته است و نمی‌توانیم در جهاد تبیین اقدامات دولت انقلابی در حوزه‌های مختلف را بیان کنیم.
نوذری اظهار کرد: در دولت آقای رئیسی درخصوص اصلاح و کاهش فساد اداری حدود ۱۴ سامانه پنجره ملی خدمات دولت، سامانه آرد و نان و... ایجاد شد.
نوذری بیان کرد: امروز به عنوان بخشی از جامعه ما رسالت دار ادامه راه شهدا، با عملکرد خود در حوزه‌های مختلف از جمله مبارزه با رشوه، بی‌عدالتی، مبارزه با رانت هستیم.
نوذری با انتقاد از نابسامانی در برخی حوزه‌ها گفت: چرا باید جانباز یا فرزند شهید خودکشی کند، چرا باید چنین اتفاقاتی بیفتد، فردای قیامت باید پاسخگوی شهدا باشیم، همه ما و شما مسوولیت گرفتیم و باید پاسخگوی شهدا باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
. این برادر جانباز و آزاده ای/چه کاری صورت گرفته است انصافا هم در دولت احمدی نژاد و هم در دولت رئیسی بیشترین خیانت به جامعه ایثارگران شده است اگر انصاف داشته باشد به عملکرد دولتها و قوانین اجرایی دولتها توجه کند تا مشخص شود چه دولتی کارکرد و عملکرد بارز و قابل لمس داشته است و عمکلرد دولت رئیسی بسیار ضعیف و شعار های را کسانی ترویج می هند که منافعشان با همین تامین می شود
فرزند شهید
Iran, Islamic Republic of
احسنت
متهمی که کنار نمی‌کشد

متهمی که کنار نمی‌کشد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا روز شنبه گفت که اگر در یکی از چندین تحقیقاتی که ...
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
1