تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۴۵۹۲۵۴
کبنا گزارش می‌شود

بازدید روز جمعه فرماندار بویراحمد از پروژه اصلاح شبکه برق یاسوج / مهدوی‌مطلق: کار درستی نیست که ادارات در حین پروژه با هم اختلاف داشته باشند

۰
بازدید روز جمعه فرماندار بویراحمد از پروژه اصلاح شبکه برق یاسوج / مهدوی‌مطلق: کار درستی نیست که ادارات در حین پروژه با هم اختلاف داشته باشند
کبنا ؛فرماندار بویراحمد شهرستان بویراحمد از عملیات اجرایی پروژه تعمیر و اصلاح شبکه برق شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.
به گزارش کبنا، عصر امروز ( جمعه 12 اسفند ماه 1401) شهرام مهدوی‌مطلق_ فرماندار شهرستان بویراحمد_ با همراهی رزمه_ مدیر برق شهرستان_، شریف‌پور_ معاون فرماندار بویراحمد_، مدیر اجرائیات شهرداری یاسوج از عملیات اجرایی پروژه تعمیر و اصلاح شبکه برق شهر یاسوج بازدید کرد.
شهرام مهدوی‌مطلق_ فرماندار شهرستان بویراحمد_ در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز، اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه تعمیر و اصلاح شبکه برق شهر یاسوج همزمان در چندین محله از شهر در حال اجرا است.
وی در ادامه با اشاره به اختلافات ما بین شهرداری یاسوج و اداره برق شهرستان بویراحمد در خصوص عملیات اجرایی تعویض شبکه، پایه‌ها و سیم به کابل گفت: اینکه ادارات در حین اجرای پروژه بخواهند مشکلاتشان را با هم برطرف کند، اساساً کار درستی نیست و مدیران دستگاه‌ها موظف هستند از قبل هماهنگی لازم را داشته باشند.

به گزارش کبنا، در این بازدید که مسوولان مربوطه و پیمانکار به دستور فرماندار بویراحمد در محل اجرای عملیات فرخوانده بود، شرکت برق موظف گردید بعد از انجام کار کلیه نخاله‌های ناشی از کار را در اسرع وقت جمع‌آوری و از ریختن مصالح در خیابان خودداری کند و از قبل با شهرداری یاسوج در این رابطه هماهنگی لازم را داشته باشد.
اداره اجرائیات شهرداری یاسوج هم موظف شد؛ اجازه ادامه کار بدهد و در عین حال در کنار ناظر شرکت برق هم بر روند این پروژه نظارت کند و هم موارد قانونی را از طریق معاون دادستان پیگیری کنند.
همچنین در این بازدید گفته شد که بر اساس مصوبه ستاد خدمات سفر و کمیته بررسی سرقت شهرستان بویراحمد، شرکت برق باید تا قبل از سال همه پروژه‌های اصلاح شبکه را در سطح شهر یاسوج انجام دهد. هم‌اکنون سه گروه کاری شرکت برق شهرستان بویراحمد با مدیریت رزمه_ رئیس اداره برق شهرستان در حال انجام هست.
نام شما

آدرس ايميل شما

صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

 به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی ...
1