تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۶
کد مطلب : ۴۵۹۱۴۲
به مناسبت هفته تربیت اسلامی انجام گرفت؛

ادای احترام مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به مرقد علمای مشهور کهگیلویه

۱
ادای احترام مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به مرقد علمای مشهور کهگیلویه
کبنا ؛به مناسبت گرامیداشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از معاونین و مربیان پرورشی شهرستان با حضور بر مرقد علمای مشهور کهگیلویه و شهدای گمنام ادای احترام کردند.
به گزارش کبنا، حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی اظهار کرد: تدارک دیدیم که برنامه های روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی را با حضور بر مرقد علمای مشهور استان آغاز و ادای احترام کنیم. 
وی هدف از حضور و ادای احترام بر مزار آیت الله حسینی و آمیر احمد تقوی را روشن کردن دانش آموزان دانست و افزود: که بدانند آن‌ها هویت های ما هستند، و با حضور بر قبور شهدای گمنام دانش آموزان را با این هویت ها آشنا کنیم.
عزت خواه بیان اینکه دشمنان می‌خواهند هویت زدایی کنند که نسل ما را با هویت ها آشنا نکنند افزود: ما باید بر عکس آن ها تلاش کنیم تا هویت ها را بشناسند.
وی تصریح کرد: ارتباط با هویت ها می‌تواند مؤثر باشد و حیات طیبه ای که ما به دنبال آن هستیم از طریق الگو و هویت بهتر می‌توانیم به آن برسیم. 
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه در تشریح ادامه برنامه های هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی گفت: فردا به همراه معاونین و مربیان پرورشی یاسوج بر مرقد آیت الله ملک حسینی  حضور خواهیم یافت و در گچساران بر مزار  آیت الله کاشانی ادای احترام خواهیم کرد.
عزت خواه با بیان اینکه سعی میکنیم که در تمام مدارس استان هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی گرامی داشته شود افزود: که بتوانیم با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که یکی از ساعت های آن ساعت اخلاقی، عبادی و اعتقادی است را عملی کنیم.
با بیان اینکه فصل سخنرانی گذشته است و اکنون فصل عمل است افزود: با این روش های حضوری بهتر می‌توانیم اهداف خود را عملی کنیم. 
وی بیان کرد: آنچه دانش آموز می‌بیند تأثیر بیشتری دارد و ما نمی‌خواهیم به دانش آموز «بفهمانیم» می‌خواهیم دانش آموز خود «فهمیدن» را تجربه کند.









نام شما

آدرس ايميل شما

صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

 به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی ...
1