تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۴۵۹۱۱۷
مراسم معارفه و تودیع روسای سابق و جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

جهانگیر شاهینی، رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد: نژاد من با شما یکی است و غریبه نیستم، لر هستم و لهجه من کاملاً لری است/ کمک کنید و به جای ایراد گرفتن برنامه و پیشنهاد بدهید / تهاتر نفت را داریم که متأسفانه برای عده‌ای هست برای عده‌ای نه!

۵
۳
جهانگیر شاهینی، رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد: نژاد من با شما یکی است و غریبه نیستم، لر هستم و لهجه من کاملاً لری است/ کمک کنید و به جای ایراد گرفتن برنامه و پیشنهاد بدهید / تهاتر نفت را داریم که متأسفانه برای عده‌ای هست برای عده‌ای نه!
کبنا ؛مراسم معارفه و تودیع روسای سابق و جدید سازمان مدیریت و برنامهریزی کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و میرزایی از مدیران سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (سه شنبه 9 اسفند ماه 1401) مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار، رامین میرزایی_ رئیس امور استان‌ها و توسعه منطقه‌ای سازمان برنامه و بودجه کشور، معاونین استاندار و مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.
جهانگیر شاهینی_ رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد_ در آئین معارفه خود به طرح اولین دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداخت و اظهار داشت: پیش از این سمت مشاور عالی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد و مدیرکل برنامه و بودجه این سازمان را برعهده داشتم و به من اجازه نمی‌دادند به سازمان برگردم که با محبت استاندار، نمایندگان استاندار و نماینده ولی فقیه استان این اجازه را به من دادند که بتوانم در این استان خدمت کنم. رویکرد من رویکرد برنامه‌محوری، گرایش من توسعه، مدل کار فرایندی و توسعه کار من شاخص محوری است.
وی در ادامه گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد نیرو‌های استانی توانمند زیاد در جای جای کشور دارد که شاید خیلی از شما نمی‌دانید آن‌ها کجا مشغول به کار هستند.
وی به سه استعداد نیروی انسانی، طبیعی و مزیتی استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: روی استعداد مزیتی استان کار خواهیم کرد، از سند آمایشی شروع می‌کنیم و به سند توسعه‌ای استان و شهرستان‌ها می‌رسیم.
شاهینی اضافه کرد:  مسیر حرکت ما مسیر و مقصد نیست. مسیر حرکت من در همه کار‌ها برنامه و هدف است. برنامه‌ای که بتوانیم برای آن هدفی مشخص کنیم. پیامد و آثار هر پروژه‌ای اهمیت دارد و باید ببینیم پروژه‌ها چه پیامد‌هایی دارند و چقدر به رشد توسعه پایدار استان کمک خواهند کرد.
وی با بیان اینکه توسعه اتفاق نمی‌افتد مگر با مشارکت، گفت: ما به اعتبارات استانی اکتفا نمی‌کنیم و برنامه ما هم نیست که فقط به اعتبارات استانی قانع باشیم بلکه به سمت اعتبارات ملی می‌رویم. 85 درصد اعتبارات کشور در وزارتخانه‌ها است و ان شاءالله تمام ظرفیت‌های ملی را احصا و استفاده خواهیم کرد.
رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد به روش‌های جدید جذب اعتبارات اشاره کرد و گفت: باید از روش‌های جدید برای جذب اعتبارات بهره ببریم. تهاتر نفت را داریم که متأسفانه برای عده‌ای هست برای عده دیگری نه. فایناس‌ها، صندوق توسعه ملی و ... دیگر منابع هستند که باید از آن‌ها بهره ببریم.
وی تدوین نقشه راه توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد را ضروری دانست و گفت: هیچ اتفاق توسعه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد نمی‌افتد، اگر نقشه راه نباشد.  
شاهینی محوریت قرار دادن صنایع بزرگ در استان را جزء دیگر برنامه‌های خود عنوان کرد و گفت: باید صنایع بزرگ و تبدیلی در استان رونق بگیرد.
شاهینی با اشاره به اینکه هوشمندسازی در دستور کار است و باید بدانیم هوشمندسازی فقط منظور کامپیوتر و ... نیست، گفت: مسیر‌ها، فرایند‌ها و شاخص‌ها در هوشمندسازی مهم هستند.
شاهینی گفت: با اجازه آقای استاندار و اعضای محترم، شورای برنامه‌ریزی استان از بودجه محوری خارج خواهد شد و برنامه محور می‌شود.
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به اینکه مردم دشتستان، ممسنی، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد یک نژاد دارند، گفت: نژاد من با شما یکی است و غریبه نیستم، لُر هستم و لهجه من کاملاً لُری است و هیچ لهجه‌ای غیر از لُری ندارم.
وی در ادامه با بیان اینکه آقای شهابی‌نسب برای من قابل احترام است و به احترامش بلند شدم و اگر رفت هنوز همان جاست، فرقی بین سازمان بودجه‌ای‌ها نیست و همگی به توسعه استان کمک می‌کنیم.
 رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: دست یاری به سوی همه دراز می‌کنم. کمک کنید و به جای ایراد گرفتن برنامه و پیشنهاد بدهید. تلاش کنیم و به جایی برسیم که این استان به سمت توسعه پیش برود، این استان محور گردشگری کشور شود، نه استان‌های شمالی مثل گیلان و مازندران و. .. با اتکا به قدرت الهی و زیر سایه مقام معظم رهبری و نماینده ولی فقیه، نوکری مردم را می‌کنم، برخی‌ها می‌گویند؛ این حرف «نوکر» را نزنید. اما من می‌گویم، حالا هر کس خوشش بیاید یا نیاید.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نه داداش مرد اینکار نیستی، خدا هم میدونه اینکار نیستی
بویراحمد
Germany
آدمی که در همه دولتها بوده و هیچ مدرک مرتبط و تخصص خاصی ندارد طبیعی است از این حرفها بزند و خودشو سریع پسرخاله کنه.

دقیقا تریپ کارهای احمدی نژادی و حرفها هم دقیقا کپی شده از معجزه هزاره سوم
Iran, Islamic Republic of
یعنی از استان خودمان کسی نبود تا یک نیرو از بوشهر بیاورند
نازگل
Iran, Islamic Republic of
از شاهینی هیچ بخاری بلند نمیشه اخی برای این استان چه تصمیمات اشتباهی دکتر شهابی کجا این شاهینی کجا
حاضرم قسم بخورم که استان با این بنده خدا پیشرفت نمیکنه فقط پسرفت داریم
Iran, Islamic Republic of
احسنت
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

 به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی ...
1