تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۴۵۹۰۶۱
در نشست علنی مجلس شورای اسلامی مطرح شد

قالیباف: افتخار مجلس این است که یک ماه و نیم قبل، شرایط ارزی فعلی کشور را پیش‌بینی کرده بود / ۴۰ روز قبل بسته پیشنهادی خود را به رئیس‌جمهور منتقل کردیم

۱۳
۰
قالیباف: افتخار مجلس این است که یک ماه و نیم قبل، شرایط ارزی فعلی کشور را پیش‌بینی کرده بود
کبنا ؛رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه غیرعلنی اینگونه بحث شد که کمیته‌ای برای همفکری تشکیل شود و من عنوان کردم که اگر دولت همفکری می‌خواهد ایرادی ندارد و ما کمک می‌کنیم، اما اقدامات نظارتی را از ۴۰ روز قبل انجام دادیم و حتما این موضوع را پیگیری می‌کنیم.
به گزارش کبنا، سیدناصر موسوی لارگانی در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه، ۸ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر آئین نامه‌ای در اخطار قانون اساسی عنوان کرد: تذکر بنده معطوف به پیشنهاد قبلی است که آئین نامه رعایت نشد.
بر اساس گزارش وبسایت رسمی مجلس، نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تغییر انجام شده در مصوبه خلاف آئین نامه بود، افزود: این درست نیست که رئیس مجلس هرچه بخواهد از مصوبه کم یا اضافه کند. بنده چند مرتبه دیگر نیز تذکر دادم که شما نمی‌توانید موافق یا مخالف صحبت کنید. اداره قوانین بررسی کند که شما چند مرتبه موافق و مخالف صحبت کردید.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه وظیفه اصلی مجلس قانونگذاری و نظارت است، گفت: احترام امامزاده را باید متولی نگه دارد، شما دیروز عنوان کردید که دولت باید کمیته‌ای برای بحث ارز تشکیل دهد، حال این دولت کجاست؟ وقتی امام (ره) می‌گوید مجلس در رأس امور است چرا نباید حرمت خودمان را نگه داریم. مردم امروز نمی‌توانند حتی نان بخرند و همه قیمت‌ها لحظه‌ای افزایش پیدا می‌کند. خواهش من این است شما ورود پیدا کنید.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر آئین نامه‌ای موسوی لارگانی عنوان کرد: این تذکر درباره موضوع عشایر، تذکر درستی است چرا که این پیشنهاد قابل طرح نبود، ولی نتیجه آن بروز بحران در مسئله تامین آب عشایر بود. نمایندگان نیز با علم به این موضوع به مصوبه‌ای رأی دادند که ۱۷۷ نظر موافق داشت.
وی در پاسخ به اخطار قانون اساسی موسوی لارگانی نیز تصریح کرد: مگر کسی مانع نظارت مجلس بر دولت در بحث مربوط به ارز است؟ افتخار مجلس این است که یک ماه و نیم قبل، مجلس این شرایط را پیش بینی کرده بود و در نشست نظارتی مجلس، بسته پیشنهادی کمیسیون اقتصادی ۴۰ روز قبل به دولت و رئیس جمهور منتقل شد و ما کارمان را انجام دادیم و الان هم کارمان را انجام خواهیم داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در جلسه غیرعلنی اینگونه بحث شد که یک گروه مشترک و کمیته در این خصوص با هم همفکری کنند و من عنوان کردم که اگر دولت هر همفکری از مجلس می‌خواهد ایرادی ندارد و ما کمک می‌کنیم، اما ما اقدامات نظارتی را از ۴۰ روز قبل انجام دادیم، اشکالات را گفتیم و مسائل را منعکس کردیم و حتما این موضوع را پیگیری می‌کنیم.
وی اضافه کرد: در جلسه دیروز شورای عالی هماهنگی اقتصادی نیز آقای پورابراهیمی همین موضوعات را مجددا متذکر شدند و پیگیر مسائل هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

حیدرزاده
Iran, Islamic Republic of
با توجه به تیم اقتصادی دولت سیزدهم ،آدم های عاقل دو سال پیش این پیش بینی را می‌کردند.
Iran, Islamic Republic of
. تو ایران گرون شده برو ترکیه بخر شاید هم رایگان بهت دادن بخاطر زلزله
آرش
Iran, Islamic Republic of
هنر کردی پیش بینی کردی تازه افتخار هم میکه...
این رو هرکسی می دونست. تازه ارز 70 و 80 و .. هم دور از انتظار نیست.
جوان بیکار
Iran, Islamic Republic of
والا این را پدر بزرگ من هم پیش بینی کرده بود افتخار نداره که، فکری به حال مردم بیچاره کنید. البته پدر بزرگ من هم یه پیش بینی دیگه برای سال اینده دارن اون هم اینکه مردم را از این که هست بیچاره تر خواهید کرد که نان شب هم هر ۱۰ خانوار یکی نداشته باشه و تمام جامعه بزهکار و دزد و راهزن خواهند شد
محمدولایی
Iran, Islamic Republic of
مجلس یازدهم؟؟؟؟؟؟ با این خوابهای مصلحتی بدانید:::::: درتاریخ وپیشگاه الهی رویی ندارید:::::: چرا بخاطر هم جناحی ومعامله فساد ورانت ونا کار امدی دولت را نادیده اید؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی دلاور
خدا قوت پهلوون...
وقتی زیر دیگ اتش روشن کنن یخ نمی زنه قطعا گرم میشه...
Iran, Islamic Republic of
چه افتخار بزرگی !!!! ماشاءالله.
همه این بحران های اقتصادی کار مسیولین است.
Romania
چه افتخاری ؟؟؟؟؟سرهنگ دلار شده ۶۰هزار
Iran, Islamic Republic of
ممنون .
به منزل بفرمایید دینِشت سیت دود بده ، چشم زخم نخوری ان شاءالله.
مسعود
Iran, Islamic Republic of
درود این هم از او خیزش انقلابی نشاُت می گیره خخحححح
United Arab Emirates
من میبیدووونسسستمممم گالیور
محمدی
Iran, Islamic Republic of
شما یک خیزش برای نابودی مردم بودید واقعا خسته نباشید
مسعود
Iran, Islamic Republic of
این ادامه ی همون خیزش انقلابیت بود سرهنگ خخخحح
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

 به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی ...
1