تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۴۵۸۸۶۷
فرماندار خبر داد؛

بیش از ۲۳ میلیارد ریال برای ساماندهی گلزار‌های شهدای کهگیلویه اختصاص یافت

۱
۰
بیش از ۲۳ میلیارد ریال برای ساماندهی گلزار‌های شهدای کهگیلویه اختصاص یافت
کبنا ؛
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: ۲۳ میلیارد و ۶۷ میلیون ریال برای ساماندهی گلزار‌های شهدای شهرستان کهگیلویه اختصاص یافت.
به گزارش کبنا، عبدالعزیز موسوی در نشست ساماندهی گلزار‌های شهدای این شهرستان با بیان اینکه این گلزار‌ها در خورشان شهدا نیستند گفت: گلزار شهدای شهر دهدشت دارای مشکلات زیادی است که هنگام بارندگی سقف آن چکه می‌کند و بدون امکانات سرمایشی و گرمایشی است.
موسوی خواستار همکاری و تعامل همه مسئولان برای رفع مشکلالت ساماندهی گلزار شهدای شهرستان کهگیلویه شد و افزود: مشکلات گلزار‌های شهدای شهرستان کهگیلویه از قبیل آب، راه و ساماندهی است که رفع این مشکلات در دستور کار مسئولان قرار خواهد گرفت.
موسوی اضافه کرد: در شهرستان کهگیلویه ۷۵ گلزار شهید بدون آبرسانی، ۵۵ گلزار شهید بدون برق، ۵ گلزار شهید راه ارتباطی نداشته و ۴۶ گلزار شهید دارای جاده‌های خاکی ناهموار هستند و نیاز به زیسازی و آسفالت دارند.
وی از برگزاری یادواره شهدای شهرستان خبر داد و گفت: به پاس گرامیداشت شهدای شهرستان کهگیلویه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یادواره شهدای شهرستان کهگیلویه ۲۴ اسفندماه امسال برگزار می‌شود.
فرماندار کهگیلویه
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با بیان اینکه ساماندهی گلزار شهدا بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران است گفت: حفاظت و نگهداری گلزار شهدا بعد از ساماندهی در مراکز شهرستان‌ها بر عهده شهرداریها ، در بخش‌ها بر عهده بخشداریها و در روستا‌ها بر عهده دهیاران است.
پارسیان نژاد تعداد گلزار‌های شهدای کهگیلویه و بویراحمد را ۵۳۰ گلزار اعلام کرد و افزود: ۱۲۴ گلزار شهید در شهرستان کهگیلویه وجود دارد که از این تعداد ۸ گلزار شهدا هنوز ساماندهی نشده است.
رضا پارسیان نژاد اعتبارات اختصاص یافته در سال گذشته برای ساماندهی گلزار شهدای استان را ۴ میلیارد و هشتصد میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: امسال این میزان به ۱۵ میلیاردو هفتصد میلیون تومان افزایش یافته است که ۳ میلیاردتومان آن از طریق سفر رئیس جمهور پیگیری شده که بخشی از آن اختصاص داده شد و بخش دیگر نیز اختصاص داده می شود.
وی با بیان اینکه حدود ۸۵ در صد اعتبارات در شهرستان‌ها توزیع می‌شود گفت: امسال ۲ میلیارد و سیصد و شصت و هفت میلیون تومان برای ساماندهی گلزار شهدا و مرکز فرهنگی گلزار شهدا به شهرستان کهگیلویه اختصاص داده شد.
در این نشست بابکان پور مدیرکل امور شهرداری‌های استان نیز با بیان اینکه شهرداران وظیفه دارند برای ساماندهی گلزار شهدا با مسئولان همکاری کنند گفت: شهرداران در این خصوص از اهمال کار‌ی پرهیز نمایند و برای ساماندهی گلزار شهدا همکاری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

کوثر
Iran, Islamic Republic of
انقدی که بودجه این مملکت رو صرف/میکنین نصفشو صرف اشتغال زایی بدون سهمیه ها میکردین این مملکت انقد نابود نبود
​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

ما با مقام‌های ایرانی نیز تماس گرفتیم. حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای ...
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
1