تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۴۵۸۷۷۳
وزیر کشور:

استانداران برای کاهش حوادث جاده ای در سفرهای نوروزی برنامه‌ریزی کنند

۰
استانداران برای کاهش حوادث جاده ای در سفرهای نوروزی برنامه‌ریزی کنند
کبنا ؛
وزیر کشور با مهم شمردن حضور میدانی استانداران در مدیریت سفرهای نوروزی و کنترل ترافیک جاده ای گفت: بایستی روی کاهش حوادث و تصادفات جاده‌ای برنامه ریزی جدی داشته باشیم.
به گزارش کبنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور در نشست روز دوشنبه استانداران سراسر کشور که در محل وزارت کشور برگزار شد، افزود: استانداران درصد قابل توجهی را برای کاهش تصادفات و مرگ و میر جاده ای هدف گذاری کنند.
وحیدی در ادامه گفت: در جلسه امروز با استانداران که با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد موضوع تصادفات و حوادث جاده‌ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت متاسفانه به دلایل مختلف آمار تلفات جاده‌ای که داریم خوشایند و مورد قبول نیست و باید کاهش پیدا کند.
وی گفت:  برای داشتن سفرهایی خوب این موضوع در کمیسیون ایمنی وزارت راه مورد بررسی قرار می‌گیرد و به تبع آن امروز جلسه مشترکی با استانداران برگزار شد تا علاوه بر مرور آمارها و توجه به آنها پیشنهادات لازم ارائه شود و اقداماتی که در حوزه پلیس راهور و همچنین ایجاد آمادگی در نیروهای هلال احمر و اورژانس نیاز است فراهم شود. تذکرات اساسی و توجهات لازم در این حوزه داده شد.

وی خاطر نشان کرد: کاهش تلفات جاده ای با هماهنگی دستگاهها و مردم عزیز کشور قابل تحقق است.
وحیدی در پایان گفت: به مانند نوروز امسال استانداران در ورودی ها وخروجی های شهر به مسافت ۳۰ کیلومتر امکان استراحت گاه برای رانندگان عزیز کشور فراهم سازند که این امر به تجربه، اثر موثری بر کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن دارد.
این نشست با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و معاونان عمرانی استانداری ها و مدیران کل شهرسازی استان ‌ها برگزار شد که آخرین اقدامات انجام شده برای اجرای نهضت مسکن ملی، برنامه ریزی برای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی مورد بررسی قرار گرفت.
واگذاری زمین و تامین تسهیلات بانکی برای متقاضیان مسکن ملی از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی خدمات نظام اسلامی ایران شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج
نام شما

آدرس ايميل شما

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

ما با مقام‌های ایرانی نیز تماس گرفتیم. حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای ...
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
1