تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۴۵
کد مطلب : ۴۵۸۶۰۶
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد:

بیمارستان سلمان یاسوج آمبولانس ندارد / رویه «سودآوری» شرکت «متد» با ذات کار سلامت و بنیاد شهید در تضاد است / مسوولان فکری کنند

۲
۱
بیمارستان سلمان یاسوج آمبولانس ندارد / رویه «سودآوری» شرکت «متد» با ذات کار سلامت و بنیاد شهید در تضاد است / مسوولان فکری کنند
کبنا ؛معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متأسفانه بیمارستان سلمان آمبولانس ندارد و ما برای اعزام بیماران جامعه ایثارگری با مشکل مواجه هستیم.
منوچهر هرمزپور امروز شنبه (۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۱) در گفت و گو با خبرنگار کبنا ضمن تبریک روز بعثت پیامبر (ص) اظهار داشت: متأسفانه برخی شرکت‌های زیر نظر جامعه ایثارگری کسب سود بیشتر را محور کار خود قرار داده‌اند و این با ذات کار سلامت و بنیاد شهید و امور ایثارگران کاملاً در تناقض و تضاد است.
هرمزپور در خصوص مشکلات جامعه ایثارگری در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: جامعه ایثارگری همیشه مظلوم، در بیمارستان سلمان سال‌های سال است که به خاطر یک آمبولانس با مشکل مواجه هستند، آمبولانس این بیمارستان قدیمی بود که تحویل داده شد ولی الان آمبولانس برای خدمات‌رسانی و اعزام بیماران این بیمارستان وجود ندارد.
هرمزپور بیان کرد: بنیاد شهید کشور ناظر کار شرکت متد است، این شرکت وظیفه خدمات‌رسانی به بیمارستان‌های اعصاب و روان کشور را دارد و با وجودی که 20 دستگاه آمبولانس خریداری و به تعدادی از استان‌ها واگذار شده است، اما متأسفانه هنوز هیچ آمبولانسی تحویل بیمارستان سلمان یاسوج داده نشده است.
وی با انتقاد شدید از رویه این شرکت گفت: جامعه ایثارگری که روزی از وجود خود برای این جامعه و ملت گذاشتند، حالا حق‌شان نیست که به چشم سودآور نبودن آن‌ها را نادیده بگیرند، این رویه از طرف این شرکت بعید است و قابل قبول نیست.
هرمزپور بیان کرد: هر مسوول و استانداری که آمد، برای تهیه آمبولانس بیمارستان سلمان قولی داد ولی هیچگاه این قول‌ها عملی نشده است.
وی گفت: شرکت متد که خدمات کلینیک‌های درمان مراکز اعصاب و روان بنیاد شهید کشور را مدیریت می‌کند، باید خدمات دهی به جامعه ایثارگری استان کهگیلویه و بویراحمد را فعال کند.
هرمزپور اظهار کرد: شرکت متد آمبولانس‌ها را خریداری کرده ولی فقط استان‌های بزرگ را مد نظر دارد، در حالی که استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر ایثارگری در رتبه اول کشور جای دارد.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: این شرکت تنها به فکر سودآوری خودش است و استان ما برای آنها سودآور و درآمدزا نیست که این از منش انسانی به‌دور است.
وی افزود: آیا این درست است که تأمین یک آمبولانس برای اعزام و جابجایی جانباز و پدر شهید این همه دردسر داشته باشد؟ مریض ما از بی‌آمبولانسی در استان زجر می‌کشد، یک آمبولانس قدیمی داشتیم که الان آن را هم نداریم، مسوول این تعلل و سهل انگاری شرکت متد است، بنیاد شهید و مسوولان کشور باید به این مسأله رسیدگی کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
برادر به نظر شما مشکل از کجاست
کی باید این مشکل را حل کنه
لطفاً باهمون حلال مشکل مکاتبه کنید
راستی دکتر قاضی زاده اومد و رفت وبا جانبازان بیمارستان بستری سلمان هم ملاقات داشت ایشون هم توانایی زیادی داره. نتیجه سفرش چی شد
آیا سفر فقط زیارتی تفریحی تبلیغی بود یانه
لطفاً وظیفه شما هست نتیجه سفر را اعلام کنین تا کام ایثارگران شیرین و شیرین‌تر شود
Iran, Islamic Republic of
باید فاتحه بنیاد را خواند .
بیمارستانی که آمبولانس ندارد، نوبر است . واقعا مسئولین بنیاد روتون میشه ....
یکی دیگه از افتخارات بنیاد استان ما ، بیمه دی است فاکتورهای درمانی سال ۱۴۰۰ را هنوز نداده است . به جای اینکه مدیران و دولتی ها در بعضی ایام روی قبور شهدا حاضرشوند به اسم غبارروبی ،همون توی خونه یا ادارات بنشینند که قیافه شون را نبینیم ، داغش کمتره .
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
1