تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۲
کد مطلب : ۴۵۸۵۹۹

وزیر آموزش و پرورش: در اولین جلسه شورای نظارت بر مدارس درمورد موضوع معلم قائمشهری تصمیم گیری خواهیم کرد / گزینش ها باید دقیق باشند؛ معلمان باید براساس دستورالعمل‌ رفتار کنند

۱
۰
وزیر آموزش و پرورش: در اولین جلسه شورای نظارت بر مدارس در مورد موضوع معلم قائمشهری تصمیم گیری خواهیم کرد
کبنا ؛فارس: وزیر آموزش و پرورش گفت: در اولین جلسه شورای نظارت بر مراکز و مدارس غیردولتی، موضوع معلم قائمشهری بررسی و تصمیم‌گیری خواهد شد.
یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بررسی موضوع مسمومیت دانش‌آموزان قمی گفت: دیشب قم بودم و با خانواده‌ها صحبت کردم و جلسه‌ای با آن‌ها و همچنین با دانش‌آموزانی که بستری بودند داشتم و آنها را ملاقات کردم. آنچه که دوستان وزارت بهداشت و درمان گفته‌اند این است که این موضوع در دست بررسی است و کمیته ویژه‌ای برای آن تشکیل شده و ریاست آن را معاونت درمان وزارت بهداشت بر عهده دارند که این کمیته از اساتید برجسته تشکیل شده است، ان‌شاءالله این موضوع به زودی نتیجه قطعی آن اعلام خواهد شد و مابر اساس آن نتیجه قطعی، اگر تکالیفی بر ما باشد انجام خواهیم داد.
وی در رابطه با موضوع تخلف معلم قائمشهری هم گفت: برای مدارس غیردولتی و مراکز غیردولتی یک شورایی به نام شورای نظارت بر مراکز و مدارس غیردولتی داریم که در این شورا در این باره تصمیم گیری خواهد شد و در اولین جلسه شورا در رابطه با موضوع معلم قائمشهری تصمیم گیری خواهیم کرد و این موضوع بررسی خواهد شد.
نوری خاطرنشان کرد: در بحث گزینش ها هم باید به طور کامل و در همه موارد گزینش‌ها دقیق باشند، و افرادی که وارد آموزش و پرورش می‌شوند و در مدارس غیر دولتی معلم می‌شوند، باید براساس دستورالعمل‌هایی که برای معلمین هست، رفتار کنند و در رابطه با موضوع معلم قائمشهری هم باید تحقیقات کامل انجام بشود و شورای نظارت در مورد آن بحث و تبادل نظر کند و در نهایت تصمیم نهایی درباره آن گرفته خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
شما وزیر حاشیه ها هستید
...
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
1