تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۴۵۸۵۸۱
در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت مطرح شد؛

داستان بی‌پایان نان نامرغوب در کهگیلویه

۲
۲
داستان بی‌پایان نان نامرغوب در کهگیلویه
کبنا ؛امام جمعه دهدشت به داستان بی‌پایان کیفیت نان در کهگیلویه اشاره کرد و گفت: نان قوت غالب مردم است، کم فروشی و بی‌کیفیتی نان مردم را سرگردان کرده است، کهگیلویه منطقه‌ای با کشاورزی و گندم خوب اما در این شهرستان نان در تنور ضعف نظارت می‌سوزد، برای حل این مسأله فکری شود.
​​​​​به گزارش کبنا، حجت الاسلام علی وحدانی فر در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت ( ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۱) به حضور پرشور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در ۲۲ بهمن ماه اشاره کرد و گفت: نقشه‌ها و هزینه‌های فراوان دشمن را نقش برآب کرد.
وحدانی با بیان اینکه ۲۲ بهمن ماه را باید روز مردم نامگذاری کرد افزود: معجزه حضور مردم از نظر جمعیت و کیفیت با نشاط و شور انقلابی قابل ستایش است.  
وی با بیان اینکه حضور‌امید وار‌کننده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دشمنان اسلام را مبهوت و متحیر کرد افزود: این روز پر برکت هم بر سرمایه اجتماعی نظام افزود و هم پشت حامیان انقلاب را گرم کرد.  
 وی به نقش دشمن در حوادث اخیر کشور اشاره کرد و گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی آمدند پای کار و نشان دادند که با وجود مشکلاتی در کشور با نجابت و صبر انقلابی آمدند و دشمن را ناامید کردند.
وحدانی فر از راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان یک حماسه حقیقی پرشور و پر محتوا یاد کرد و افزود: این نتیجه منحرف نشدن و استقامت ملت ایران در حفظ انقلاب اسلامی است.  

وی به تحیری که دنیا از رفتار دوگانه مدعیان حقوق بشر در زلزله ترکیه و سوریه رصد کرده اشاره کرد و گفت: بیش از ۶۵ کشور جهان به کمک ترکیه شتافتند اما به سوریه ۱۳ کشور کمک کردند، آمریکایی که دم از حقوق بشر می‌زند اجازه اینکه هواپیما‌های بشر دوستانه او به کمک سوریه بروند را نداد و این موجب تحیر است، این واقعیت ملموس دنیا و آزمون حقوق بشری که از جبهه استکبار است مایه تأسف و نگرانی است.
وی گسل‌های تبعیض را درد‌آور‌تر از گسل‌های طبیعت در زلزله ترکیه و سوریه دانست و گفت: این گسل‌های تبعیض مشکلات را برای مردم سخت کرده است.  
 امام جمعه دهدشت به داستان بی‌پایان کیفیت نان در کهگیلویه اشاره کرد و گفت: نان قوت غالب مردم است، کم فروشی و بی‌کیفیتی نان مردم را سرگردان کرده است، کهگیلویه منطقه‌ای با کشاورزی و گندم خوب اما در این شهرستان نان در تنور ضعف نظارت می‌سوزد، برای حل این مسأله فکری شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تو هر شهری از کشور رفتم کیفیت نونشون از یاسوج بهتر بود
Iran, Islamic Republic of
آسمون همه جا ی نگه غصه نخور همه گرفتاریم
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
1