تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۴۵۸۴۷۲
مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده ای استان:

جاده پاتاوه - دهدشت براثر ریزش کوه مسدود شد/ رانندگان از جاده‌های جایگزین تردد کنند / برای بازگشایی بلدوزر اعزام شده است

۲
۱۴
جاده پاتاوه - دهدشت براثر ریزش کوه مسدود شد/ رانندگان از جاده‌های جایگزین تردد کنند / برای بازگشایی بلدوزر اعزام شده است
کبنا ؛مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: گفت: مردم تا پایان بارش‌ها از جاده پاتاوه - دهدشت تردد نکنند.
به گزارش کبنا، عابد محمدی اظهار کرد: در همه جاده‌های استان بارش شدید باران و در جاده یاسوج - کاکان به اقلید شاهد بارش برف و باران هستیم و تردد در همه جاد‌های استان به جز جاده پاتاوه - دهدشت ادامه دارد.
عابد محمدی مهمترین مشکل جاده‌های استان را ریزش سنگ و رانش کوه بیان کرد و افزود: بر اثر ریزش کوه جاده پاتاوه - دهدشت مسدود شده است و رانندگان تاپایان بارش‌ها از تردد در این جاده خودداری و از جاده‌های جایگزین از جمله جاده یاسوج، سپیدان – باغچه سادات و جاده یاسوج - بابا میدان تردد کنند.
محمدی با بیان اینکه در بارش‌های اخیر که احتمال می رود تا روز جمعه هم ادامه داشته باشد جاده پاتاوه - دهدشت بر اثر ریزش کوه دوبار مسدود شده است اضافه کرد: حجم رانش به حدی است که لودر نیز برای بازگشایی آن جوابگو نیست و برای تسریع در بازگشایی این جاده یک دستگاه بلدوزر اعزام شده است.
وی با اشاره به اینکه جاده پاتاوه - دهدشت در دست اجرا و هنوز به طور کامل افتتاح نشده است ادامه داد: به علت کوهستانی بودن این جاده مواقع بارندگی در چندین نقطه شاهد ریزش و رانش کوه هستیم که توصیه می‌شود در صورت بازگشایی این محور رانندگان برای پیشگیری از حوادث از تردد در این جاده خود داری کنند.
مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی همه راهدارخانه‌های استان و استقرار نیرو‌های راهداری در همه جاده‌های اصلی و فرعی استان برای خدمات رسانی و ریزش برداری خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در بیش از ۵۰ نقطه در جاده‌های مواصلاتی استان وقوع ریزش و رانش کوه و سنگ‌ها رخ داده است.
وی به رانندگان توصیه کرد در صورت سفر آمادگی لازم را داشته باشند و با سرعت مطمئه حرکت کنند تا در صورت مواجه با رانش و ریزش کوه با تصمیم گیری سریع جان خود و همراهان را نجات دهند.
محمدی با بیان اینکه سامانه ۱۴۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص اعلام آخرین وضعیت راه‌های استان است افزود: رانندگان و مردم حتی الامکان از سفر‌های غیر ضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان مبنی بر مسدود یا باز بودن حتما با این سامانه تماس بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سیدمحمد فاطمی نیا
Australia
اگر سازمان بازرسی وارد بررسی روند تحویل جاده دهدشت_ پاتاوه شود به تحقیق خواهد دید که این جاده برای تحویل هنوز هم ۵۰درصد آماده نشده است.آنهایی که پیشرفت وآماده بهره برداری شدن این جاده را تایید کردند باید جوابگو باشند.
مهندس
Romania
وقتی آقای محمدی ۴۵ روز پیش گفتند که جاده پاتاوه- دهدشت به دلایل ایمنی فعلا قابلیت بهره برداری را ندارد به قبای بلند معاون عمرانی برخورد ولی حالا یکی پس از دیگری هویدا میشود و مشخص میشود بی سواد کیه و کی بود
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
1