تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : ۴۵۸۲۹۸
کبنا گزارش می‌دهد

نشست پارلمان وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد با حضور منوچهر متکی برگزار شد / پناهی: با یک مدیریت خوب و صحیح مجلس آینده را در دست نیرو‌های انقلاب می‌ببینیم / اگر دیر بجنبیم مجلس از دست خواهد رفت / جای سهل‌انگاری، کنارکشیدن و تسویه حساب‌های شخصی نیست

۴۵
۵
نشست پارلمان وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد با حضور منوچهر متکی برگزار شد / پناهی: با یک مدیریت خوب و صحیح مجلس آینده را در دست نیرو‌های انقلاب می‌ببینیم /  اگر دیر بجنبیم مجلس از دست خواهد رفت / جای سهل‌انگاری، کنارکشیدن و تسویه حساب‌های شخصی نیست
کبنا ؛اولین نشست پارلمان شورای وحدت انقلاب اسلامی با حضور منوچهر متکی سیاستمدار، رئیس احزاب ایران و وزیر اسبق در دولت ششم و هفتم، اعضای شورا، برخی چهره‌های سیاسی و دولتی در حسینیه الزهرا یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، حجت لاسلام صفدر پناهی_ رئیس شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد_ گفت: برخی از مسوولین در این نشست دعوت شده‌اند، چرا که شورای وحدت حزب نیست، که حضور مسوولان در این نشست اشکال و ایراد داشته باشد، شورای وحدت انقلاب اسلامی یک جریان انقلابی است لذا برخی از مسوولین و سایر دوستان به عنوان می‌همان ویژه دعوت شده‌اند.
حجت الاسلام پناهی اظهار داشت: توقع مردم این  است که مسوولین در کنار جریان انقلابی کار و تلاش کنند و نقطه نظرات دوستان انقلابی را بشنوند تا بتوانیم با یک مدیریت خوب و صحیح جریان مجلس آینده را نیز در دست نیرو‌های انقلاب ببینیم.
پناهی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: به فضل‌الهی هرگز دچار تردید، اختلاف و انشقاق نخواهیم شد و با یک کار کارشناسی دقیق و متقن آرام آرام گام خواهیم برداشت و کاندیدا یا کاندیداهای را احیاناً به جامعه معرفی خواهیم کرد که باعث نگرانی نیروهای جریان انقلابی نشود بلکه مایه خوشحالی شود. 
وی افزود: ان شاء الله روز به روز مختصر نگرانی که بین نیروهای انقلابی وجود دارد. کم‌مهری‌ها و بی‌مهری‌ها آرام آرام باید مدیریت کنیم که رخت بربندد و رسالت عظیمی را که برای مجلس داریم. جای سهل‌انگاری، کنارکشیدن و تسویه حساب‌های شخصی نیست. اگر دیر بجنبینم مجلس از دست خواهد رفت. اگر چه انتقادهای هست اما باید در جهت بهتر شدن گام برداریم نه در جهت وادادگی و از دست دادن. لذا از همه احزاب، تشکل‌ها و عزیزان و از چهره‌های برجسته استانی و علمی می‌خواهیم که پای کار باشند. امیدوارم بی‌مهری‌ها و مظلومیت‌های گذشته جبران شود.
علی محمد دانشی_ عضو شورای وحدت اصولگرایان_ نیز در این نشست گفت: امروز مصداق تفسیر این سوره مبارکه تحقق پیدا کرد، لکن یوالله روزی است که سرنوشت ساز باشد، امروز یوم الله در استان ما تحقق پیدا کرد.
دانشی اظهار کرد: شکل‌گیری شورای وحدت در استان چند رکن دارد، محور اول روحانیت است، در شورای وحدت استان چهره‌های برجسته روحانیت عضویت و هدایت و نظارت دارند.
دانشی بیان کرد: رکن دوم احزاب و تشکل‌هایی که در کشور وجود دارد و در استان خدمت می‌کند عضو شورای وحدت هستند، دبیر جامعه اسلامی مدیران، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، انجمن اسلامی پزشکان، جمعیت اسلامی فرهنگیان، حزب عدالتخواهان، جبهه ایران اسلامی، حزب حقوقدانان اسلامی، جامعه اسلامی مهندسین، حزب اسلامی ایران زمین، موتلفه اسلامی، جبهه مقاومت اننقلاب اسلامی، جامعه اسلامی کارگزاران. ۱۶ تشکل در استان فعالیت دارند و عضو شورای وحدت هستند.
وی افزود: ضلع سوم چهره‌های تأثیرگذار استان است. در همین جلسه چهره‌های شاخص و تأثیرگذار استان حضور دارند، که عضو شورای وحدت نیستند ولی به این جلسه دعوت شدند.

خبر تکمیل می شود
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اینا معمولا کسانی هستند که مسئول شرایط وحشتناک اقتصادی و احتماعی امروز جامعه هستند و اینارو مردم که ببینند عصبانی می شوند
صدای مردم
Romania
مگر همین الان مجلس به قول خودتان « انقلابی ترین مجلس تاریخ جمهوری اسلامی نیست » ، رییس جمهور هم از خودتون ، بقیه نهادها هم دست خودتون هستش بسمه الله بفرمایید مشکلات اشتغال ، تورم ، مسکن ، بهداشت ، آموزش ، خودکشی ، طلاق و غیره را حل کنید.
دیگه چی می خواهید از این انقلابی تر باز هم میخواهید بگید از ما نیستند.
همه نامزدهای ریاست جمهوری از خودتون بودند الان هم مسیولیتها بین همین نامزدها تقسیم شده دیگه.....‌
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا. اصول گرایان به درد نظارت می خورند نه اجرا
برای تمام امور جامعه پیچیده کنونی را ندارند
اکثرا خودشان را تحمیل می کنند بر مردم
جامعه و سیستم اداره کشور نیاز به تغییرات اساسی و اصلاحات واقعی دارد. جناب دانشی و هدایت خواه و .. حرفها و برنامه هاشان برای استان قبلا آزموده شده نسل جدید با توانایی جدید و با اندیشه های جدید برای اداره استان لازم هست
اصلح
Iran, Islamic Republic of
قرآن اگه قرار باشه انتخاب واقعی باشه تا صد سال انتخاب تو مجلس را نخواهی دید
خوب کشور رو بیچاره کردند
پناه
Iran, Islamic Republic of
محض رضای خدا مردم رو نخندون 😀😀😀
مجلس
Iran, Islamic Republic of
جک پایان سال😩😩😩
استان
Iran, Islamic Republic of
دروغ سیزده بدری👌👌👌
Iran, Islamic Republic of
شما بدون مهدی روشنفکر به تاریخ خواهید پیوست
Iran, Islamic Republic of
سلام،لطف کنید عکس های بیشتر و مطالب بیشتری منتشر کنید،تشکر
ایلم تامرادی
Iran, Islamic Republic of
انشاالله با حمایت انقلابیون دلسوز و اتحاد سفلی و علیا گرمسیری و سردسیری اصلاح طلب و اصولگرا نماینده بعدی نیرویی انقلابی حاج نادر منتظریان خواهد بود و بعد از مدت ها شاهد نماینده ای شجاع و با صداقت باشیم
گودرزی
Iran, Islamic Republic of
به جزهمه رو رد صلاحیت کنید به جز نیروهایی که به قول خودتون انقلابی هستن بقیه کشور همه غیر انقلابی
Iran, Islamic Republic of
آدم خنده ش میگیره از این گونه نشستها و جلسات با ترکیب تکراری و بی ثمر
میلاد
Iran, Islamic Republic of
انشالله
حاج منتظریان کاندیدای جریان انقلابی با قاطعیت آری پیروز انتخابات هستش
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ختونه خسه نکنید با این پروژه هایی که تو دهه فجر روشنفکر افتتاح یا کلنگ زنی گرد کارتون تمامه. بقیه استان پروزه ای نبود جز حوزه بویراحمد و دنا و مارگون
صادق ب
Iran, Islamic Republic of
عده ای به اسم انقلابی دارن ملت رو نابود میکنن؟مثلا ماها توی بخش کرونا بیش از دوسال سر کار بودیم و دکترمرادیان نیروی هدایتخواه ما رو اخراج کردند؟در صورتی مقام معظم رهبری در روز پرستاری فرمودتد امنیت شِغلی برای پرستاران درست کنید و حقظو حقوق انها الزامی است ؟اینم از نیروی انقلابی دکتر هدایتخواه؟
اخراجی۹۸
Iran, Islamic Republic of
جونم من دست دکتر مرادیان مدیریت قبلی هم ما را اخراج کرد ما هم پرستار بودیم و هم دوره کرونا حضور داشتیم
امید
Iran, Islamic Republic of
عجب روی دارین دیگه از این جون این کشور چی می خواهید همه چی در دستتان است بابا از رهبری دیگه هزینه نکنید که حنای شما رنگی ولعابی ندارد انشالا مردم پای صندوق بیان فقط بیان درس عبرتی به شماها بدن که تا اخر دنیا یادتان نرود
Iran, Islamic Republic of
مگه مردم دست نشانده این چند نفر هستند که براشون تصمیم میگیرند
Iran, Islamic Republic of
جناب متکی مگر الا مجلس و دولت وقوی قضائیه هم دردست نیروهای به قول خودتان انقلابی نیست که آینده می خواهی با مدیریت صحیح بدست بگیرید حیا هم چیز خوبی است روته بروم چه قدر پروهستید با این بلایی که دولت انقلابیان سر کشور آورده است
Iran, Islamic Republic of
اصول گرایان محترم مگر در خواب ببینید که کاندیدتون برنده شده جریانی که پناهگاهشان پناهی باشد و دانشمندشان دانشی و هادیشان هدایتخواه و و دیدگاه بازشان روشنفکر باشد بهتر که درب این جریان رو گل گرفت
محمدی
Iran, Islamic Republic of
آقای علی‌محمد دانشی در همه دوره ها یا مشاور استانداران است یا مسولیت دارد. چطور دم از اصولگرایی می‌زند
Iran, Islamic Republic of
خدا یه کوچولو عقل وشعور بده و یه کم پول هم به ما
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بخت عسکر این دفعه هم می بازی
این خط این هم نشون
دانای روزگار
Romania
متکی برای ۲۲ بهمن آمده بود ، یا برای شرکت در جلسه ی دانشی و هدایت خواه و مسعود حسینی و خلقی پورو پناهی...‌!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
کاش پناهی و هدایت خواه رانمیدیدیم/ پناهی بازنشسته هست هنوز ول بکن نیست اینها خیال می‌کنند فقط خودشون انقلابی اند
مدیریت
Iran, Islamic Republic of
سریع بجنب که مجلس از دستتون رفت😀
Iran, Islamic Republic of
شورای وحدت منفعت طلبان به اصطلاح اصولگرا یه عده انگشت شمار که خوشبختانه اقبال مردمی ندارند و همیشه از ضعیفترین نیروها در جایگاههایی بودند که استحقاق آنها را نداشتند ولی چه کنیم که شورای نگهبان همه سلیقه های مخالف را حذف می کند واینها فعلا با حداقل طرفدار میدان دار هستند
موافق
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله با ورود دکتر هدایت خواه در عرصه انتخابات بساط خیلی ها جمع میشه.
ب .از گودرزیان کالوس
Iran, Islamic Republic of
جناح اصولگرا با فریب، دکتر هدایت خواه رو به تهران کشاندید و گفتید تهران نیاز به دکتر هدایت خواه داره اینجا منتظریان رو علم کردید بعد با حربه دکتر رو حذف کردین ( به قول لری خودمون : وه یار واکردیت وه دوست نرسوندین )؛ خدا رو شکر کاندید تون هم قبول نشد و جناب دکتر روشنفکر که خودش و ایلش حق بسیار بزرگی به گردن جناح اصولگرا ،گودرزیان و مخصوصا دکتر هدایت خواه داره قبول شد . والله قسم هدایت خواه از بیش از نیمی از نمایندگان کنونی تهران که در لیست اصولگرایان بودند و از همه ی افراد خاص جناح اصولگرا در استان تواناتر و متدین تر است . حربه دیگه امسال به کار بردین اینکه پشت صحنه ، دکتر خرامین رو به نیت تخریب رای روشنفکر و قبولی کاندید خودتون علم کردید امیدوارم به اهداف شوم تون نرسید و روشنفکر یا بهرامی یا همون دکتر خرامین یا زارع قبول بشن و یکبار دیگه این جناح همه ترسان قدرت نگیرند .
خدایی نظر اینجانب رو بدون سانسور منتشر کنید .
Iran, Islamic Republic of
احسنت
منتا
Iran, Islamic Republic of
خردمند
علی رصا
Iran, Islamic Republic of
شیخ پناهی،هدایت خواه،علی محمد دانشی خودشان عامل نفاق اصولگرایان هستند
حالا دارند از وحدت حرف میزنند

چندین ساله مردم دارن در انتخابات جواب امثال شما را میدهند
Iran, Islamic Republic of
نخواستیم بزار کارگریمونو بکنیم یا بزار بمیریم وا انتخاباتتون
Iran, Islamic Republic of
نادر منتظریان نماینده جریان انقلابی
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
نادر فقط منتظریان
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
رای ما منتظریان
Iran, Islamic Republic of
وزیر اخراجی احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
وزیر اخراجی احمدی نژاد
محسن
Iran, Islamic Republic of
خیلی بزرگش نکنید. همه اینا با هم به روشنفکر باختن. تازه سوم شدن نه دوم
Iran, Islamic Republic of
احزاب لازمه پیشرفت و رشد یک کشور است.
ولی احزاب در ایران درست تعریف نشده اند.
افراد بر اساس دیدگاه و سوادشان وارد احزاب نشده اند و تنها با تفکر سود بردن از حزب مورد نظر وارد حزب های مشهور دوگانه راست وچپ می شوند.
گاها هم می بینیم که با توجه به دعم دستیابی به خواسته هایشان و برای سود بیشتر از نظام از این حزب به آن حزب کوچ می کنند.
این درست نیست و شاید یکی از دلایل اصلی عدم توفیق کشور در بحث اقتصاد همین دوگانگی نامشخص باشد.
افراد احزاب ایران دقیقا یک نظر دارند ولی برای دسیدن به اهداف خود راه های مختلفی را انتخاب کرده اند.
اینکه یک نظر واحد دارند خوب است ولی متاسفانه به تغییر دولت و مجلس از این حزب به آن حزب. کلا تفکرات و راه حل های انجام شده قبلی ( در حزب قبل) را بدون بررسی کنار گذاشته و برنامه های خود را شروع می کنند.
اینگونه می شود که کشور ما هر 8 سال با یک تفکر جدید و شروعی دوباره آغاز میشود.
یعنی ما هر 8 سال یکبار در حال آغاز کردن و شروعی دوباره هستیم.
پس همیشه نقطه سرخط بوده و از ابتدا دوباره با سعی وخطا شروع می کنیم.احزاب بایستی تکمیل کننده هم باشند. یکی از دلایل عقب ماندگی اقتصادی ایران همین از صفر شروع کردن هر 8 سال یکبار است.
خواهش دارم مسئولین واحزاب مرتبط بنشینند و اصولی اولیه را برای کشور بنویسند و هر دو حزب برای این اصول اقتصادی احترام قائل بوده و برای تحقق انها تلاش کنند. حالا روشها متفاوت باشد . ولی اصول ثابت باشد. شبیه آنمچه در کشورهای جهان اول می بینیم.
علی
Iran, Islamic Republic of
اینها خود وخانواده درجه یکسان مشکل دارند واز رانت استفاده کرده اند اول خود وخانواده را اصلاح امتیازات را پس بدهند بعد حرف مفت بزنند
همشهری
Iran, Islamic Republic of
شکست خوردگان سیاسی جمع شدند دور هم!!!!
با مردم که نمی توانید ، بدون مردم و با انتصاب شاید...
مردم شما را انقلابی نمی دانند
انقلابی یعنی صادق بودن، پاک بودن، منفعت طلب نبودن، باند باز نبودن و ...
Iran, Islamic Republic of
خبر بعدی در خصوص شرکت آجر دهدشت نشان می دهد که سیاسیون چه بلایی بر سر این استان آورده اند.
Iran, Islamic Republic of
الان مجلس انقلابی چه کرده که شما در فقر و نداری مردم دنبال مجلس انقلابی بعدی هستی و دست بردارید ...
دنا
Iran, Islamic Republic of
پوس کرکو من ایگپل ونشستل نیسه...وداد ملت وقشرمتوسط وضعیف برسیدهرچنددیروابیه ومردم دمثل سابق نیسنتن وازهمه چی زده...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1