تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۴
کد مطلب : ۴۵۸۲۶۱

بیانیه سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۲۲بهمن

۰
بیانیه سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۲۲بهمن
کبنا ؛سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۲۲بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.
به گزارش کبنا، متن بیانیه به شرح زیر است.
انقلاب ما انفجار نور بود....
امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی حرکتی عظیمی را برای سرنگونی رژیم منحوس پهلوی رهبری کردند و با پیروزی انقلاب اسلامی، نظام دینی مبتنی بر آرا مردم را بنا نهادند. دهه فجر مظهر شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران است. مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)
دهه مبارك فجر انقلاب اسلامی، ایام دمیدن خورشید استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی است. ایام تجلی حضور ولایت و نماد‌ی از وحدت ملت مسلمان و انقلابی ایران است. ایام تبلور اراده و عظمت امام خمینی (ره) در ر‌هایی ملت ایران است. ایامی است كه سرنوشت ملت شریف و شهید پرور ایران به نیکی رقم خورد. ایامی که ملت غیور ایران با همت بلند و اراده آهنین خود از زیر سلطه دشمنان و ابرقدرت‌ها بیرون آمد و با توکل به خداوند متعال شروع به تولید و خودکفایی در تمام عرصه‌ها بخصوص کشاورزی و دامپروری نمود.
اینک در حالی که ایران اسلامی همچون نگینی در خاور میانه می‌درخشد، طلوع فجر دیگر را همه با هم جشن خواهیم گرفت و بار دیگر به همه جهان ثابت خواهیم کرد که تهدید، تحریم و توطئه ذره‌ای از عشق و ارادت ملت شریف ایران را به رهبر فرزانه، امام راحل و شهدا کم نخواهد کرد.
به حق که جشن پیروزی انقلاب مختص ملت شریف ایران نیست، بلکه تمام آزادیخواهان جهان در پیروزی و جشن ما سهیم هستند، چرا که انقلاب ما زمینه‌ای سازنده برای سایر انقلاب‌ها علیه ظلم و جور بوده است.
و در پایان جامعه مهندسین کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف وشهید پرور ایران و به همه آزادگان جهان تبریک عرض می‌کند و با حضور حماسی خود در چهل و چهارمین جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توطئه دشمنان داخلی و خارجی را خنثی خواهد کرد و‌امیدوار است با اتکاء به ایزد منان، پیروی از منویات ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای ( مدظله العالی) و با تلاش و همت اساتید مجرب، دانشجویان نخبه و جامعه مهندسین کشاورزی به عنوان فرماندهان و پیش قراولان عرصه امنیت غذایی، بتواند قدمی هر چند کوچک در رشد و شکوفایی بیشتر انقلاب اسلامی بردارد.
این سازمان از مردم شهید پرور و ولایت محور ایران دعوت می‌نماید تا با حضور خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی علی الخصوص شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار بزنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1