تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب : ۴۵۸۲۵۳
ددر خطبه های نمازجمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ چیتاب مطرح شد

حجت الاسلام پژمان: مسئولان باید خلاءها را شناسایی و مشکلات را برطرف کنند

۱
حجت الاسلام پژمان: مسئولان باید خلاءها را شناسایی و مشکلات را برطرف کنند
کبنا ؛حجت الاسلام سید فرج الله پژمان امام جمعه کبگیان در خطبه های نماز جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به ارزش نماز سر وقت خطاب به حاضرین گفت: کسانیکه در ادای فریضه واجب نماز سر وقت، با ترس از خدا توبه می کنند، و در کمک به آبادی مساجد پیشگامند در قیامت روسفید و در قبال حسناتشان سیئاتشان پاک می شود.
به گزارش " کِـبنا" از چیتاب، وی خطاب به آنانکه با مال اندوزی نامشروع قصد خیرات یا کمک به دیگران را دارند نیز گفت: آنانکه در این راه قصد کمک به کسی یا موئسسه ای را دارند سخت در اشتباهند و آگاه باشند هیچ خطایی نمی تواند خطا را از بین ببرد.
حجت الاسلام پژمان در فراز دوم از خطبه های نماز جمعه چیتاب ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ بهمن و ۴۴ـمـین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی حاصل فداکاریها، از خودگذشتگی های شما مردم بزرگواری بود که در مکتب فرماندهی خمینی کبیر باتمام وجود از جان، مال و هستی خود گذشتید تا الان سرافرازانه و باعزت در دنیا آزادانه زندگی کنید.
این خطیب جمعه با اشاره به مصادف شدن ۲۲ بهمن امسال با بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: فارغ از گذر تمام بلاهایی (امثال؛ جنگ، ترور ناجوانمردانه شخصیتها، نفاق و اغتشاش، تشدید تحاریم) که استعمار و استکبار و معاندین نظام بر گرده این ملت آوردند امروز هم با جنگ نرم در ابزارهای سخت و چند پهلو تیرهای آخرشان را در راه رسیدن انقلاب به قله افتخار رها می کنند. وی افزود: دوستان با تبیین خدمات نظام خلاها را فراموش نکنند و به عنوان مثال برای همین مشکل بانکداری کشور که نیمی از اقتصاد مارا فلج کرده چاره اندیشی کنند.
این خطیب جمعه با اذعان به عملکرد نامناسب بانکداری در کشور خطاب به مسئولان گفت: مردم همیشه به صحنه می آیند مسئولان بفکر حل مشکلاتشان باشند پاشنه آشیل مشکلات اقتصادی با عملکرد نامناسب نظام بانکی گره خورده است و اگر بانک ها اقدام جدی و جهادی در جهت رفع این نقایص نداشته باشند مشکلات اقتصاد کشور همچنان باقی خواهد ماند.
سید فرج الله پژمان افزود: باید در کشور یک بار برای همیشه تدبیری اندیشید و شرایط را به گونه ای تدوین کرد تا به شاخص های بالای اقتصادی برسیم زیرا پس انداز مردم در بانک ها صرف بخش تولید نمی شود.
این خطیب جمعه با اذعان به تشدید قوای غول رسانه ای دشمنان نظام در تزریق یاس بر بدنه جامعه جهت تشویش اذهان عمومی با هدف ترغیب ملت درنرفتن به ۲۲بهمن و امثالهم تصریح کرد: بزرگ ترین هدف دشمن از جنگ نرم، تغییر ذهن و اراده مردم ، با خروجی شکستن زنجیره تواصی و وارونه نمایی از حقایق می باشد که ملت بیدار ما با بصیرت از همیشه باید مراقب باشند.
امام جمعه کبگیان درادامه با اشاره به حضور میلیونی ملت در ۲۲ بهمن امسال عنوان کرد: این حضور و حرکت مقتدرانه توطئه های پیچیده و ترکیبی دشمنان را از بین می برد و نشانه استحکام درونی و اعتماد متقابل به نظام است.
وی با تاکید بر اینکه دشمنان از راهپیمایی شما در هراس هستند ادامه داد: دهه فجر آغاز انقلاب تمدنی و بستر ساز دولت کریمه جهانی امام زمان (عج) است و راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز مظهر تاکید بر حاکمیت اسلام و عدالت گستری، پیشرفت، نجات مستضعفان، ایستادگی در مقابل جبهه مستکبران و وحدت همگانی است.
امام جمعه چیتاب اظهار کرد: دشمنان ملت ایران از پیش باخته و میدانند نمی‌توانند مردم را از نظام و یکدیگر جدا کنند، نظام را به مردم بدبین کنند و گروه های مردم را به جنگ با یکدیگر وادار کنند.
وی اضافه کرد: هدف دشمن به زانو درآوردن نظام و انقلاب است و راهبرد دشمن ایجاد اختلاف و بی اعتمادی است و ۴۴ سال است که بیهوده و کینه توزانه ادعا دارند و هر بار هم شکست می خورند و به حول قوه الهی این آرزو را به گور خواهند برد.
امام جمعه چیتاب در پایان ضمن دعوت از مردم بخش کبگیان جهت حضور همگانی در بیست دوم بهمن امسال گفت: امسال شاهد حضور نسول متعدد انقلاب خاصه نسل جدید نوجوانان و جوانان در ۴۴ـمـین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم و دنیا خواهد دید که ملت چه حماسه ای بپا خواهند کرد.
لازم به ذکر است دربین الصلاتین از طرف بخشدار کبگیان از زحمات حکیمه وثوقی مدیر آموزش پرورش کبگیان، آقایان حمید طاهری فیض الله چترسحر، دهیاران روستاهای بطاری، گردَوَه، و فرماندهان پایگاهان بسیج تابعه در پویائی تشریح و اجرای برنامه های فرهنگی امسال تجلیل بعمل آمد.

٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭

خبرنِگار:اسماعیل رسامـ
نام شما

آدرس ايميل شما

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1