تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۸
کد مطلب : ۴۵۸۲۱۵
مدیرعامل آب و فاضلاب استان تشریح کرد؛

مشکل آب سی سخت رفع شد / جزئیات اجرای ۱۶۲ میلیارد پروژه آب

۵
۰
مشکل آب سی سخت رفع شد / جزئیات اجرای ۱۶۲ میلیارد پروژه آب
کبنا ؛
پروژه های آبرسانی به شهر سی سخت و روستاهای این منطقه افتتاح شد.
به گزارش کبنا، ۷ پروژه آبرسانی در شهر سی سخت و روستاهای اطراف آن با حضور معاون اقتصادی استاندار، فرماندار دنا و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در سی سخت افتتاح شد.
امید صالحی در این مراسم گفت: امروز شاهد افتتاح ۷ پروژه حیاتی و مهم آب در سی سخت و روستاهای اطراف آن هستیم با این هدف که مشکلات حوزه آب شامل شکستگی و قطعی آب تا حد قابل قبولی مرتفع شود.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان در تشریح جزئیات این پروژه ها گفت: بهسازی شبکه آب سی سخت و توسعه شبکه آب روستاهای دهشیخ، چم عربی، کره، گریوه، باگ، بیاره، سمرون و گورگنجو به بهره برداری رسید.
وی بیان کرد: اجرای ۱۲۷۵۰ متر و اجرای ۷۵۰ متر مکعب مخزن با اعتباری بالغ بر ۱۶۲ میلیارد ریال بخشی از اقدامات صورت گرفته در این پروژه ها است.
صالحی تصریح کرد: با اجرای این پروژه ها شاهد بهره مندی ۶۵۸۹ نفر از آبرسانی پایدار هستیم.
مدیرعامل آبفا با تقدیر از استاندار و مجمع نمایندگان استان و همراهی های سازمان مدیریت، بیان کرد: امسال با پیگیری های استاندار و توجه وزیر نیرو به آبرسانی مناسب به ویژه در مناطق محرومتر کشور، شاهد افزایش ۳۲۰ میلیارد تومانی اعتبارات آبرسانی در حوزه محرومیت زدایی بودیم که قطعاً با تخصیص این رقم شاهد مرتفع شدن بسیاری از چالش های آبی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.
معاون امور اقتصادی استاندار در این آئین از تلاش ها برای بهبود شرایط آبی در استان خبر داد و گفت: امروز شاهد ابراز رضایت مردم و مسئولان از پروژه های آب در این منطقه هستیم، وقتی مردم ابراز رضایت میکنند برای ما هم مسرت بخش است.
مشکل آب سی سخت رفع شد / جزئیات اجرای ۱۶۲ میلیارد پروژه آب
سید احسان عسکری گفت: بخشی از مشکلات آب در این شهر در شرایطی در ۷۲ ساعت حل شد که قابل تقدیر است و ما هم از طرف مردم تشکر می‌کنیم.
وی افزود: برای سی سخت تاکید فراوان داریم، اینجا پیشانی گردشگری استان است و باید به خوبی دیده شود. این تاکید بعنوان دستور کار اداری باشد، مشکلات سی سخت باید به خوبی دیده و حل شود.
عسکری افزود: کمترین اشکال در این منطقه قابل قبول نیست چرا که مطالبه مردمی است و شرایط گردشگر پذیر آن هم ایجاب می‌کند تلاش ویژه ای را برای خدمت بهتر شاهد باشیم.
کورش درخشان زاده نیز در این مراسم از برخی اشکالات جدی در حوزه ای در شهرستان دنا و به ویژه سی سخت در گذشته گفت و بیان داشت: یکی از نگرانی های من در شروع کار همین بحث آب و شکستگی های مستمر آن بود.
فرماندار دنا بیان کرد: در چند ماهه اخیر شاهد اقدامات خوبی در حوزه آب و به ویژه در زمینه اصلاح و توسعه شبکه های آب در سی سخت و روستاهای مختلف شهرستان بودیم که تا حد قابل قبولی نگرانی های ما در مسأله آب را کاهش داد.
وی بیان کرد: مشکل قطعی و شکستگی های گاه و بی گاه سی سخت تا حد قابل قبولی حل شده و باید از تلاش ها در این زمینه برای جلب رضایت عمومی تشکر کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنانشین
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیل برای آب شرب سیسخت چکار کردید، من که ساکن سیسخت هستم هیچ گونه کاری در زمینه با آب شرب ندیده‌ام. آب شرب سیسخت هنوز که هنوز هست بصورت سقلی از چشمه وارد شبکه میشه. نه گندزدایی انجام میشه نه کلر زنی،هیچ کاری در زمینه با بهداشت آب انجام نمیشه!!
فاضلاب محله حسین‌آباد که نزدیکترین محله به تصفیه‌خانه میباشد حتی زمین تصفیه‌خانه هم مال اهالی حسین‌آباد بود، چرا حسین‌آباد باید بعد ۵ سال هنوز از شبکه فاضلاب محروم باشد ؟ چرا اجرا نمیشه؟ هدفتان از شبکه فاضلاب در سیسخت چه میباشد؟ الان ۵ سال تصفیه‌خانه ایجاد شده،شبکه اصلی هم کشیده شده،ولی منازل رو به این شبکه وصل نمی‌کنید
Romania
با سلام
متاسفانه چیز دیگه ای بلد نیستن.
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیزبرای اینکه ببینی هم گندزدایی انجام میشه وهم کارهای انجام گرفته روببینی تشریف ببرمخزن سی سخت
انقلابی...
Romania
متاسفانه چیز دیگه ای بلد نیستن
از سی سخت
Iran, Islamic Republic of
خبر کذب است
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1