تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۶
کد مطلب : ۴۵۸۲۰۸
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد:

اگر خدمت نکنیم حق‌الناس بر گردن ما است

۸
۱
اگر خدمت نکنیم حق‌الناس بر گردن ما است
کبنا ؛سیروس باقری_مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد_ در حاشیه نمایشگاه ساختمان در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا ضمن تبریک دهه فجر به مردم عزیز ایران اظهار داشت: هدف از برگزاری نمایشگاه‌ها در سطح کشور اول از هر چیز اشتغال، تعادل در بازار، رقابت سالم، انتقال تکنولوژی و ایده، اخذ نمایندگی و ایجاد زیرساختی به جهت تولید است. این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها بسیار خوب است.

باقری در ادامه گفت: زمانی که با اعتماد اعضای هیئت مدیره مفتخر به کسب  منصب مدیرعاملی شرکت نمایشگاه‌های کشور در استان شدم هدف و دیدگاهم این بود با توکل بر خداوند متعال و حمایت دیگر مسوولان محترم صنعت نمایشگاهی استان را به آن جایگاه واقعی خود برسانم. به همین‌دلیل امسال از افراد تولیدکننده بومی که توانایی رقابت سالم با تولیدکنندگان کشوری را داشتند با آغوشی باز استقبال کردیم.
برای نمونه همین نمایشگاه در حال برگزاری صنعت ساختمان که مهر تأیید کلام من است. در این نمایشگاه از تولیدکنندگان و نمایندگی‌های مجاز بومی استقبال شد.
و در ادامه افزود: من  اگرچه سن و سال زیادی ندارم؛ اما یک چیز را خوب در زندگی از خانواده و بزرگان باتجربه‌ یادگرفتم و سرلوحه کارم قرار دادم  و آن خدمت به مردم بود. ما یا نباید جایگاه خدمت به مردم را بپذیریم یا اگر پذیرفتیم باید با تمام وجود به مردم خدمت کنیم که اگر چنین نباشد حق‌الناس بر گردن ما است.
وی افزود: خداوند را شاکرم که تا به امروز سعی کردم  با رعایت قانون و رضایت مردم استان خدمت‌گذار مردم باشم. از استاندار محترم، معاون امور اقتصادی و صمت استان تقاضا دارم شرکت نمایشگاهی که نقش به‌سزایی در اشتغال و ورود پول در تمامی مشاغل مختلف را داراست حمایت کنند تا این صنعت همچون تمام استان‌های کشور حرفی برای گفتن داشته باشد.
باقری در ادامه گفت: قبل از بنده مدیرانی بودند که در این جایگاه؛ من نیز باید این را بدانم که این صندلی‌ها موروثی کسی نیست و روزی من نیز می‌روم؛ اما آن رفتنی برای ما خوشحال کننده است که رضایت مردم، تلاش، عملکرد مفید و آینده‌نگری را در پی داشته باشد. 
باقری در پایان ضمن تشکر از نهادهای قضایی و امنیتی، استانداری و صمت استان گفت: امید که همه ما بتوانیم برای پیشرفت و حمایت از مردم استان گامی برداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

nosrat zadeh
Netherlands
مهندس باقری عزیز
nosrat zadeh
Netherlands
مهندس باقری عزیز
Sweden
حرف زیاده عمل صفر
shahin ramezani
Iran, Islamic Republic of
مهندس باقری مسئولیت پذیر کاربلد
Seychelles
درود بر شما مدیر توانمند
کارشناس
United States
درودوبر مدیر جوان و با لیاقت جناب آقای مهندس باقری
Romania
هنوز جونی
Iran, Islamic Republic of
طیب الله
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1