تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۴۵۷۹۰۶
گزارش مردمی؛

ابراز نارضایتی از شعبه بانک ملی بخش لوداب: چرا وام فرهنگیان مسدود است / مسوولان تذکردهی را تمام کنند

۲
۱
ابراز نارضایتی از شعبه بانک ملی بخش لوداب: چرا وام فرهنگیان مسدود است / مسوولان تذکردهی را تمام کنند
کبنا ؛
نارضایتی های مردم از بعضی بانک های کهگیلویه و بویراحمد زیاد است و ابراز نارضایتی های مختلفی می شود بطوری که استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاون اقتصادی در جلسات بارها این موضوع را مطرح و از بانک ها خواسته اند شرایط پرداخت تسهیلات را بخصوص در تسهیلات فرزندآوری و اشتغال زایی فراهم آورند.
به گزارش کبنا، گاهی وقت ها قرار است یک بانک تسهیلاتی به مردم ارائه کند ولی آنطوری که در شرایط ارائه تسهیلات است رفتار نمی کند و مردم با این مشکل درگیری زیادی دارند و گلایه ها زیاد شده است.
در همین خصوص یکی از شهروندان لودابی در مورد بانک ملی شعبه مطهری و وام مرابحه فرهنگیان بخش لوداب مطلبی بدین شرح ارسال کرده است:
اقدام عجیب بانک ملی شعبه مطهری در رابطه با وام مرابحه فرهنگیان بخش لوداب.
ماجرا از این قرار است که مبلغ ۴۰ میلیون وام ۱۲ درصد برای فرهنگیان در نظر گرفته شد، که مدت یک هفته به حساب آنها واریز شده و به محض واریز شدن کارمزد و قسط اول از آن برداشت شده ولی متاسفانه وام مسدود هست.
حالا جای تعجب هست در کدام قانون گفته شده قسط اول در حین  پرداخت وام کسر شود ولی وام گیرنده حق برداشت و انتقال نداشته باشد. البته ناگفته نماند که اداره کل آموزش و پرورش استان و شهرستان بویراحمد  دو ماه قبل این تسهیلات را دریافت نمودند، مبلغ کل وام فرهنگیان بخش لوداب قریب ۱ میلیارد و هشتصد میلیون تومان است.
خدا بهتر می‌دانند، چه خبر است، در صورتی که چندین بار جهت پیگیری موضوع با رئیس بانک تماس گرفتم ولی متاسفانه قادر به پاسخگویی نیست.
انصافاً چرا در حق فرهنگیان اینگونه می‌شود، با وجودی که حقوق و گردش حساب آنها در این بانک‌ است ولی متاسفانه هیچ امتیازی برایشان در نظر گرفته نمی‌شود و با سایر مشتریان تفاوتی ندارند.
نمونه نارضایتی های زیادی در مورد ارائه تسهیلات بانک ها وجود دارد و در این چند ساله افزایش پیدا کرده است. مشخص نیست بانک‌ها چه ضوابطی دارند و به چه نهاد نظارتی پاسخگو هستند که این سطح از نارضایتی‌ها وجود دارد و وضعیت به همین شکل باقی مانده است. به نظر می رسد مسوولان استانی باید تذکر دهی در جلسات را تمام کنند، کاری کنند که مردم رضایت نسبی داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
با سلام
منطقه ما هم همین مشکل هست قسط برداشت شده و آب ی با گذشت یک ماه و چند روز هنوز پرداخت نشده و جالب اینکه هیچ کس جوابگو نیست و میگن مقصر تهرانه ،عجب مملکتیه واقعا منزلت انسان به کجا رسیده ،،،،،،
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
لعنت برشما و وام دادنتون. متاسفم
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1