کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در ایالت اودیشا؛

وزیر بهداشت با شلیک گلوله پلیس کشته شد! + فیلم

10 بهمن 1401 ساعت 13:48

وزیر بهداشت هند در ایالت اودیشا هنگامی که برای دست تکان دادن به جمعیتی که به استقبال او آمده بودند از خودرو خارج شد هدف شلیک مستقیم یک پلیس قرار گرفت و کشته شد.


 ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، ترور وزیر بهداشت هند در ایالت اودیشا، با شلیک گلوله به او در لحظه پیاده شدن از خودرو نشان می‌دهد.
به گزارش کبنا به نقل از فرارو، رسانه‌های هندی گزارش دادند که ناپا کیشور داس، برای شرکت در یک رویداد بهداشتی و مصاحبه با او به شهر رارجناگر رفته بود که هدف تیراندازی قرار گرفت.
این ویدئو که توسط کاربران شبکه اجتماعی توئیتر بازتاب گسترده‌ای داشت، لحظه پیاده شدن وزیر از خودروی خود را در میان انبوه مردم و در حالی که صدای تیراندازی شنیده می‌شد نشان می‌دهد. وزیر بلافاصله داخل ماشین افتاد.
ناپا کیشور داس ۶۰ ساله، بلافاصله با بالگرد به بیمارستان منطقه بوبانسوار منتقل شد، اما پزشکان تایید کردند که وزیر علیرغم تلاش‌های صورت گرفت، بر اثر جراحات جان خود را از دست داده است.
در بیانیه بیمارستان آمده است: مشخص شد که یک گلوله وارد بدن شده و از آن خارج شده و به قلب و ریه چپ آسیب وارد کرده و باعث خونریزی و جراحت شدید داخلی شده است. جراحات ترمیم شد و با پمپاژ قلب اقداماتی برای بهبود انجام شد. مجروح تحت مراقبت‌های اورژانسی آی سی یو قرار گرفت، اما علیرغم تمام تلاش ها، او بر اثر جراحات وارده جان باخت.
    
تیراندازی توسط یک بازرس پلیس به نام گوپال داس انجام شد و او و دستیارش نیز دستگیر شدند و تحقیقات از آن‌ها همچنان ادامه دارد.
جیانتی همسر پلیس قاتل تایید کرد که همسرش در چند ماه گذشته از اختلال دوقطبی رنج می‌برد. او به دلیل بیماری روانی تحت درمان بوده است. من نمی‌دانم چه چیزی باعث شد که او به سمت وزیر آتش گشود.
نارندرا مودی نخست وزیر هند نیز در پیامی نوشت: از درگذشت تاسف بار وزیر دولت اودیشا، ناپا کیشور داس، ناراحت هستم. در این ساعت غم انگیز به خانواده ایشان تسلیت می‌گویم.
 


کد مطلب: 457772

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457772/وزیر-بهداشت-شلیک-گلوله-پلیس-کشته-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1