تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۴۵۷۷۰۹
با حضور مسئولان و فعالان فضای مجازی برگزار شد

آئین اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج در کهگیلویه و بویراحمد

۰
آئین اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛آئین اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج در کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان و فعالان فضای مجازی برگزار شد.
به گزارش کبنا، سرتیپ دوم پاسدار حمید خرمدل دراین آئین با اشاره به اینکه حجم عملیات روانی و تبلیغاتی سیاست‌های جهانی را تحت تأثیر قرار داده است، اظهار داشت: تبلیغات دشمن به گونه‌ای شده که باور‌پذیری آن برای مردم زیاد شده و این به دلیل دوری از واقعیت‌ها بوده که عدم شناخت سواد رسانه‌ای باعث شده تا تبلیغات سوئ دشمن پذیرفته شود. فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: دشمن تمرکزش را برعلیه نظام قرار داده در صورتی که خادمان مردم در سپاه پاسداران تنها و تنها به فکر خدمت به مردم و تأمین امنیت مردم است.
وی با اشاره به اینکه بزرگترین دروغ‌ها از زمان خلقت بشریت بحث‌های حقوق بشری غرب است، گفت: غرب تلاش می‌کند ذهن جوانان و مردم را در فضای مجازی تحت تأثیر قرار دهد تا هدایت‌کننده افکار باشد.
خرم دل گفت: قدرتمند شدن در ۲ حوزه حقیقی و مجازی باید صورت گیرد و نباید از فضای مجازی غافل شویم. وی با بیان اینکه ممکن است نتوانیم با حرف زدن منظورمان را برسانیم اما با یک کلیپ چند دقیقه‌ای در فضای مجازی که امروز به فضایی حقیقی تبدیل شده است حرفمان را به کرسی بنشانیم.

سردار خرمدل با اشاره به اینکه برخی از برنامه‌ریزی دشمن در فضای مجازی صورت می‌گیرد و ضروری است در این فضا قدرتمند شویم گفت: غرب فقط زبان زور و تهدید را می‌فهمد، بنابراین باید قدرت داشته باشیم تا اجازه استعمار را به ان‌ها ندهیم.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه نباید از فرصت‌ها در فضای مجازی غافل شد، ابراز داشت: باید در عرصه مجازی قدرتمند شویم چرا که دنیای غرب دنیای تهدید و زور است و در این فضا قدرتنمایی می‌کنند.
این فرمانده نظامی اذعان داشت: مظلوم‌ترین زنان در دنیا زنان اروپایی هستند و پناهی ندارند و به عنوان یک کالا برای استفاده هستند و حقوق آن‌ها پایمال می‌شود.
خرمدل با تأکید بر اینکه باید مدافع حقوق زنان غرب باشیم و اجازه تظلم به این قشر را ندهیم اذعان داشت: زنان در ایران اسلامی از کار، شغل و احترام خاصی برخوردار هستند، دین، قوانین، حاکمیت، مردم و خانواده همه حامی زنان ایران هستند.
مسئول مجمع فعالان فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد در آئین اختتامیه چهارمین رویداد تولید و محتوای بسیج در کهگیلویه و بویراحمد گفت: این رویداد از سال ۹۷استارت آن‌زده شده و در این مدت موفقیت‌های بسیار خوبی حاصل شده است.
وی در خصوص تعداد تیم‌ها و شرکت‌کنندگان درچهارمین رویداد گفت: مجموعا ۶۵شرکت‌کننده از سراسر استان در قالب ۱۹تیم در این رویداد شرکت کردند که ۲تیم را بانوان تشکیل دادند.
محمود محمدی در ادامه بیان کرد: شش اثر پویا نمایی، ۹ اثر اندرویدی و یک بازی رایانه‌ای حاصل تلاش تیم‌های شرکت‌کننده در چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج در کهگیلویه و بویراحمد بود که نسبت به دوره‌های قبل از نظر کمیت و کیفیت رشد خوبی نشان داده شده است.

مسئول مجمع فعالان فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمدبا تقدیر از مسئولان دستگاه قضایی به ویژه مسئول نمایندگی ولی فقیه در استان که در همه مراحل همراه بودند تقدیر و‌تشکر کرد.
وی در ادامه گفت: ما انتظار داریم مسابقات استارتاپ فضای مجازی بصورت یک کار گسترده و‌جامع صورت پذیرد و صرف حضور یک مجموعه نباشد و باید با همدلی و اهتمام همه ارگان‌ها بصورت عمومی با دامنه گسترده‌تر در سراسر کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.
محمدی در خصوص مسابقات مردم پایه این رویداد گفت: در کنار مسابقات استارتاپ فضای مجازی مسابقات تولید محتوای مردم پایه را داشتیم که بیش از ۳۰۷ اثر از سراسر کشور از بالغ بر ۱۲ استان شرکت کردند که این موضوع نشان‌گر استقبال بسیار خوب از رویداد بود.
وی در خصوص تشویق فضای مجازی استان کهگیلویه بویراحمد در کشور گفت: فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد در آذرماه امسال توانست طی مراسمی رتبه دوم را در موضوع اشاعه فرهنگ و مکتب حاج قاسم در سطح کشور کسب کند و طی مراسمی این تجلیل صورت گرفت و این توفیق بسیار ارزشمند و‌چشم‌گیری برای استان کهگیلویه و بویراحمد است.

رئیس مجمع فعالان فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: در سال جاری و برای اولین بار در استان چهره برتر فضای مجازی را معرفی خواهیم کرد که فراخوان آن از دهه مبارک فجر امسال آغاز و در پایان دهه فجر اعلام خواهد شد.



نام شما

آدرس ايميل شما

تیراندازی و گروگانگیری در تهران؛‌ گروگانگیر خودکشی کرد

تیراندازی و گروگانگیری در تهران؛‌ گروگانگیر خودکشی کرد

حوالی ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه امروز مردی ۴۵ ساله به دلیل اختلافات شخصی و خانوادگی با مراجعه ...
نامه رئیس صداوسیما به رئیسی

نامه رئیس صداوسیما به رئیسی

پیمان جبلی رییس صدا وسیما در نامه به ابراهیم رییسی درباره فیلیمو نوشته است: از قرار اطلاع ...
عسکری از طرح مجتمع بزرگ فرهنگی گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد / تحول در استان نیازمند همت و گام‌های بلند است

عسکری از طرح مجتمع بزرگ فرهنگی گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد / تحول در استان نیازمند همت و گام‌های بلند است

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از طرح بزرگ مجتمع فرهنگی گردشگری در استان ...
1