کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نخستین نشست با مدیران شهرستان ها؛

مدیرعامل جدید آبفا کهگیلویه و بویراحمد: فرصت ۱۰ روزه به مدیران شهرستانی؛ تعارف نخواهیم داشت

8 بهمن 1401 ساعت 20:19

نخستین نشست مدیرعامل جدید آب و فاضلاب با مدیران شهرستانی و مدیران مجموعه امور مشترکین آب و فاضلاب ستاد و شهرستان ها برگزار شد.


نخستین نشست مدیرعامل جدید آب و فاضلاب با مدیران شهرستانی و مدیران مجموعه امور مشترکین آب و فاضلاب ستاد و شهرستان ها برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز به نقل از روابط عمومی آبفا، امید صالحی در این نشست گفت: وضعیت مالی شرکت آنهم در ماه های پایانی سال در کنار افزایش مانده بدهی های گسترده ابدا پذیرفته نیست.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان بیان کرد: اولویت اساسی بنده کار است، این شرکت درآمد هزینه ای هست، طبق شاخص ها و بررسی های ما اگر کار خوب انجام گرفت ما خدمت دوستان هستیم اگر جز این بود و مدیران شهرستانی ظرف 10 روز طبق شاخص های مشخص شده ما نتوانستند خود را برسانند، تعارفی نخواهیم داشت جز اینکه تحولات و برنامه ریزی های جدیدی را در سطح کل استان اعمال کنیم.
صالحی گفت: درآمد و هزینه و خدمات دهی به مردم عمدتاً پیرامون حوزه مشترکین تعریف می شود، این حوزه قلب شرکت است و باید توجهات به آن در حد و اندازه این اهمیت باشد.
وی با اشاره به ضعف های جدی گذشته در بروز شرایط نامناسب مالی فعلی، گفت: بهانه نباید کمبود نیرو باشد، مدیریت یعنی حل کردن بحران ها بر اساس همین داشته ها، انتظار ما اینست با برنامه ریزی و ساماندهی درست و مناسب وظایف به نسبت داشته های انسانی و فنی ، از همین امروز اهداف شرکت و خدمات رسانی ارزنده به مردم در کنار تلاش برای بهبود شرایط مالی دنبال شود.
صالحی در خصوص نیروی انسانی هم گفت: دلیل نمیبینم فردی که به نام فلان شهرستان جذب و استخدام شده در ستاد کار کند ، باید هرکس در جای خودش باشد و حتماً ساماندهی نیروهای انسانی را در دستور کار خواهیم داشت.
مدیرعامل جدید آبفا کهگیلویه و بویراحمد: فرصت ۱۰ روزه به مدیران شهرستانی؛ تعارف نخواهیم داشت
وی افزود: سیکل قرائت کنتورها نباید به تأخیر بیفتد، این امر هم گلایه مندی مردم و فشار برای پرداخت یکجای آب بها به مشترکان و هم به چالش کشیده شدن منابع مالی ما را در پی دارد.
مدیرعامل آبفا بیان داشت: از همکارانم کار میخواهم، باید همه متعهدانه پای کار بیایند و با دلسوزی به دنبال خدمت به مردم و پیگیری اهداف این مجموعه باشد.
صالحی گفت: این اشکال بزرگی است که ما نتوانیم ۶۵ میلیارد تومان مطالباتمان را جمع آوری کنیم و از سر ناچاری به دنبال فروش ملکی باشیم که بتوانیم حداقل بخش اندکی از مطالبات همکارانمان را پرداخت کنیم، باید این ضعف ها با تلاش، همت و برنامه ریزی از میان برداشته شود.
امید صالحی ضمن توصیه جدی به تسریع در امورات عمرانی در دست اقدام در شهرستان ها، خاطر نشان کرد: کنترل و بهینه سازی هزینه ها باید در دستور کار باشد، توجه به زحمات همکاران باید بر اساس گزارش عملکردهای واقعی باشد، دقت کنید گزارش واقعی و این مساله را به جد شخصاً نظارت میکنم، حتماً نیز این فرهنگ را در شرکت اعمال خواهیم کرد.


کد مطلب: 457679

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457679/مدیرعامل-جدید-آبفا-کهگیلویه-بویراحمد-فرصت-۱۰-روزه-مدیران-شهرستانی-تعارف-نخواهیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1