تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۱۲
کد مطلب : ۴۵۷۲۲۸

وزیر کشور: تغییر دبیر شورای عالی امنیت ملی شایعه است

۱
۰
وزیر کشور: تغییر دبیر شورای عالی امنیت ملی شایعه است
کبنا ؛ وحیدی وزیر کشور اعلام کرد که تغییر دبیر شورای عالی امنیت ملی شایعه است.
به گزارش کبنا، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینکه عده‌ای در غرب بخواهند کاری خارج از قواعد بین‌الملل انجام بدهند و یک نیروی رسمی را تروریسم بنامند، نشان‌دهنده ضعف فکری، اخلاقی و سیاسی‌شان است.
وی ادامه داد: آن‌ها فکر می‌کنند می‌توانند سپاه را که در دل مردم جا دارد و در خدمت مردم قرار دارد، تضعیف کنند. سپاه مهمترین نیروی ضد تروریست است. در راس آن شهید سلیمانی عزیز و نماد جهانی مبارزه با تروریسم قرار دارد.
وزیر کشور بیان داشت: این نیرو بیشترین مبارزه با تروریسم داشته، اما از سوی جریان‌هایی که از تروریسم حمایت می‌کنند، تهدید می‌شود. رژیم صهیونیستی، تروریسم دولتی است. آمریکا نیز آشکارا سردار سلیمانی را ترور کرد. همه کسانی که در منطقه هستند خودشان را مدیون تلاش‌های سپاه و سردار شهید سلیمانی می‌دانند.
وحیدی گفت: طرح پارلمان اروپا برای تروریستی اعلام کردن سپاه، هیچ نگرانی ندارد و سپاه با قدرت به راه خود ادامه خواهد داد.
وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قرار است دبیر شورای عالی امنیت ملی شود، گفت: شایعه است.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
اگر سپاه نبودکشور هم نبود یک واقعیت غیره قابل انکار در این ۴۳ سال انقلاب اسلامی روزی نبوده که دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران در جنگ و مبارزه با انقلاب اسلامی نباشد و روز در ستیز بوده انواع و اقسام توطئه و مبارزه به انقلاب را تجربه کردند از جنگ خلق عرب جنگ ترکمن جنگ کردستان جدا کردن کردستان از ایران جنگ منافقین و سرکردهای مزدور تحمیل جنگ تحمیلی توسط دولت عراق و وارد شدن تمام کشورهای دنیا بطور مستقیم به جنگ با ایران تحریمهای ظالمانه نا امن کردن مرزهای شرقی کشور جنگ های سرد و گرم تهاجم فرهنگی و هزاران هزار طرح و مقابله و رویا رویی مستقیم با کشور که الحمدالله با رهبری حکیمانه امامین انقلاب و همدلی و همراهی ملت و ایثار و فداکاری نیروهای مسلح کشور و بسیج و با ایثار گری و فداکاری سبز پوشان کوه قامت سپاه پاسدران انقلاب اسلامی این نهاد انقلابی یادگار ماندگار همیشه پیروز تمام عرصه ها و میادین همه توطئه ها خنثی گردید و باعث بالندگی و راست قامتی و سربلندی ایران اسلامی گردید و الان دشمنان ذلیل همجنس باز دولتهای تروریست دولتی اروپا مذبوحانه درحمایت ازولد ناخلف خود داعش وحشی درعملی نابخردانه نهادی را که تمام عمرش مبارزه با تروریسم بود تروریست می نامد و اگر چنانچه دست از این خباثت برنذارند به سرنوشت ولد نامشروعشان داعش گرفتارخواهند شد و ملت شریف ایران با همدلی و همبستگی و اتحاد حمایت خود را تا پای جان از سپاه پاسداران اعلام کردند
نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود،...
تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های ...
شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

با توجه به اینکه رئیسی به زودی به کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد، شهروندان می‌توانند ...
1