تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۹
کد مطلب : ۴۵۷۰۳۰
شهردار یاسوج:

ستاد مدیریت بحران شهرداری یاسوج به حالت آماده‌باش کامل درآمد/ آشنا: صدا و سیما در زمینه پوشش خدمات شهرداری کم‌لطف است

۲۵
۵
ستاد مدیریت بحران شهرداری یاسوج به حالت آماده‌باش کامل درآمد/ کم‌لطفی صدا و سیما
کبنا ؛
شهردار یاسوج ضمن اشاره به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ورود یک جبهه هوای سرد و احتمال بارش برف در شهر یاسوج گفت: شهرداری با اتخاذ تصمیمات و تمهیدات لازم، نیروها و ماشین‌ آلات ستاد بحران خود را در سطح شهر یاسوج مستقر می‌کند.
به گزارش کبنا از یاسوج، مقدم امروز شنبه (24 دی ماه 1401) در تشریح تمهیدات شهرداری برای مواجهه با بارش برف اظهار داشت: اورهال ماشین آلات برف‌روب و هماهنگی بین نواحی و واحدهای پشتیبانی در مقابله با بحران احتمالی بارش برف از جمله تمهیدات شهرداری یاسوج محسوب می‌شود.
شهردار یاسوج با تأکید بر اینکه طبق پیش بینی سازمان هواشناسی از امشب با بارش برف و باران مواجه هستیم، عنوان کرد: اولویت‌های اجرایی مشخص و پیش‌بینی‌های لازم برای استفاده از توان بخش خصوصی برنامه‌ریزی شده است، ستاد بحران شهرداری یاسوج تمامی تجهیزات و ماشین آلات سنگینی که در اختیار دارد از این ناوگان برای خدمات‌رسانی در سطح شهر یاسوج مستقر می‌شوند.
وی استفاده از توان بخش خصوصی ماشین آلات سنگین را بخشی از برنامه شهرداری یاسوج در صورت تشدید بارش برف در سطح شهر با هماهنگی از مدیریت بحران استانداری، تیپ همیشه سرافراز ۴۸فتح و سازمان‌های خدمات‌رسان ذکر کرد.
شهردار یاسوج با اشاره به پویش برف تکانی مردم محور در سطح شهر بیان کرد: علاوه بر تیم‌های فعال شهرداری، از همه مردم شریف انتظار می رود مجموعه شهرداری را در مدیریت بحران یاری دهند و با برف‌روبی درب منازل خود و همچنین درختان، برای گذر از این بحران یاریگر شهر و مدیران شهری خود باشند.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری استان در این نشست بحران که با حضور شهردار، معاونین، اعضای شورای شهر و مسئولان واحدهای مختلف برگزار می شد، ضمن تقدیر از زحمات مجموعه شهرداری گفت: مجموعه شهرداری زحمات زیادی برای این شهر می کشند و جا دارد مخصوصا برای تلاش هایی که در بحران گذشته متحمل شدید و بخوبی آن را پشت سر گذاشتید، تقدیر کنیم.

فرزاد بابکان‌پور افزود: اگرچه این تلاش ها بخوبی نمایش داده نشد اما از آنجا که شاهد این زحمت ها بودم و نظارت داشتم، در جریان امور قرار گرفته و دیدیم که مشکلی به وجود نیامد و حتی یک گره ترافیکی ایجاد نشد.
وی خاطرنشان کرد: استاندار استان نیز از شهردار و مجموعه شهرداری در زمینه مدیریت بحران گذشته رضایت داشته و ما نیز در هر جایگاهی توانستیم از نیروهای توانمند شهرداری که هرکدام قادر به مدیریت مجموعه های بزرگ تری نیز هستند دفاع کردیم زیرا معتقد هستیم به سبب توانایی هایشان، لیاقت این را دارند.
بابکان‌پور که در نشست بحران سخن می گفت، اظهارداشت: این جلسات باید به نحوی باشد که نقاط ضعف گذشته را جبران کرد نه اینکه نکات تکراری را مجدد بیان کنیم، لذا انتظار می رود همکاری و تقسیم کار دو ناحیه به نحوی باشد که محلات مختلف را پوشش دهند تا در همه بحران های پیش رو هر کدام وظایف خود را بشناسند.
مدیرکل امور شهری همچنین تصریح کرد: اهمیت این مهم آنجاست که می دانیم اگرچه مدیران تغییر می کنند اما محلات تغییر نمی کنند و جمعیت بیشتر می شود، به همین سبب در شرایط مختلف تقسیم کار وجود خواهد داشت و به خوبی مدیریت خواهد شد، انتظارات از مرکز استان بیشتر است و می طلبد خودمان را برای مردم اثبات کنیم.
کیوان آشنا عضو شورای شهر یاسوج نیز در این نشست اذعان داشت: جا دارد از حوزه های مختلف شهرداری علی الخصوص رانندگان حوزه نقلیه که با کمترین امکانات و دمای منفی صفر شبانه روز تلاش کردند تقدیر و تشکر کنیم.
وی افزود: زحمات همه بخش ها را دیدیم، اما نبود کسیکه از این تلاشگران یادی کند و قدردانی داشته باشد، در این شرایط سخت، همین کارگران بودند که مدیریت بحران را برای مسئولان میسر کردند.
وی با تاکید بر اینکه خدمات شهرداری، خدمات نظام است، اظهار کرد: انتظار می رود زحمات شهردار و مجموعه ایشان دیده شود اما متاسفانه مخصوصا صدا و سیمای مرکز استان کم لطف بوده و اقدامات صورت گرفته را گزارش نمی کنند.
وی ادامه داد: مقرر شد شهر به چند ناحیه تقسیم شود و پیرو آن نیز اکیپ های مختلف فعالیت داشته باشند، اکیپ های شناور نیز در نظر گرفته شود تا در زمان لازم وارد عمل شوند، ضمن اینکه انتظار داریم سایر نهادهایی که در زمان های خاص به کمک شهرداری می شتافتند باز هم همکاری داشته و در صورت نیاز دستگاههای خود را در اختیار شهرداری قرار دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

خانم دکتر
Iran, Islamic Republic of
حداقل اجازه بدین یکبار صدا و سیما نگه. چيزی که عیان است چه حاجت به بیان است
Iran, Islamic Republic of
حیف جلسه
همشهری ساکن یاسوج
Iran, Islamic Republic of
خیابان عدل ۴ و۵ نصف خیابان یخ وپر برف نمک ریزی ندارید
Iran, Islamic Republic of
مدیریت شهرداری در بارش برف قبل را دیدیم . شرم آور بود . فقط خودشان تعریف خودشان را میدهند. اون از وضعیت خیابانهای یاسوج درخصوص آسفالت و تابلوی خیابانها اینهم از مدیریت شهری در زمان بارش برف . حتی یک خیابان فرعی توسط شهرداری برف روبی نشد اونوقت هی از خودشان تعریف می کنند.
Iran, Islamic Republic of
کبنا خدا وکیل چرا جوک میگی؟کدوم ستاد بحران ؟حتما ستادی که مقدم گفت و کسی ندید.وبعداز یک هفته هنوز خیابانها مملو از برف یخ زده است که امنیت مردم را به خطر انداخته .مردم حرف مفت نمیخوان عمل میخوان
Europe
والله ما که کار به درد بخوری ازاین شهردار ندیدیم جلسه ی الکی
Iran, Islamic Republic of
تو را خدا نگاه کن .مدیر کل دفتر شهری هم تعریف میکنه.از چه تعریف کرد خدایی .کبنا اگر اصلا از شهرداری چیزی ننویسی باور کن اعصاب مردم راحتتره .کیوان هم تعریف و تمجید کرده تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل
Iran, Islamic Republic of
برای اینکه پایشان .خوره دارند تعریف هم را می دهند در صورتی که مردم فهیم برداشت دیگری دارند.
جلال شکرائی
Iran, Islamic Republic of
جالبه، استانداری و شهرداری با 20 سانت برف /، هنوز هم حرف زدن رو ول نمیکنن. درخت سالمی نمونده که کمک بخواد، برو راحت لالا کن، این بار هم روی بقیه....
ماندگار
Iran, Islamic Republic of
افسوس که تاریخ بعداً خواهد گفت که در سالهایی شهرداری یاسوج توسط چه شهردار وشورایی با چه فضاحتی اداره می شد. که ما دیگه نیستیم...
سازمان بازرسی
اداره کل اصلاعات
اطلاعات سپاه
دیوان محاسبات.
بازرسی استانداری
حراست ادارات که فقط دنبال اضافه کار وماموریت
خدا وکیلی این دستگاه‌های به اصلاح
نظارتی کارتون چیه؟!؟!
در این استان چه خبره؟!
وقتی استاندار و بقیه ی آنها که زور وقدرت دستشونه نمی دانند که مرکز استان متعلق به همه است وبا سایر شهرستانها در یک پیمانه دیده می شوند باید همین طور بشه....
ما بویراحمدی ها می دانیم چه میشه... بالاخره روزی حقمان را خواهیم گرفت....
Iran, Islamic Republic of
شیف بعد از ظهر تعطیل است
شهروند
Iran, Islamic Republic of
دلیل ابقای شهردار توسط شورا مشخصه . تأسف آوره
کارگر
Iran, Islamic Republic of
کیوان آشنا چرا با چهار شورا یکی نمیشه برا برداشتن مقدم.اقای آشنا از کار اجرایی مقدم دفاع می‌کنه یا حقوقی ک 6ماه تا 1سال عقبه ؟
شهرام
Iran, Islamic Republic of
شهرداری کار خاصی انجام نداده چون اگه مدیریت بود شب اول در پل مهریان ۳/۵ ساعت ترافیک به وجود نمی امد اخه برای خدا هم کار کنید
شهرام
Iran, Islamic Republic of
بابا جمع کنید این جلسات رو فقط خدا کنه بارون بیاد برفها رو اب کنه امداد غیبی خودش به داد مردم برسه وداد این همه درخت بی زبون
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بخدا همین الانم برف بیاد بازم نمیتونید کاری کنید جلسه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 اگر برف و بارون میومد چیکار میکردید فقط خودشون از خودشون تعریف میکنن و جلسه میگیرن…..برفت و ……..برفت
احمد
Iran, Islamic Republic of
دمای منفی صفر رو توضیح میفرمائید که چی هست؟؟؟ 😂
D.n
Iran, Islamic Republic of
انشااله که تیپ ۴۸همیشه باشند که بتونه ابرو داری کنند برای شهرداری
اکبر
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای بسی تاسفه داره عملکرد شهرداری و شورا
به عنوان ی شهروند برای خودم و همشهریام متاسفم
Iran, Islamic Republic of
این ستاد بحران شهرداری
اینا نمی توانند مدیریت کنند چه رسد ب اینکه بخواهند مشکلی از دوش مردم بردارند
مطالبه گر
Iran, Islamic Republic of
کم لطفی صداوسیما از این جهت است که انتقادات مردم مظلوم استان را به شورا منعکس نمی کند که دلمان خوش است به یاسوج می گوئیم شهر
شماها که لیاقت و توانائی این مسئولیت را ندارید در پیشگاه خداوند متعال باید پاسخگو باشید
«[رسول اکرم صلّی‌اللّه‌علیه‌وآله] فرمود هیچ کس نیست که بر ده نفر یا بیشتر ریاست و امارت داشته باشد [مگر اینکه] این آدمِ رئیس را که این‌قدر در دنیا محترم است و رئیس است و مدیر است، ‌چنین آدمی را در روز قیامت وقتی که می‌آورند، دست او را به گردنش بسته‌اند؛ یعنی دست‌بسته او را وارد محشر میکنند، آن هم به این شکل که دستش به گردنش بسته است. نفْس این مسئولیّت و آمریّت و ریاست، یک تبعاتی دارد که ایجاب میکند این را.» در این حدیث فرقی بین مسئول خوب و مسئول بد در نوع محشور شدن در قیامت دیده نشده است، تنها فرق در این است که «اگر او آدم خوبی بود، درستکار بود، در آنچه انجام گرفته بود تقصیری و گناهی متوجّه او نبود، اینجا رها میکنند او را... امّا اگر نه، انسان نیکوکاری نبوده است در دنیا، خودش هم آدم بدکار و بدعملی بوده است -هرجور بدعملی‌ای که فرض کنید- اینجا آن گرفتاری و آن غل و زنجیری که به او بسته شده است، افزایش پیدا میکند.»

امیرالمؤمنین (علیه‌السّلام) در نامه‌ای به رِفاعة که قاضی منصوب ایشان در اهواز بود، این‌گونه هشدار می‌دهد: «این ریاست و مدیریّتى که در اختیار من و شماست، یک امانت است؛ «فَمَن جَعَلَها خِیانَة»؛ هرکس این را به خیانت تبدیل کند و به هوى و هوس آلوده نماید و در خدمت مطامع شخصى و وسیله‌‌ى اجراى مقاصد غیر الهى و غیر عادلانه‌ى خود قرار دهد، «لَعَنَهُ اللهُ اِلى یَومِ القِیامَة»؛ تا روز قیامت لعنت خدا بر او خواهد بود.» اگر انسان به عواقب اخروی مدیریت توجه داشته باشد، دیگر دنبال آن نمی‌رود، «اگر ماها عقل داشته باشیم، باید دنبال ریاست ندویم؛ واقعاً این‌جوری است. باید دنبال ریاست نرویم؛ ریاست این تبعات را دارد.»
Iran, Islamic Republic of
چه زحمتیب موقعی که باید جادها بازباشند شهردار وحتی دستگاههای تیپ سرافراز راهم از آن خود رسانه ای کرد ومقدم فرمود جاده ها امد ورفت دارند در صورتی که خیابانها بیشتر براثر رفت وامد باز شده بودند
دنا
Iran, Islamic Republic of
اگر که خدمت نمیکنین حداقل خیانت نکنین

کاش معنی و مفهوم خیانت رو میفهمیدن که به یقین برسن
علی آرسته
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت جانانه دارم خدمت اسطوره سیاست و خدمت دکتر مقدم بدون حمایت اکثریت شورای مافیایی❤️❤️
Iran, Islamic Republic of
.شهرداری که توعمرم دیدم شهردار حال یاسوج هست!
رقابت پیچیده چین و آمریکا در کشورهای حوزه خلیج فارس

رقابت پیچیده چین و آمریکا در کشورهای حوزه خلیج فارس

کشور‌های حاشیه خلیج فارس باید چارچوب دیپلماتیکی ایجاد کنند تا از تبدیل شدن منطقه به عرصه ...
سرآشپز پوتین برای هدیه نمک اوکراین دندان تیز کرده است!

سرآشپز پوتین برای هدیه نمک اوکراین دندان تیز کرده است!

سولدار پیش از آغاز جنگ اوکراین حدود ۹۰ درصد نمک کل آن کشور را تامین می‌کرد و منازعات ...
عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س)

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س)

علاقمندان می‌توانند روز شنبه ۲۴ دی ماه با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی در سراسر استان ...
1