تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۴۵۶۷۸۴
در سه ماهه اول سال تحصیلی انجام گرفت

ارزیابی 700 آموزشگاه کهگیلویه و بویراحمد

۲
۰
ارزیابی 700 آموزشگاه کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از بازدید و ارزیابی 700 آموزشگاه در سه ماهه اول سال تحصیلی جاری در استان خبر داد.
به گزارش کبنا، محمد دانشی نسب امروز دوشنبه (19 دی ماه 1401) گفت: نظارت بر مدارس طبق شاخصهای آموزشی، پرورشی ، اداری، مالی و حقوقی به شکل دوره ای و موردی انجام می گیرد.
وی گفت: تاکنون در قالب بازدید های دوره ای ارزیابان استانی در قالب تیم های آموزشی، اداری، پرورشی و مالی و بازرسان استانی از مدارس شهرستانهای بویراحمد، دنا، دیشموک، چاروسا و لوداب بازدید به عمل آمده و بیش از 200 آموزشگاه مورد ارزیابی قرار گرفته که نقاط قوت وضعف نیز منعکس شده است.
وی گفت: در قالب بازدیدهای موردی و موضوعی (پروژه مهر) بیش از 400 آموزشگاه در سطح استان مورد ارزیابی قرار گرفته است. دانشی نسب بیان کرد: در ایام امتحانات دیماه نیز بیش از 173 بازدید نیز توسط کارشناسان حوزه سنجش، آموزش و اداره ارزیابی عملکرد انجام گرفته است.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: با توجه به اهمیت نظارت از فعالیتهای مدارس در آذرماه از 85 آموزشگاه در شهرستان بویراحمد که بیشترین جمعیت دانش آموزی را داشتند بازدید به عمل آمده است.
وی با بیان اینکه پس از این بازدیدها ، ارزیابان با حضور رئیس آموزش و پرورش منطقه، معاونین و کارشناسان گزارش بازدید خود را ارائه می دهند، گفت: خوشبختانه مدیرکل که نگاه خاصی به مقوله ارزیابی در آموزش و پرورش به عنوان بازوی مهم نظارتی دارد، در جمع بندی گزارش بازرسان حضور می یابد.
دانشی نسب در پایان گفت: در راستای کیفیت بخشی، عملیات نظارت و بازرسی تخصصی در سطح مدارس با مشارکت همه ارکان موثر در امر آموزش وپرورش به صورت مستمر ادامه پیدا خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
همش حرف .... ارزیابی....
معلم
Iran, Islamic Republic of
درود و عرض خدا قوت
بایدن به دنبال ارتباط با ایران؛ بدون برجام

بایدن به دنبال ارتباط با ایران؛ بدون برجام

«بایدن به دنبال مذاکره با تهران است اما بدون برجام»؛ این جمله از سوی یکی از رسانه‌های ...
آمریکا به دنبال برجام پلاس

آمریکا به دنبال برجام پلاس

اگر برجامی وجود نداشته باشد از نظر غربی‌ها به منزله دستیابی به سلاح اتمی است و آمریکایی‌ها ...
صفر یا 400 هزار میلیارد

صفر یا 400 هزار میلیارد

  سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بعد از نشست مشترک  این کمیسیون با رئیس سازمان برنامه ...
1