تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : ۴۵۶۴۱۹
با حضور مسوولان کشوری و استانی انجام گرفت

انتصاب حاکم شرع در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

۱۷
۳
انتصاب حاکم شرع در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛انتصاب حاکم شرع در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در حکمی، حجت‌الاسلام ظهرابی را به عنوان حاکم شرع در امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام رحمانی‌مهر، در نشست معارفه حاکم شرع در امور اراضی این استان اظهار کرد: اجرای قوانین موضوعه و مقررات شرعی در مورد واگذاری زمینهای دایر و بایر کشاورزی در قالب هیئت‌های هفت نفره واگذاری زمین، کار بسیار حساس و مهمی است.
مدیرکل دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی افزود: آقای ظهرابی در مسئولیت قبلی نیز موفق بودند و بر اساس این شایستگی مسئولیت خطیر حاکم شرع به او سپرده شد. بر اساس حکم حجت‌الاسلام سید حسن ربانی، نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، حجت‌الاسلام اکبر ظهرابی به عنوان حاکم شرع در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویرانمد منصوب شد.
مدیرکل دفتر نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی: گره‌گشایی از کار مردم دغدغه رهبری است/معتمدی‌پور، مدیری میدانی و پای‌کار است
مدیرکل دفتر نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه گره‌گشایی از کار مردم دغدغه اصلی مقام معظم رهبری است و همه مدیران با کار میدانی و جهادی باید قدر این مردم را بدانند و کار کنند.
حجت‌الاسلام و المسلمین روح‌الله رحمانی‌مهر، در نشست تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در این سازمان اظهار کرد: اگر ما سرباز ولی فقیه هستیم باید بدانیم که با خدمت به مردم است که می‌توانیم به بهترین نحو این رسالت بزرگ را انجام دهیم.
مدیرکل دفتر نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با ابلاغ سلام حجت‌الاسلام و المسلمین ربانی، نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، افزود: مدیران در این استان باید با نماینده ولی‌فقیه هماهنگ و همراه باشند تا بتوانند در مسیر خدمت و کار بیشتر و بهتر به مردم موفق‌تر باشند.
وی با اشاره به اغتشاشات اخیر، سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی را که فرمود: "کار دشمن این است که شما را از پیشرفت و خدمت به مردم غافل کند"، راهگشا و راهنما دانست و تصریح کرد: اگر هر یک از ما در هر مسئولیتی که هستیم کار را به درستی انجام داده و خدمت به مردم را در راس امور قرار دهیم قطعا مشکلی پیش نخواهد آمد.
وی ادامه داد: باید قدر این مردم را بدانیم و از کار آنان گره گشایی کنیم.
حجت‌الاسلام رحمانی‌مهر در بخش دیگری از صحبت‌هایش از تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی سید علی معتمدی‌پور و همکارانش به خصوص در ایام تعطیلات نوروز و جلوگیری از ایجاد کمبود کالایی در جامعه سخن گفت و افزود: حقیقتا موضوع معیشت مردم و امنیت غذایی برای ما اهمیت دارد و این موضوعات را رصد می‌کنیم و در استان کهگیلویه و بویراحمد این مسئولیت خطیر به خوبی انجام شد و شاهد کمبود کالاهای اساسی مردم نبودیم.
وی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد را مدیری میدانی و پای کار توصیف کرد و اوامه داد: جهاد کشاورزی با آب و نان مردم سر و کار دارد و فقط با چنین مدیریتی می‌توان در این مسئولیت خطیر سربلند بود. مدیرکل دفتر نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در دسترس بودن غذای ارزان برای مردم را نیز مهم دانست.
حجت الاسلام رحمانی‌مهر، بیان کرد: حجت الاسلام ظهرابی از نمایندگان موفق ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و ایشان به عنوان حاکم شرع در امور اراضی این استان  به مسئولیتش ادامه خواهد داد.
وی همچنین برای حجت‌الاسلام طاووسیان، مسئول جدید حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد آرزوی موفقیت کرد.
در ادامه این نشست، آیت‌الله سید نصیر حسینی نیز با بیان اینکه در کالاهای اساسی کمبودی در بازار استان کهگیلویه و بویراحمد مشاهده نشده، از تدبیر و زحمات شبانه‌روزی سید علی معتمدی پور و همکارانشان در این زمینه قدردانی کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، مجموعه جهاد کشاورزی را مجموعه‌ای کارآمد، مهم و اثرگذار در حوزه‌های مختلف از جمله اشتغال، تولید، تولید سرمایه، رفع نیازمندی‌های مردم و همچنین ایجاد زیرساختهای اقتصادی، کشاورزی و دامداری خواند و ادامه داد: از تلاش ارزشمند مجموعه جهاد کشاورزی و در راس آن‌ها ریاست این سازمان در همه زمینه‌ها تشکر می‌کنم.
آیت‌الله حسینی گفت: مجموعه جهاد کشاورزی ارتباط تنگاتنگی با زندگی مردم دارد و مدیریت این مجموعه مدیریت بسیار مهمی است و اگر جهاد کشاورزی و حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در کنار هم قرار گیرند و همکار و همراه هم باشند، این مجموعه به خوبی در مسیر اهداف خود انجام وظیفه می‌کند و کارهای بزرگی را انجام می دهد.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دشمن برای نارضایتی مردم، کمبود و گرانی تلاش می‌کند و از این‌رو تلاش شبانه‌روزی مسئولین برای پیش‌برد اهداف والای انقلاب ضروری است.
او گفت: یک مسئول در نظام جمهوری اسلامی باید متناسب با آرمانهای انقلاب و مکتب تشیع کار کند، چرا که شعارها و اهداف ما جهانی و متعالی است و باید در شان و منزلت نظام جمهوری اسلامی و همچنین آرمانهای امام و مقام معظم رهبری جدی باشیم و تلاش کنیم.
در ادامه سید علی معتمدی‌پور اظهار کرد: در حوزه تولید و کشاورزی باید با بصیرت دینی کار کرد و جهاد کشاورزی همان‌گونه که در دوران جنگ و جهاد خدمت بی‌منت به مردم داشت امروز نیز در جنگ اقتصادی و بخش تولید با کار و تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی در خدمت بی منت به مردم گام برمی‌دارد. رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بیداری و آگاهی مردم در واقعه 9 دی و مسئولیت سنگینی که مردم بر دوش مسئولین قرار دادند، افزود: امروز نوبت ماست که به تکلیف خود عمل کنیم و پ
۱۰:۴۳ بعدازظهر
اسخگوی مردم باشیم. معتمدی‌پور تصریح کرد: امروز که دشمن از راه اقتصاد وارد شده، بیش از هر زمان دیگری به این نیاز داریم که دو بال فرهنگ و اقتصاد کنار هم حرکت کنند تا دشمن نتواند ضربه‌ای به کشور و نظام وارد کند. متولی ارشد بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گزارشی از عملکرد یکساله سازمان جهاد کشاورزی استان و زیرساختهای انجام شده  ارائه کرد که با تایید و تحسین حاضرین قرار گرفت. معتمدی‌پور در این گزارش به مواردی از جمله توسعه زیرساخت‌های سردخانه‌ای در استان و افتتاح آن‌ها در ایام دهه فجر، کارخانه تولید خوراک آبزیان و ترسیم برنامه رشد اقتصادی 07/9 درصدی اشاره کرد.
وی از تلاش سازمان جهاد کشاورزی در تنظیم بازار و توزیع کالاهای اساسی در دورترین نقاط محروم استان برای اولین‌بار سخن گفت و این عملکرد درخشان را نتیجه تلفیق کارهای فرهنگی و مدیریتی در این سازمان دانست. رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با تاکید بر هماهنگی با حوزه نمایندگی ولی‌فقیه یاداور شد: با همین پشتوانه و چنین رویکردی قطعا به نتایج بهتری در مسیر خدمت به مردم خواهیم رسید. وی در پایان سخنانش از زحمات حجت‌الاسلام اکبر ظهرابی، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی تقدیر و برای ابراهیم طاووسیان آرزوی موفقیت کرد.
در پایان این نشست، حجت‌الاسلام اکبر ظهرابی، مسئول سابق حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی که در جلسه تودیع خود به احترام حاضرین، ایستاده سخن می‌گفت، از همکاران طلب عفو کرد و گفت: امیدوارم به گونه‌ای کار کرده باشم که در مقابل امام زمان ( عج) شرمنده نشوم.
حجت‌الاسلام ابراهیم طاووسیان، مسئول جدید حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان نیز در سخنانی، خواستار توجه ویژه به مباحث فرهنگی، اعتقادی و بصیرتی در کنار وظایف تخصصی سازمان جهاد کشاورزی شد. وی افزود: این مهم با نگاه به افق بلند مدیریت استان، مجموعه معاونین، کارکنان و روحانیت با محوریت نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه استان و همچنین تعامل همه‌جانبه و هم‌افزایی هر چه بیشتر محقق خواهد
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
تبریک خدمت برادر ظهرابی واقعا مخلصانه و بی ریا اما واقعا حق ایشان این نبود آقایان فتامل قیامتی هست
کشاورز بیچاره
Iran, Islamic Republic of
بله حاج آقا ، اقای معتمدی گوجه کاران و هندوانه کاران و ........ خیلی حمایت کردند تا سرمایه های میلیونی و حتی میلیاردی شون رو نابود کنند
واقعا مردم رو بیچاره کردند
علی
Iran, Islamic Republic of
همینو کم داشتیم
این هم مثل ذبح شرعی و
Romania
برای ناظر شرعی ذبح نه تجربه ای دارد نه سابقه ای دارد همین کارها و ندانم کای ها چالشها را برای کشور ایجا می کند
Iran, Islamic Republic of
حاکم شرع در جهاد کشاورزی دیگه چه صیغه ای است
خدایی خیلی مسخره است
Iran, Islamic Republic of
حاکم شرع در جهاد کشاورزی دیگه چه صیغه ای است
خدایی خیلی مسخره است
Iran, Islamic Republic of
کار خوبی .هست به کشاورزی .برکت می بخشد.
Iran, Islamic Republic of
حتما باسواد هم هستین ای دریغا
Iran, Islamic Republic of
جهاد کشاورزی استان ک.ب روی آب است
آغا
Iran, Islamic Republic of
چه دردی از مردم مظلوم کشاورز میتواند دوا کند
گمنام
Iran, Islamic Republic of
راستی حاکم شرع دیگه چه صیغه ای است اینهمه قاضی وبازپرس ودادیار ودادستان درقوه قضاییه است دیگه حاکم شرع به چه درد میخوره فقط زهله نیکنم بقیه اش رابگم......
سهیل
Iran, Islamic Republic of
عجب حکم من داری قرار یک نفر بزارن سرکار ی پست من داری خوشبحال حاجی فرزند شهید جهاد گر بی
Iran, Islamic Republic of
اگر برای همه ادارات حاکم شرع انتخاب میکردید خیلی خوب بود حداقل یکی بود که جواب مردم را بده لطفا یه فکری به حال ادرارت کنین بخدا مردم گناه دارن
گوجه کار
Iran, Islamic Republic of
هر دم از این باغ بری می رسد
Romania
.. ایشان بعنوان ناظر ذبح وارد شد بدون هیچ سابقه ای و تجربه ای حال ابلاغ حاکم شرع معرفی می شود اینقدر جوان تحصیل کرده دارای مدرک عالیه انوی غم گرفته .
Romania
برای بانکها می خواهند چکار کنند که ایشان می خواه چکار کنند..
Iran, Islamic Republic of
تبریک خدمت حاج آقا طاووسیان
دیدار جنجالی نمایندگان عضو جبهه پایداری با طالبان

دیدار جنجالی نمایندگان عضو جبهه پایداری با طالبان

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: شیوه جدیدی از تطهیر طالبان در حال رایج شدن در کشورمان از ...
طرح شفافیت قوای سه‌گانه بار دیگر توسط مجمع تشخیص رد شد

طرح شفافیت قوای سه‌گانه بار دیگر توسط مجمع تشخیص رد شد

طرح شفافیت قوای سه گانه که چندین بار بین مجلس و شورای نگهبان رد و بدل شده بود بار دیگر ...
(تصاویر) بزرگترین گردهمایی مو قرمزها

(تصاویر) بزرگترین گردهمایی مو قرمزها

هزاران نفر این هفته در شهر تیلبورگ هلند گرد هم آمدند و در مراسم جشنی سه روزه ویژه مو ...
1