تاریخ انتشار
شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۸
کد مطلب : ۴۵۶۰۸۴
اخبار استان /

چند خبر جدید از زندان های کهگیلویه و بویراحمد

۰
چند خبر جدید از زندان های کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
آئین شب یلدا با حضور سربازان وظیفه و مسؤلین زندان‌ها در آسایشگاههای زندان‌های تابعه استان برگزار شد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی زندان های استان، در آسایشگاههای مراکز ندامتگاهی استان سربازان وظیفه همراه با فرماندهان و مسؤلین زندان ها بر سر سفره شب یلدایی حاضر شده و برنامه های متنوع فرهنگی در فضایی شاد و مفرح نیز برگزار شد.

دوره مهارتی آموزشی برق خودرو جهت سربازان وظیفه زندان یاسوج با همکاری و مساعدت اداره آموزشی فنی و حرفه ای شهرستان بویراحمد با حضور 22 نفر ازکارکنان وظیفه برگزار شد.
افشین نارکی رئیس زندان مرکزی یاسوج با اعلام این خبر افزود: با عنایت به نقش مهم و تعیین کننده آموزشهای شغلی سربازان در دوران خدمت سربازی می توان گام های موثری برای آنان جهت ورود به بازار کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار در جامعه برداشت.
وی اجرای طرح آموزش مهارت فنی و حرفه ای سربازان را از جمله برنامه های سازمانی عنوان کرد و تصریح کرد: با تعامل صورت گرفته بین مرکز آموزش فنی و حرفه ای، دوره های آموزشی در رشته برق خودروبرای 22 نفر از سربازان وظیفه برگزار که آزمون این دوره برگزار و به قبول شدگان گواهی مهارت اعطاء خواهد شد.


جلسه آموزشی پیشگیری و مبارزه با مصرف مشروبات الکلی با سخنرانی امام جمعه شهر دهدشت و شرکت جمعی از زندانیان در سالن جلسات زندان برگزار شد.
محمدکریم سخنگو رئیس زندان دهدشت با اعلام این مطلب افزود: در راستای برنامه های آموزشی و فعالیتهای امر زندانبانی در موضوع تربیتی، جلسه آموزشی پیشگیری و مبارزه با مصرف مشروبات الکلی با سخنرانی امام جمعه شهر دهدشت برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین وحدانی امام جمعه شهر دهدشت در این جلسه آموزشی با تقدیر از برگزاری چنین جلساتی برای زندانیان و کمک به بازاجتماعی شدن آنان با اشاره به اینکه مصرف مشروبات الکلی هم مغایر با اخلاق، فرهنگ و شرع مقدس و هم منشاء بسیاری از جرائم و انحرافات اجتماعی و مشکلات خانوادگی می باشد اظهار داشت: ضروری است با آگاه سازی ، اغنای مردم و بهینه سازی اوقات فراغت جوانان به منظور پیشگیری از مصرف مشروبات الکلی گامهای موثری برداریم.
در این جلسه آموزشی امام جمعه شهر دهدشت با اشاره به آیات و روایات و تحقیقات مراکز آزمایشگاهی و تحقیقاتی نسبت به آسیب های مصرف مشروبات الکلی مطالبی عنوان که مورد استقبال زندانیان واقع شد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

دولت آمریکا روز چهارشنبه و همزمان با سفر زلنسکی به واشنگتن اعلام کرد که یک بسته کمک نظامی ...
تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

کمال خرازی گفت: آنچه در ایران رخ داد یک جنگ هیبریدی بود. که در آن جنگ سیستم خبری و عملیات ...
از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

عباس عبدی نوشت: از همان میزان مشارکت در انتخابات مجلس در سال ۹۸ می‌شد حدس زد که دچار ...
1